Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Aria_zz

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:52

Ga zometeen bikinlijn nog eens harsen en me toch maar eens wagen aan de down under harsen. Hopelijk valt de pijn mee :=

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 19:19

Nou, ik had laatst harsstrips gevonden en daarmee venusheuvel gedaan, maar dat pakte niet echt goed.
En nu is het nog gevoelig :=

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 19:25

Bikinilijn ging goed en minder bloed, maar idd, de rest pakt niet goed.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 19:36

Kaspar schreef:
Voor de liefhebbers ik heb nog ruim een halve pot (ca. 450 ml) professionele sugaring te koop. Geschikt voor het harsen van benen, armen, down under en oksels. Je hebt hierbij geen harsverwarmer nodig en kunt het zo gebruiken.
Geschikt voor de gevoelige huid.
Heb je interesse stuur maar een pb.

Net even de pot erbij gepakt en deze zit nog voor 2/3 vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:32

Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken terwijl ik 'vroeger' alles heb gevolgd. :')
Zit nu alleen met een probleempje en vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben.
Ik heb namelijk de befaamde epilator set! De waterdichte variant dan wel.
Moest vandaag de batterijen van de kleine epilator vervangen maar krijg het klepje nu niet meer dicht...
Dat betekend dus dat hij niet meer waterdicht is.
Kwestie van heeeeeeeeel hard duwen of misschien iets anders? :(

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:45

Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?
Lijkt me stug dat als je een batterij vervangt ie ineens niet meer waterdicht is, knap banketstaaf dan als dat zo is.

Nou, ik had de pot suikerhars van bokker kaspar overgenomen.
Gisteren stukje geprobeerd :):)
WOW, wat een topspul is dat!
Dat flicken is snel onder de knie, en het resultaat, damn.
Is nu nog spiegelglad, geweldig gewoon.

Had alleen niet zo heel veel tijd dus maar klein stukje gedaan, maar ga van de week even tijd maken om echt meer te doen.
Alleen wel nadeel is dat ik een heel warm persoon ben, dus het word al vrij snel plakkerig en dus iets lastiger om mee te werken.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:00

Ow? Je kunt dat suikerwax gewoon kopen en dan koud ermee bezig gaan? Want had laatst wel een pot suikerwax gekocht, maar dat moest dan wel warm. Koud kon je daar niks mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:47

Een gebruiksaanwijzing erbij pakken omdat ik het klepje niet meer dicht krijg _O-

Voor alsnog nog steeds niet opgelost haha. En mijn haartjes beginnen te groeien!

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:53

Ashleydk schreef:
Een gebruiksaanwijzing erbij pakken omdat ik het klepje niet meer dicht krijg _O-

Voor alsnog nog steeds niet opgelost haha. En mijn haartjes beginnen te groeien!

Ik heb dezelfde, dat klepje zit inderdaad eigenlijk te strak & ik vind het ook moeilijk dichtdoen. Ik duw keihard en zorg dat dat "veertje" goed ingedrukt is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:43

dream_lot schreef:
Ashleydk schreef:

Ik heb dezelfde, dat klepje zit inderdaad eigenlijk te strak & ik vind het ook moeilijk dichtdoen. Ik duw keihard en zorg dat dat "veertje" goed ingedrukt is :)

Gelukkig, ligt het niet aan mij! Morgen maar weer eens proberen! :)

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:21

Nounou, ik bedoelde alleen maar de gebruiksaanwijzing vanwege de waterdichtheid hoor :+

ElinS: deze pot komt van waxshop.nl.
Er staat inderdaad op over verwarmen, maar op de site staat dat je ook gewoon zo kunt proberen.
Vandaar ook de suikerhars, mensen maken dat ook zelf (althans als het ze lukt), en dan gebruiken ze het ook zonder verwarmer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:00

Ashleydk schreef:
Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken terwijl ik 'vroeger' alles heb gevolgd. :')
Zit nu alleen met een probleempje en vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben.
Moest vandaag de batterijen van de kleine epilator vervangen maar krijg het klepje nu niet meer dicht...

die van philips??

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:09

_CS_ schreef:
Nounou, ik bedoelde alleen maar de gebruiksaanwijzing vanwege de waterdichtheid hoor :+

ElinS: deze pot komt van waxshop.nl.
Er staat inderdaad op over verwarmen, maar op de site staat dat je ook gewoon zo kunt proberen.
Vandaar ook de suikerhars, mensen maken dat ook zelf (althans als het ze lukt), en dan gebruiken ze het ook zonder verwarmer.

