Dus nu weer aan de bak, vanavond weer aan de bak!
Ik vind de detox wel interessant Eefke, wil ook nog wel eens zoiets doen maar moet dat wel even plannen met afbouwen en weer opbouwen en een paar dagen vrij zonder al teveel plannen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die voelde ik niet heen. 
CecileDV schreef:Vanochtend toch een fijne verrassing van de weegschaal, ben toch 0,4 kg kwijt ondanks Pasen. Dacht voor het weekend dat het niets scheelde, maar had me verrekend. Kon me niet herinneren wanneer ik voor het laatst 81,... op de weegschaal gezien had, maar vandaag wel weer

maar wel heel lekker. Veel lunges, buikspieren en push en press squats met een dumbell. Daarna nog 40 min stevig cardio, nu doet alles zeer 

morgen naar de Eifel met een vriendin. Mooi dat we daar even lekker een stevig stuk door de heuvels daar gaan lopen als het daar ook zulk weer is!
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel kcal je dan at en wat je dan precies at en sport etc
wellicht dat ik mijn abs challenge doorzet met alleen situps, legraises en plank. Of misschien minder crunches iig. Verder is het natuurlijk logisch dat je de spieren pas ziet wanneer je vet kwijt geraakt bent
en dat het ook doorgezet moet worden na die 30 dagen 

knap!

goed bezig! 
dus mijn man zei al: het moest toch leuk zijn?