Gaat op zich wel goed, wil morgen weer gaan hardlopen. Alleen zo'n dikke schaafkorst (sorry voor de mensen die visueel zijn ingesteld) knapt steeds open als ik m'n been beweeg. Heel irritant dus. Het stukje waar de wond het diepst is begint nu ook een beetje te prutten. Is verder gelukkig niet rood of warm maar moet het wel in de gaten houden.Mij lijkt het ook leuk om aan iets mee te doen maar door de afgelopen 2 wk is m'n training een beetje gestagneerd en weet ik niet of ik het wel ga halen. De Amsterdam Marathon heeft ook een 8km en is in oktober. Dat lijkt me op zich wel leuk maar dan moet ik wel flink door blijven trainen. Dacht eerder nog aan de Dam tot Dam by night maar dat haal ik sowieso niet meer, dat is ook 8 en is half september.
Greetje wat fijn dat je in dit topic zit. Je weet er zoveel van!

Dus ik in de regen gaan lopen op eigenlijk gewoon mijn maximale tempo voor die afstand. Ik hoopte dat ik rond de 19.30 zou uitkomen (had mijn zus gezegd dat ik in dat geval mee zou doen aan die wedstrijd). Heb ik het gewoon in 18.47 gelopen! Ik ben er nu nog van onder de indruk