Ik heb het zelf geprobeerd te maken tot 2x toe.. Werkt niet.

Toen wax gekocht in de winkel... Werkt voor een deel op mijn benen. Haal er veel mee af, maar ook heel veel niet.

Toen maar een wax laten doen door een pro, was na twee weken al het haar al weer terug en het is me te duur om regelmatig te doen..

Ik epileer dus nu mijn oksels en bikinilijn met een pincet :o . (en scheer mijn benen gewoon weer) Veel werk de eerste keer (pfft) maar nu niet meer. Gewoon bijhouden en dan valt het mee. Maar ik twijfel nu of ik een epilator wil of niet... Of toch weer wil wagen aan de wax. Want dat is toch wat makkelijker. Epilator lijkt me zo pijnlijk. Met een pincet kan ik de lage gedeelten al niet doen, want auw. Laat staan met een epilator.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:58

Anoniem schreef:
Ashleydk schreef:

die van philips??

Ja :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:58

Je went echt aan het gevoel van een epilator. Op de benen voel ik het nauwelijks, hopsakee, er over en klaar. Mijn lies ben ik al helemaal aan gewend, en echt tussen mijn benen durf ik ook steeds meer en meer te doen.

Zelfs al durf je niet (meteen) alles mee te pakken, sowieso is het een top investering, zelfs al doe je alleen dat stukje bikinilijn of kuiten. Ik ben helemaal verliefd op dat ding :P

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:30

_CS_ schreef:
Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?
Lijkt me stug dat als je een batterij vervangt ie ineens niet meer waterdicht is, knap banketstaaf dan als dat zo is.

Nou, ik had de pot suikerhars van bokker kaspar overgenomen.
Gisteren stukje geprobeerd :):)
WOW, wat een topspul is dat!
Dat flicken is snel onder de knie, en het resultaat, damn.
Is nu nog spiegelglad, geweldig gewoon.

Had alleen niet zo heel veel tijd dus maar klein stukje gedaan, maar ga van de week even tijd maken om echt meer te doen.
Alleen wel nadeel is dat ik een heel warm persoon ben, dus het word al vrij snel plakkerig en dus iets lastiger om mee te werken.

Fijn dat het goed bevalt. je kan het even in de koelkast zetten voor gebruik. Dan word het wat stugger en 'smelt' minder snel als je zelf warm bent.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:48

Ik voel amper meer wat van de epilator hoor, fijn ding!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:49

Ik jas m nu ook eens in de zoveel tijd gewoon overal overheen! Je went er echt aan!

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:10

Hier ook 'gewend' aan de epilator. Oksels en benen worden hiermee gedaan, down under weer gaan scheren (ging toch een stuk sneller, niet pijnlijk en kan het laten doen :+ ) en de bikinilijn heeeel af en toe met de epi. Moet zeggen dat doordat de haren minder stug zijn dat ik me minder stoor aan de haren die er wel zitten. Dus af en toe alles weer even aanpakken en klaar :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 00:25

Ik epileer alleen mijn oksels en down under :)).

Mijn benen vond ik teveel pijn doen, hahaha.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 08:19

Ashleydk schreef:

En even naar de plaatselijke witgoedhandel(of hoe dat heet).Misschien willen ze er wel even naar kijken voor je.

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 09:37

ElineS: benen epileer ik met epilator, waxen of wat ook duurt me veel te lang.
Oksels epileer ik nu ene keer elektrisch anderd keer pincet.
Maar die wax is verdomde fijn voor bikinilijn.

Laten doen vertik ik ook hoor, prijzig gebeuren en geloof echt niet in dat het zo lang weg is.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 10:11

Cinderella schreef:
Ik epileer alleen mijn oksels en down under :)).

Mijn benen vond ik teveel pijn doen, hahaha.

Heb de 3-in-1 set van Philips (http://www.bol.com/nl/p/philips-hp6540- ... 011225221/) en gebruik alleen de smalle ;) Dan maar wat langer bezig, maar doet veel minder pijn dan de grote epilator. Hopelijk vind ik in de toekomst genoeg moed om het weer met de grote te proberen, want je benen wennen er wel aan :)

@CS_ Waxshop.nl krijg ik geen resultaten... maar deze wel, is dit hetzelfde? http://thewaxingshop.com/hars/sugaring- ... kopen.html

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:43

Ik gebruik ook alleen de smalle, veel fijner ding is dat!! Maar echt, op mijn benen doet het zo zeer, die scheer ik liever. Best apart aangezien ik mijn hele foef geen probleem vindt _O-

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:27

Santos_05: Ja sorry, die bedoelde ik ook haha.