Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolienn schreef:Hij zit!Heel blij mee. M'n telefoon is leeg, zal morgen even een foto maken. Trok wel totaal onverwacht even goed wit weg. Was totaal niet zenuwachtig en alles was al gebeurd. Mocht opstaan om te gaan kijken en ze zei blijf nog maar even zitten. Geen idee waardoor t kwam, ben ik ook niet gewend van mezelf
Alles was al klaar, haha.
Bokkertje21 schreef:Mijn helix zit er weer in![]()
Mars, ik heb je tapertje uiteindelijk niet gebruikt.. Dus nu voel ik me wel een beetje schuldig dat je hem hebt opgestuurd. Ik heb een piercing van 1.2 mm besteld, en toen ik ze naast elkaar hield leek die piercing een heel stuk dunner als (het beginnetje van) je taper. Ik weet niet of die piercing nou dunner is als aangegeven op de site, of dat jou tapertje dikker is als 1mm. Maar ik heb met wat stretching jelly de piercing er zo maar ingeschoven, dat ging ! (Mijn vorige piercing ging er niet in, dus ik denk dat die iets dikker was, die ben ik kwijtgeraakt bij de verhuizing) Mijn oor is nog wel wat gevoelig, maar geen echte pijn gehad.
Als je wil, wil ik je taper wel weer terug op sturen?
Mars schreef:Ik heb 0,0 last van mijn cap hoor met mijn conch. Even zeggen bij het piercen dat je er een ring in zou willen, kunnen ze daar rekening mee houden
Bokkertje21 schreef:Ik mocht na 2 weken wisselen van staafje. Ik was al eerder terug gekomen omdat ik me rot ergerde aan dat lange staafje, maar de piercer vertelde dat ik beter echt de 2weken aan kon houden omdat je tong nog een klein beetje dik kan zijn (dat merk je niet/amper) en dan heb je uiteindelijk toch een te lang staafje. En dat is onhandig en slecht voor je tanden, zoals mars al zegt.