[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:49

Ik reageer tussen de hoofdpijn en klussen even op "bioplast veroorzaakt brandwonden". Sorry dat ik het niet subtiel kan zeggen maar wat een bullshit is dat. Het is geen iphone die ontploft in je broekzak maar een stuk plastic.
Dat is echt onzin.

Bioplast is het laatst waar ik naar zal grijpen. Maar als een klant zijn piercing perse wil behouden, en bij bijvoorbeeld zeer slecht reageert op titanium en chirurgisch staal gaat daar mooi bioplast in. Met extra controle.

Daarnaast heb ikzelf met enige regelmaat bioplast in al mijn gaten. De artsen van cardiologie vinden piercings niet tof met onderzoeken en op die manier kom ik ze toch tegemoet door een mri niet onmogelijk te maken.
Genoeg klanten met bioplast blij gemaakt.

Ringetjes hebben een strakkere en langere bocht dan staafjes. Zeker voor de helix is een staafje geschikter. Dit zeg ik uit eigen ervaring van mijn tfh's, maar ook wat ikzelf zie bij klanten.
Het klopt dat de tfh/helix tegenwoordig met een langer staafje wordt gezet. Dit is puur om de wond ruimte te geven. Liever 3 maanden wat langer en daarna een mooi genezen piercing, dan een piercing die te strak zit op eerste paasdag. (Ja. Dat had ik. Mn vader wilde de zaak open gooien maar ik wilde die piercing zsm eruit hebben dus ik heb het zelf in mn eigen huis gedaan, afrader).
Ringetjes kunnen erg leuk zijn, maar gewoon minder geschikt voor de kraakbeenpiercings.
Een frenum zet ik altijd met ringetjes bijvoorbeeld.

Ik sluit me verder wederom aan bij loesvdb...

@jamieshanin, het is goed dat je een natuurlijke nieuwsgierigheid bezit :j en deze deelt. Maar je advies kwam over, op mij persoonlijk, dat je binnenkwam en het allemaal wel even zou vertellen... dit klinkt banketstaaf, en zo bedoel ik dat niet. :n maar het is nooit te laat om andere adviezen te lezen en in je op te nemen.

In zn algemeenheid;
Geloof me, ik ben pesteigenwijs, niemand kan met me omgaan. De ene shop hanteert andere handelen dan andere shops, dit betekend niet dat de ene shop per definitie beter is dan de ander. Elke shop doet wat voor hem werkt.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:19

Vumana89 schreef:
@jamieshanin, het is goed dat je een natuurlijke nieuwsgierigheid bezit :j en deze deelt. Maar je advies kwam over, op mij persoonlijk, dat je binnenkwam en het allemaal wel even zou vertellen... dit klinkt banketstaaf, en zo bedoel ik dat niet. :n maar het is nooit te laat om andere adviezen te lezen en in je op te nemen.

Dat is ook precies wat ik dacht. :o Bedankt voor de verheldering omtrent de bioplast staafjes Vumana. :D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:06

Graag gedaan Loes!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:08

laetitia98 schreef:
Hooi dames,

Ik ben even op zoek naar wat ervaringen!

Ik wil graag een conch laten zetten. Maar ik wil alleen maar een ringetje, is dit mogelijk?

Ook wou ik vragen hoe jullie het zetten en de na pijn vonden :)

Ik heb hem toen met een ringetje laten zetten. Ging prima, het zetten zelf was wel ff 2 seconden vervelend.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 15:05

laetitia98 schreef:
Hooi dames,

Ik ben even op zoek naar wat ervaringen!

Ik wil graag een conch laten zetten. Maar ik wil alleen maar een ringetje, is dit mogelijk?

