Haha inderdaad. Ik slik antipsychotica tegen de psychoses, dan nog antidepressiva tegen depressie en angsten, en nog iets tegen de bijwerkingen van de antipsychotica. En nog medicatie voor zo nodig.
Dat heb ik ook een tijdje geslikt, nouja eerst ritalin later concerta, werkte heel goed. Een begeleider kwam met de tip van LTO3 ofzoiets. Schijnt hetzelfde te doen als ritalin. Maar ben er nog niet over uit of ik dat wil gaan proberen.
Erwin89
Geplaatst: 21-10-13 18:36
RubyRed schreef:
Haha inderdaad. Ik slik antipsychotica tegen de psychoses, dan nog antidepressiva tegen depressie en angsten, en nog iets tegen de bijwerkingen van de antipsychotica. En nog medicatie voor zo nodig.
Ik had zondag een huwelijk van een vriendin van mij. Vond dat best wel spannend, want ik ken buiten haar (en haar nu man natuurlijk, al ken ik die ook niet echt goed) eigenlijk helemaal niemand van haar vrienden en familie. Nou ja, haar vrienden zaten in mijn studie twee jaar boven mij en met een paar wel eens gesproken of zo, maar kende ze niet heel goed of zo.
De week ervoor ook meegeweest op het vrijgezellenfeest en dat hielp al wel met dat ik een paar wat beter leerde kennen en wat aanspreek punten had en zo. Maar toch vond ik het erg spannend. Gelukkig was het huwelijk zelf en de receptie heel leuk en ontspannen. Scheelt ook dat de receptie gewoon bij haar thuis was (500 meter van het gemeentehuis ). Uiteindelijk nog gaan eten en feest in een restaurant in de buurt. Eten ging alles nog ontspannen en goed, maar met het feest kwamen er natuurlijk nog echt suuuper veel meer gasten die ik echt allemaal niet kende. Ook meer vrienden en die begonnen steeds meer een kliekje te vormen. Toen maar besloten dat ik genoeg durf had gehad die dag, en bij mijn vriendin aangegeven dat het me te veel werd. Begreep ze gelukkig volkomen en ze vond het allang leuk dat ik erbij was. Dus al met al toch blij dat ik gegaan was.
Op mijn nieuwe werk is het pittig. Het werk is mega eentonig en saai, en dan is 40 uur in de week echt veel. Nu komt de drukke periode er aan en nu willen ze dat iedereen in de periode tot en met maart minimaal 4 zaterdagen aangeeft waarop die zou kunnen werken. In principe dus als extra. Maar ik trek dat dus echt niet. Ik heb een contract van 20-40 uur, dus volgens mij kunnen ze me helemaal niet dwingen meer te werken. Dus ik ga morgen maar even bij de planning overleggen of ik dan niet de maandag na die zaterdagen gewoon vrij kan zijn. Mij maakt het echt geen donder uit welke dagen ik moet werken, als ik maar wel twee aaneengesloten dagen in de week vrij ben.
Daarnaast weer allemaal spanning rond verder solliciteren. Wie weet maak ik me wat die zaterdag betreft wel teveel druk en heb ik binnenkort gewoon werk dat ik wel wil doen. *lets hope so*
Ik ben die onzekerheid al die maanden echt zat inmiddels...
Eske ik ben nog net op tijd: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
morgen reageer ik even uitgebreider. moet nu maar even slapen!!
hannahaapje
Geplaatst: 22-10-13 00:29
Gefelicteerd!!! Oooh ik ben te laat! Heb buikgriep sinds vanavond... Hoorde slecht nieuws over het weekendje weg met paard weten jullie wel en 5 minuten later zit ik alleen maar op de wc en heb ik buikpijn echt wtf. Maar heb geen flip bui gekregen. Nou hoop dat de lichamelijke ziekte morgen weg is en misschien heeft het nieuws nog een goede afloop.
hannahaapje
Geplaatst: 22-10-13 00:41
Vandaag gegeten: 2 zakjes chips , 1 tosti met ham en kaas, 's avonds kipblokjes en aardappeltjes, als toetje 2 beschuitjes met hagelslag. Dus dat lijkt me niet zo raar.
Ik vond vandaag omgaan met mensen nog steeds moeilijk trouwens, vooral als ik ze wat minder aardig vind.
Met paarden is lekker makkelijk, die zijn niet zo complex maar duidelijk. Die van mij is gewoon blij als ze iets lekkers krijgt en denkt vooral aan eten. Houd niet van soortgenoten die dichtbij komen (zuur en lelijk kijken). Ze schrikt als je onverwachte bewegingen maakt en vind het interessant om naar beweging en paarden in de verte te turen. Oh jee ze lijkt op mij.
Wel als ik het zelf mag uitkiezen, voor je het weet heb ik een laxeermiddel te pakken
Ik weet veel leukere medicatie
ik weet er ook nog wel een paar...
(in de kliniek zat ik eens in de medicijnkamer, verpleger maakt kast open om iets voor me te pakken. Hij geint: of wil je deze? Of deze? Toen gingen we doosje voor doosje de kast af, en van zeker 3/4 wist ik wat voor medicijnen het waren... waarvan ik het van 1/2 uit ervaring wist )