Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SternPhoto schreef:Ik heb Flevo amc en Umc nu gehad maar ben beetje klaar met die protocollen want kwam nu weer naar voren dat ze tot m'n 30ste willen uitrekken betekend nog ruim 4 jaar voordat ze ober ivf gaan nadenken. Daar heb ik echt geen zin in.
Daarom willen ze me steeds niet inplannen voor iui omdat ik er dan heel snel door heen ben.
Ik zat te denken aan tergooi ?
Ik ga eerst eens bellen met c als hun zeggen van je mag niet meer ruilen tja dan houdt t op
SternPhoto schreef:Zometeen eens opzoeken of ik daar makkelijk kom met ov, want zit aan ov vast omdat vriend auto nodig heeft voor werk.
Ze geven er niet echt een verklaring voor, ik heb meestal een pauze van 2/3 maanden tussen de iui. Ze zeggen elke keer je bent nog jong, maar dat maakt mij geen reet uit. Haha. Wilde juist op jongere leeftijd een kindje omdat we naar Kenia verhuizen en dat is toch wel rond 2020 ong en voordat ik daar heen ga wil ik boekje uit hebben. Zkh weet dit ook
Mocht het nou wel lukken dan zou het fijn zijn als kindje opa en oma kent.
Vooral de reiskosten is financieel vrij pittig, Heb ook al gekeken bij belasting maar zit net niet over die grens.
Spullen schreef:Heftig Ladyfee, ik duim mee hoor! Lijkt me afschuwelijk.
Mariettek, wat een goed nieuws!!! Heel erg fijn. Moet ze nu nog extra rust houden ofzo?
mariettek schreef:Spullen schreef:Heftig Ladyfee, ik duim mee hoor! Lijkt me afschuwelijk.
Mariettek, wat een goed nieuws!!! Heel erg fijn. Moet ze nu nog extra rust houden ofzo?
Wij blijven superblij! Ze moet nu inderdaad wel veel rust (vooral bedrust) blijven houden. En ze heeft nog drie maanden te gaan, dus dat is pittig. Maar ze heeft alles over voor haar kleintje!
verootjoo schreef:SternPhoto schreef:Zometeen eens opzoeken of ik daar makkelijk kom met ov, want zit aan ov vast omdat vriend auto nodig heeft voor werk.
Ze geven er niet echt een verklaring voor, ik heb meestal een pauze van 2/3 maanden tussen de iui. Ze zeggen elke keer je bent nog jong, maar dat maakt mij geen reet uit. Haha. Wilde juist op jongere leeftijd een kindje omdat we naar Kenia verhuizen en dat is toch wel rond 2020 ong en voordat ik daar heen ga wil ik boekje uit hebben. Zkh weet dit ook
Mocht het nou wel lukken dan zou het fijn zijn als kindje opa en oma kent.
Vooral de reiskosten is financieel vrij pittig, Heb ook al gekeken bij belasting maar zit net niet over die grens.
Maar SP, het klinkt nu wel heel erg alsof je je leven al compleet ingevuld hebt, hele plaatje perfect past in jouw hoofd, en dat het de schuld is van het ziekenhuis dat jouw perfecte leven niet zo ingevuld kan worden... Of interpreteer ik het verkeerd?
Het leven is niet maakbaar, en babygeluk is niet te koop. Het is een zegen die je mag ontvangen als het je gegund is en als de tijd in jouw leven daar rijp voor is. Je kan m.i. echt niet zeggen; voor 2020 wil ik een kind hebben want dan wil ik daar wonen met een kind. Zo werkt het niet.
Ik zou dan toch zeggen; doe wat je wilt, ga wonen waar je wilt, pak je leven op, zorg dat je gelukkig wordt zonder kind en wees enorm blij en gezegend als je het dan toch mag ontvangenwant je hebt inderdaad echt nog tijd zat, het is dan alleen niet de tijd die jij graag gewild had. Een eventueel kindje kan ook prima in Kenia verwekt en geboren worden.
SternPhoto schreef:Vooral de reiskosten is financieel vrij pittig, Heb ook al gekeken bij belasting maar zit net niet over die grens.
SternPhoto schreef:Ik woon in Almere en heb de sichtbijzinde ziekenhuizen nu wel gehad. Ja dat is t m ook je hebt t over een half salaris wat je weg gooit om t zo te zeggen ga al 6 jaar niet op vakantie omdat ik steeds in m'n vakantie periode naar ziekenhuis moet.
Ik heb geen idee daarom ga ik eerst maar bellen met cz kijken war die zeggen.
En of ik het wel over heb. Nee ik wil het helemaal niet daarom laat ik in me snijden slik ik pillen spuit ik medicatie ga ik 4 keer Pw der heen heb k al een hele babykamer en ben ik 6 jaar verder zonder enig resultaat.
Weet je laat maar ik vertrek wel, als je ook maar iets negatief zegt vindt je het allemaal niet belangrijk genoeg.
Je hoeft er niet op te reageren ik lees het niet meer ajus
chanel1985 schreef:Dacht wel dat het hier een steuntopic was, waar ook ruimte is om te klagen, zonder vooroordelen?
Misschien is dit de enigste plek waar ze redelijk anoniem haar gal wat kan spuwen? Spijtig dat ze juist hier daar wordt op afgestraft.
Sp: Er is een forum: de verdwaalde ooievaar waar allemaal mensen op zitten met dezelfde problemen, waar je veel steun aan kan hebben.
Ik heb daar toch veel aan gehad. En nog steeds.