Ook wou ik vragen hoe jullie het zetten en de na pijn vonden :)

Ringetje is vast wel mogelijk als je dat graag wilt, gewoon vragen :j
Ik heb mijn inner conch nu een paar weken. Ik vond hem wel de vervelendste van al mijn kraakbeenpiercings, maar pijn verschilt echt van persoon tot persoon. Ik heb er op het moment erg weinig last van, hij bitcht niet en ik kan er ook gewoon op slapen.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:07

Sorry dat ik zo overkwam dat was niet mn bedoeling,
Dit is aan mij verteld door de mensen van paradigm uit arnhem en daar hecht ik dan een waarheid aan.
T spijtme dat i in mn enthousiastme zo ben.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:13

We zijn niet boos hoor :D
En je kan er ook gewoon op vertrouwen dat jouw piercers ervaring en verstand van zaken hebben.
Het is alleen wel zo dat elk lijf uniek is. Elke piercing wordt anders geplaatst en elke oplossing moet passend zijn voor het probleem :)
No hard feelings!

En nu duik in mn bed in want die hoofdpijn is er nogsteeds :(

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:40

Hij lijkt heel erg op het randje te zitten maar dat valt wel mee.
Komen uiteindelijk kortere stokjes in maar omdat ie er 3 tegelijk gedaan heeft zal het wel wat gaan opzwellen en daar heeft het nu de ruimte voor :)
Afbeelding
Afbeelding

Ik was echt zenuwachtig, en ik maakte mezelf alleen maar gekker en gekker :') was zelfs zo erg dat ik na die eerste misselijk werd dus ik zei dat ie ff moest stoppen maar ik werd zo misselijk dat ik duizelig werd en niks meer zag. Zag letterlijk sterretjes :') en toen ging ik over mn nek, jaa echt waar :') maakte mezelf echt gek en mn vader zat echt te pesten. Na de eerste zei ik nog van is dit alles? Die 2 bovenste deden ook wel 'zeer' nee niet echt, meer een gemene steek zegmaar. Qua pijn zou ik het ook zo nog een keer doen maar hoe ik me voelde niet :')

Heb wel alvast kortere stokjes mee gekregen dus zodra het kan wissel ik ze :) nu alleen nog een derde gaatje en dan is het genoeg voor mij :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:42

Netjes :) Ik zou ze niet te snel verwisselen hoor! Toch zeker wel een jaar wachten. Bij mij gaat de zwelling af en toe weg en dan komt hij week later weer uit het niets terug, dus absoluut niet te snel zijn!

Het kriebelt bij mij zo toch wel weer om mijn 3e weer te laten zetten (die zo goed als uitgegroeid was)

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:48

anoukwendy schreef:
Heb wel alvast kortere stokjes mee gekregen dus zodra het kan wissel ik ze

Kijk, dat vind ik nou eens handig en goed bedacht!
Het ziet er tof uit, maar jeetje, 3 tegelijk, wauw!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:51

Oh wauw!! die zitten echt heel mooi!!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:52

Vumana89 schreef:
We zijn niet boos hoor :D
En je kan er ook gewoon op vertrouwen dat jouw piercers ervaring en verstand van zaken hebben.
Het is alleen wel zo dat elk lijf uniek is. Elke piercing wordt anders geplaatst en elke oplossing moet passend zijn voor het probleem :)
No hard feelings!

En nu duik in mn bed in want die hoofdpijn is er nogsteeds :(

Nee dat snap ik maar ik kan soms in mijn enthousiasme nogal als een betweter overkomen.
Maar het is echt mijn bedoeling niet!
Ik denk ook dat ik soms mijn berichtjes niet helemaal netjes/goed getypt heb dat ze daarom ook zo
banketstaaf overkwamen.

Bij deze sorry!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:00

Het is al goed meis!

Anoukwendy, mooi hoor!
Herkenbaar. Ik viel ook weg tijdens het zetten. Vond het erg pittig.
Heb hem 2 x gehad. De triple. Helaas is er nu 1 over die er nog inzit. Hij wordt nog afgemaakt als ik de moed heb.
Wilde eerst mn christina terug. Die zit erin. Alleen nog de tfh afmaken :)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:05

Vumana89@ misschien een stomme vraag hoor maar las ik nu goed dat jij zelf ook pierct?
Zelf wil ik nog heel graag tepel piercings :) maar je hoort veel verschillende verhalen over borstvoeding als je dat later nog wilt geven.
Laatst bijgewerkt door JamieShanin op 12-03-15 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:05

