Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monnie_ schreef:Waarom vond je dat Gribaldi? Hij had echt 0 onderbouwing.....
gribaldi schreef:Monnie_ schreef:Waarom vond je dat Gribaldi? Hij had echt 0 onderbouwing.....
Omdat hij gewoon wel een kern van waarheid heeft. Zeker over die meiden van de Green Happiness.
Dat stukje over geld verdienen is ook gewoon waar.
Iedereen kan afvallen als hij/zij dat willen daar hebben ze zo'n duur boek echt niet voor nodig hoor.
Tevens is het een hype.
Dat stukje over suikers en over die taart (uber gezond) zegt ook wel genoeg toch![]()
Ik vind dit een mooie openbaring
Citaat:N.a.v. onduidelijkheid over de wet BIG geven we graag een uitleg.
De wet BIG is de wet op de Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg. Het doel van de Wet BIG is het bewaken van de kwaliteit in de gezondheidszorg en het beschermen van de patiënt tegen ondeskundig en onzorgvuldig handelen van een zorgverlener. Een van de instrumenten van deze wet is het BIG-register.
De Wet BIG verdeelt beroepen die onder deze wet vallen in drie groepen. Deze groepen staan bekend onder het artikelnummer uit de wet: artikel 3-, 34- en artikel 36a-beroepen.
Alleen artikel 3-beroepen staan geregistreerd in het BIG-register.
Diëtisten zijn opgenomen in artikel 34 van de wet BIG.
Diëtisten staan niet geregistreerd in het BIG register.
Zij staan geregistreerd in het Kwaliteitsregister Paramedici
Loolotte schreef:Mijn voornaamste tip is: stop met de ijsthee en energydrink en ga water drinken. Dat scheelt al enorm. Desnoods doe je er een beetje ijsthee-siroop in.
Bhriseis schreef:Als je meer inspiratie wil: er is een eetlijstjestopic op bokt en daar eten de meeste bokkers heel gevarieerd en gezondsucces!
Bedankt iedereen voor de beterschapswensen, het heeft geholpen. Net een voormiddag geklust bij de paarden, zo meteen weer een uur balletles. Ik ben tv kijken echt spuugzat na al die dagen op de bank liggen!
Phor, ben jij al beter?
Klinkt als een heerlijke vakantie Lon!
Trijnie, netjes, +8 km! Knap!
gribaldi schreef:Aardappelen eten is niks mis mee.
Het ligt er totaal aan wat je doel is. Wil je afvallen, gelijk blijven, strakker worden?
Voeding is per persoon verschillend. Ik zou in ieder geval je frisdranken en Red Bull laten staan.