Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaspar schreef:Voor de liefhebbers ik heb nog ruim een halve pot (ca. 450 ml) professionele sugaring te koop. Geschikt voor het harsen van benen, armen, down under en oksels. Je hebt hierbij geen harsverwarmer nodig en kunt het zo gebruiken.
Geschikt voor de gevoelige huid.
Heb je interesse stuur maar een pb.
Ashleydk schreef:Een gebruiksaanwijzing erbij pakken omdat ik het klepje niet meer dicht krijg![]()
Voor alsnog nog steeds niet opgelost haha. En mijn haartjes beginnen te groeien!
dream_lot schreef:Ashleydk schreef:Een gebruiksaanwijzing erbij pakken omdat ik het klepje niet meer dicht krijg![]()
Voor alsnog nog steeds niet opgelost haha. En mijn haartjes beginnen te groeien!
Ik heb dezelfde, dat klepje zit inderdaad eigenlijk te strak & ik vind het ook moeilijk dichtdoen. Ik duw keihard en zorg dat dat "veertje" goed ingedrukt is
Ashleydk schreef:Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken terwijl ik 'vroeger' alles heb gevolgd.
Zit nu alleen met een probleempje en vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben.
Ik heb namelijk de befaamde epilator set! De waterdichte variant dan wel.
Moest vandaag de batterijen van de kleine epilator vervangen maar krijg het klepje nu niet meer dicht...
Dat betekend dus dat hij niet meer waterdicht is.
Kwestie van heeeeeeeeel hard duwen of misschien iets anders?
_CS_ schreef:Nounou, ik bedoelde alleen maar de gebruiksaanwijzing vanwege de waterdichtheid hoor![]()
ElinS: deze pot komt van waxshop.nl.
Er staat inderdaad op over verwarmen, maar op de site staat dat je ook gewoon zo kunt proberen.
Vandaar ook de suikerhars, mensen maken dat ook zelf (althans als het ze lukt), en dan gebruiken ze het ook zonder verwarmer.
Anoniem schreef:Ashleydk schreef:Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken terwijl ik 'vroeger' alles heb gevolgd.
Zit nu alleen met een probleempje en vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben.
Moest vandaag de batterijen van de kleine epilator vervangen maar krijg het klepje nu niet meer dicht...
die van philips??
_CS_ schreef:Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?
Lijkt me stug dat als je een batterij vervangt ie ineens niet meer waterdicht is, knap banketstaaf dan als dat zo is.
Nou, ik had de pot suikerhars van bokker kaspar overgenomen.
Gisteren stukje geprobeerd![]()
WOW, wat een topspul is dat!
Dat flicken is snel onder de knie, en het resultaat, damn.
Is nu nog spiegelglad, geweldig gewoon.
Had alleen niet zo heel veel tijd dus maar klein stukje gedaan, maar ga van de week even tijd maken om echt meer te doen.
Alleen wel nadeel is dat ik een heel warm persoon ben, dus het word al vrij snel plakkerig en dus iets lastiger om mee te werken.
Ashleydk schreef:Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken terwijl ik 'vroeger' alles heb gevolgd.
Cinderella schreef:Ik epileer alleen mijn oksels en down under.
Mijn benen vond ik teveel pijn doen, hahaha.