Haha nee zeker niet te snel idd.
Die man nam echt super de tijd en hij was super relax! Echt heel fijn want ik scheet 20 kleuren, ben als de dood voor naalden :') en dan werkt zo'n vader die zit te pesten niet mee. Zegt ie oooow dit had ik ook wel gekunt, ik heb een boormachine. Jeeeeetje, het schitterd in het licht, jaa pap tuurlijk. En komen die balletjes nou aan de voorkant?
Ik ben in medemblik geweest op de almere weg, ik raad hem echt zeker aan! Vooral als je net zo'n mietje bent als ik :') mocht ik ooit nog iets nemen ga ik zeker naar hem terug :)
Mn vader heeft het ook gefilmd, alleen de eerste haha daarna trok ik dus bleek weg en moest ie op mij letten :') als ik het terugkijk word ik zelfs misselijk :')

Ben er dus stiekem best wel trots op zegmaar

Het zetten opzich viel me alles mee, nou heb ik wel een hoge pijngrens hoor.
Maargoed heb het overleefd, ik zei ook tegen hem ik leef nog :oo

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:31

Ik vond de TFH juist reuze meevallen. Al heb ik hiernaast enkel een gewone helix.
Voelde alleen echt pijn toen de piercer een nieuw staafje erin moest doen omdat de andere te kort was. Voor de rest had ik bijna nergens last van.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:35

Christina vind ik ook heel gaaf, alleen niet even praktisch op dit moment en weet nog niet wat ik ervan vind dat het een surface is :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:36

JamieShanin schreef:
Zelf wil ik nog heel graag tepel piercings :) maar je hoort veel verschillende verhalen over borstvoeding als je dat later nog wilt geven.

Wat voor verhalen hoor je dan?
Ik heb niks anders gehoord dan extra gaten waar de melk uit komt. :')
Heb er zelf ook een :D

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:39

_Ekenna schreef:
JamieShanin schreef:

Wat voor verhalen hoor je dan?
Ik heb niks anders gehoord dan extra gaten waar de melk uit komt. :')
Heb er zelf ook een :D

Hahaha geweldig!, nou ik las op enkele ''medisch'' forms ( ik weet niet in hoeverre deze echt waren)
Dat bij de borstvoeding dit er voor kan zorgen dat er minder melk uit de tepels kan komen en een
borst ontsteking kan veroorzaken

Maar goed google zegt ook niet alles natuurlijk zo las ik ook weer dat het geen enkel kwaad kan.

Ik wil dan wel beide tepels :o

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:43

Wat is een kristina dan?

Mn vader zei trouwens ook steeds van jeeeetje! Het bloed stroomt eruit :oo dankje pap dat geeft weer goeie moed :')

Jamie. Dat lijkt me echt zo pijnlijk! Moet er niet aan denken!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:45

Ik ken 3 mensen inclusief mezelf die zonder problemen bv gegeven hebben na (*) piercing. Er bestaat wel een kans dat de melkkanalen beschadigen maar je hebt er meestal meerdan genoeg.

JamieShanin

anoukwendy schreef:
Wat is een kristina dan?

Mn vader zei trouwens ook steeds van jeeeetje! Het bloed stroomt eruit :oo dankje pap dat geeft weer goeie moed :')

Jamie. Dat lijkt me echt zo pijnlijk! Moet er niet aan denken!

kristina is een piercing die door de buitenste schaamlippen gaat als ik het me goed herinner.

Haha ik ben benieuwd XD ik weet nog niet wanneer maar ik hoop voor de zomer!
pijn is fijn toch? :')

JamieShanin

Iris82 schreef:
Ik ken 3 mensen inclusief mezelf die zonder problemen bv gegeven hebben na (*) piercing. Er bestaat wel een kans dat de melkkanalen beschadigen maar je hebt er meestal meerdan genoeg.

Ohhhh gelukkig maar :D dank je wel!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:48

Neeeee pijn is niet fijn hahaha. Nee hoor pijn heb ik geen moeite mee tot op zekere hoogte :P

Aj aj aj, lijkt me ook pijnlijk :')

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:00

Afbeelding

Deze vind ik fantastisch!!
Nu de moed bij elkaar rapen XD