Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
its_daantjee schreef:Ik wil graag een helix, en eventueel een subtiel ringetje in mijn neusvleugel, ik twijfel daar nog over omdat ik niet zo goed kan inschatten of dat mij staatChroosje schreef:Ik ga a.s. zondag naar Tiel (koopzondag), heeft iemand ervaring met een piercer daar? Wat is aan te raden? Dan hop ik daar even naar binnen voor advies en eventueel een piercing
ik ken daar geen piercer, maar vroeg me af wat voor piercing je wil
leuk! veel plezier zondag!
its_daantjee schreef:Ik vind een knopje minder leuk om te zien, dus vandaar dat ik liever een ringetje meteen wilde. Een piercing schieten mag tegenwoordig niet meer, toch? De tragus laat ik sowieso nog maar eventjes wachten tot ik wat ouder ben, eerst een helix of een neuspiercingik kon ook beginnen met een ringetje in mn helix! alleen door dat dit veel meer beweegt duurt de genezing langer.. maar bij mij kon het dus wel! alleen i.v.m de genezingstijd heb ik een knopje gekozen (die er overigens na bijna een jaar nog in zit omdat ik dat rotding niet open krijg, en omdat de piercer niet om de hoek is)
als je de neuspiercing laat schieten kan je denk ik geen ringetje.. maar als je hem laat piercen denk ik dat het wel kan! maar ook dit zou je even met de piercer moeten overleggen..
tragus lijkt mij geen probleem qua ontstekingen, denk dat de kans alleen is dat je haar om de piercing gaat zitten en dat dat de ontsteking veroorzaakt, maar volgensmij heb je daar met de helix net zo veel last van.. (ik heb daar weinig last van hoor, afentoe een plukje haar maar dat is zelden)
een ringetje in je neus is erg gaaf! ik wil dat ook, maar mn ouders zijn er fel op tegen, neuspiercing, stretchers of een tongpiercing komen er niet in bij mij voor ik uit huis ben, want dat vinden ze gewoon niet goed(baal ik wel van, want neus en stretchers zou ik heel graag willen)
its_daantjee schreef:Dat zou ik in dat geval even laten jahelix schieten mag inderdaad niet meer, maar hoe dat met een neuspiercing zit weet ik niet.. en inderdaad heb ik het zelfde probleem met de stretchers, maar ik heb nu in 1 oor 3 gaatjes, en in t andere. oor maar 1, dus andere oorbellen zou nog kunnen in de overige gaatjes haha
maar mijn ouders vinden het zonde dat je dan grote gaten in je oor maakt die er nie tmeer uit kunnen, geciteerd: " als je stretchers neemt is dat verminking van je lichaam "
dus nee,voor ik het huis uit ben krijg ik het niet voor elkaar denk ik..
heb er ook wel eens overna gedacht om het gewoon te doen, zonder het tegen ze te zeggen.. maar vrees dat het dan heisa word hier thuis haha
its_daantjee schreef:ik heb bedacht dat ik een lage helix wil en een tragus, tragus stond al op mn lijstje.. volgende keer dat ik naar de piercingshop ga laat ik ze denk ik beide zettenhoef ik niet 2 keer heen en weer te gaan.. heb met mn normale helix en mn navel toen ook gedaan.
trouwens een update over die oorbel die vast zit, hij zit er nogsteeds in, wel gewoon op de normale plek (ik weet niet hoe maar hij zit er weer goed in) heb er geen achterkantje op en ik kan hem er nogsteeds niet uithalen, pijn doet het niet meer maar ik krijg hem er dus gewoon niet uit
Skessa_ schreef:Iris_C schreef:Ik heb al zeezouten, unicura en een antibiotica crème geprobeerd. Huisarts dacht dat het om een allergie voor het sieraad ging, en toen heb ik het laten verwisselen voor een titanium staafje. Maar dat helpt dus ook niet..
Ik zou Sterilon nog ff proberen