Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigBen schreef:Je moet niet kijken naar het aantal sterfgevallen, maar wel naar het aantal gevallen van mazelen. En dan zie je een scherpe daling vanaf ±1962, bij de introductie van het vaccin. (cijfers VS)
[ [url=m/jrGHAx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:BigBen schreef:Je moet niet kijken naar het aantal sterfgevallen, maar wel naar het aantal gevallen van mazelen. En dan zie je een scherpe daling vanaf ±1962, bij de introductie van het vaccin. (cijfers VS)
Selectieve momentopname is dat inderdaad.
BigBen schreef:[naam] schreef:Selectieve momentopname is dat inderdaad.
Geen kwatsch vertellen, daar heb ik weinig geduld mee.
Het is net selectief om een grafiek op te voeren waarbij je een vaccin vergelijkt met het sterftecijfer. Een vaccin is niet gemaakt om sterfte tegen te gaan, wel om zoveel mogelijk ziektegevallen uit te schakelen. En dat doet het perfect. Wat automatisch betekent dat er ook minder sterfgevallen zijn.
poes schreef:Niemand hier zegt dat het niet kan. Wel dat het niet onomstotelijk de oorzaak of volledige oorzaak is. En indien dat wel zou bewezen het nog steeds gaat om erg weinig gevallen.
BigBen schreef:Diabetes 1 wordt niet veroorzaakt door vaccinaties.
Drifter schreef:[knip]
- Dit dus even naast de door mij eerder geposte links van onderzoeken die aantonen dat vaccinaties geen diabetes veroorzaken.
BigBen schreef:BMR veroorzaakt geen diabetes.
Maximaal kan het diabetes triggeren, en zelfs dat geloof ik persoonlijk niet.
bigone schreef:Een auto immuun ziekte is zeer waarschijnlijk meer te wijten aan veranderde levensomstandigheden de laatste vijftig jaar dan aan vaccinaties. Er word ook naarstig gezocht naar de oorzaak en een vaccinatie tegen bvb diabetes type 1 want de opmars van deze ziekte loopt de spuigaten uit. Maar feit blijft dat het niet aan vaccinaties is te linken, [knip]
BigBen schreef:Ik heb nu x aantal pagina's meegelezen, en ik moet jammer genoeg vaststellen dat antivaxxers een ernstige afwijking hebben. Ze kunnen niet lezen. Of als ze dat wel kunnen, vergeten ze door één of ander vreemd mechanisme metéén de feiten die ze net gelezen hebben.
Een afwijking die ongetwijfeld het gevolg is van een vaccinatie in hun kinderjaren.
Dus voor alle duidelijkheid, neen, vaccinaties zijn niet gevaarlijk. Ernstige bijwerkingen zijn extreem, extreem zeldzaam. Er zijn hier al tientallen statistieken en cijfers geciteerd die dat onwrikbaar aantonen, dus hou er mee op. Kom hier niet meer banketstaaf over al die verschrikkelijke bijwerkingen. En als je dat toch wil doen, lever dan harde bewijzen.
bigone schreef:Dat testen zou inderdaad een uitkomst kunnen zijn. Eigenlijk zou je kinderen moeten titeren om vast te stellen welke en hoeveel vaccins nodig zijn. Het vervelende is echter dat een ziekte als mazelen vooral jonge slachtoffers maakt . Dus moet je eigenlijk elke drie maanden checken hoe het is gesteld met de antistoffen. Dit is allemaal zo veel werk om dat allemaal te registreren en uit te voeren , daar beginnen ze niet aan. Maar ik zou ouders die niet vaccineren dit zeker aanraden .