Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:37

Oh! Die bouwvakkers toen ja. Heb je daar nog wat van gehoord???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:45

Ik gebruik voor mijn make up Clinique Take the day off make up remover.
Bevalt super goed en prikt nooit.

Wil nog steeds een keer de Emma Hardie balm proberen, maar dat prijskaartje...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:55

Alleen dat ze achter hun mensen staan en denken dat iemand anders dan moet zijn binnengelopen. Ja tuurlijk.. Wal vanwege het hele gebeuren een Douglasbon van 25 euro gehad. En van de verzekering een vergoeding gehad (na aangifte doen) dus uiteindelijk wel zo opgelost.

Maar ik heb in januari zowel een 100ml als een 200ml pot EH balm gekocht omdat er 20% korting kwam en die 200ml dan wel erg voordelig uitkwam. Maar die 100ml pot kan ik dus nergens vinden. En zo'n doos valt echt wel op.. Dus ik ga nog een 4e zoekpoging doen, maar denk dat die (ook) foetsie is.

DnT hij is duur, maar FU heeft vaak 20% korting en dan is de 100ml pot een euro of 37, nog net te doen. Je doet er nl wel lang mee.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:08

Hoe gebruik je zoiets? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:11

Heb net een nieuwe Glam Glow cleanser gekocht, die maak ik eerst maar op :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:22

Ik gebruik ook miccellair water. Verschilt beetje per keer welke. Heb thuis van L'oreal staan en bij mijn vriend van Garnier. Heb hiervoor heel lang die van Vichy gebruikt. Merk onderling weinig verschil tussen de verschillende soorten. Vind ze wel erg fijn reinigen.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:24

Ik gebruik ook het miccelaire water van garnier, de roze. Nooit geen irritatie, ook niet bij mijn ogen. (Ik draag lenzen)

Hele gave halloween tutorials weer ja! Ik had die van Nikkie al even na gedaan gister.

Ik wacht op mijn zoeva pakketje. *\o/*

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:29

Eight, klein beetje water in je handpalm, vingertop EH balm erbij (iets meer dan een erwt grootte, of meer als je dat lekkerder vindt). Mengen zodat het iets vloeibaarder wordt en dan op je gezicht aanbrengen. Inmasseren, ogen het laatst omdat daar vaak het meeste 'vuil' vanaf komt en dan de doek die erbij geleverd wordt nat maken met warm water, uitknijpen en je gezicht afvegen.
Zit een zachte kant en een exfoliërende kant aan het doek. Erg fijn :)
http://www.emmahardie.com/product.php/3 ... sing_cloth en dan tabblad directions

Oja en is ook als masker te gebruiken als je het 10min laat zitten. Ik ga de nieuwe pot maar eens opentrekken. Hoopte eerst de 100ml nog te vinden, maar dan toch maar de 200ml pot open ;)

Miccelair water heb ik ook trouwens, van Garnier, voor de snelle reiniging als ik weinig tot geen makeup op heb. Maar dan gebruik ik vaker de reinigingsfoams van Douglas en de BodyShop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:31

De olie van origins is ook voor je hele gezicht incl ogen. Ben er benieuwd naar. Lijkt mij ideaal omdat ke dan niet allemaal losse flesjes nodig hebt.
En vol met natuurlijke stofjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:58

Die Moringa klinkt wel echt super Djilan!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:00

Dat is hij ook, anders had ik nooit 3 potten gekocht :+ Heb er pas 1 op trouwens. Ga nu aan de 2e beginnen (en 3 is dus kwijt :( ). Is mijn duurste gezichtsverzorgingsproduct in de kast :=

Denk erover ook Kiehls te gaan aanschaffen als nacht serum. Die van Estee Lauder lijkt me ook heerlijk, maar die is nog 3 a 4x zo duur :\

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:56

Mijn look voor vandaag met de Cocoa Blend palet van Zoeva:

Afbeelding

Heb mijn best gedaan het op de foto te krijgen maar ben er echt een kneus in. Ben er matig tevreden over. Zie nu dat ik de kleur in mijn arcade boog net wat beter kunnen blenden en wat meer rood in de buitenste ooghoek. Had gisteren alleen het opgemaakt filmpje gezien van Cynthia en dacht: doe het is op haar manier. Dat zwarte lijntje bij mijn bovenste wimper rand is met de zwarte oogschaduw maar had beter liner kunnen pakken denk ik.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:16

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:17

De foto ziet er bij mij heel gek uit maar weet niet of het aan mijn mobiel ligt...

Iemand ervaring met urban decay lipstick? Ik wil een dupe van all Fired up, ik kan niet wennen aan retro matte, hoe ik m'n lippen ook hydrateer ze zijn echt boos als ik een retro matte draag. Matte ben ik nu wel aan gewend :j

Als iemand anders nog een dupe soortgelijke kleur weet? Mag goed roze zijn maar wel meer warm dan echt koud roze.

Ik ga morgen even kijken of ik diva Antics en faux kan bestellen :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:18

Niniane schreef:

[ Afbeelding ]

Heb mijn best gedaan het op de foto te krijgen maar ben er echt een kneus in. Ben er matig tevreden over. Zie nu dat ik de kleur in mijn arcade boog net wat beter kunnen blenden en wat meer rood in de buitenste ooghoek. Had gisteren alleen het opgemaakt filmpje gezien van Cynthia en dacht: doe het is op haar manier. Dat zwarte lijntje bij mijn bovenste wimper rand is met de zwarte oogschaduw maar had beter liner kunnen pakken denk ik.

Mooi! :) Zitten er veel shimmers in het cacao blend palet?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:24

eenitraM schreef:
Ik hou van het ellegirlafkraakbespreektopic := Maar nu is de rel echt los https://www.youtube.com/watch?v=13Cuy7yihCs Wat is er toch mis in de beautygurus wereld :')

Man man man man :') ook dan zeggen dat ie niet meer op school zit maar wel dit lanceren :')

Ze krabben wat af in die wereld hoor :')

Edit, interview staat eronder, uncut, met het interview is niets mis volgens mij :') daar begon de drama al mee _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:28

Vind het wel leuk om te lezen eigenlijk :+ Al snap ik er echt helemaal niks van.

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:31

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:32

Ik begin het ellegirl steeds meer te snappen en ik begrijp waar ze het over hebben. Veel bloggers volg ik nml ook. Maar soms denk ik echt; vieze relnichten dat jullie zijn. :+

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:02

Leverage schreef:
Niniane schreef:

[ Afbeelding ]

Mooi! :) Zitten er veel shimmers in het cacao blend palet?

Het merendeel is shimmer ja met wat matte tinten ertussen. :j

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:41

Anoniem schreef:
Heb origins besteld net bij douglas. Duur maar kennelijk zeer fijn.

Absoluut! Heb zelf vier producten van Origins en ze zijn heerlijk zacht en licht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 23:10

Ook de cleansing oil??

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 00:08

Ja dat ellegirlforum volg ik ook sinds het hier is gepost hahaha, heerlijk.
Nu even dat filmpje kijken over the truth exposed }:)

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 06:57

Ik heb ervaring met urban decay lipsticks. Ik heb er twee, de kleur turn on en de kleur 69. Ik ben er erg tevreden over!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 08:33

eenitraM schreef:
Ik hou van het ellegirlafkraakbespreektopic := Maar nu is de rel echt los https://www.youtube.com/watch?v=13Cuy7yihCs Wat is er toch mis in de beautygurus wereld :')

Hihi ja ik ben ook een keiharde lurker :)). Erge is nog wel dat ik ze vaak geen ongelijk geef :o.