Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rozanne schreef:Aranel schreef:Die pannekoek ziet er niet heel lekker uit vind ikMaar fijn dat ie wel lekker smaakte!
Ik ga vandaag maar even zonder gewichtjes doen denk ik, misschien probeer ik het eerst even met maar ik heb nu al spierpijn in mijn arm. Paard was zó ontiegelijk vervelend vandaag dat ik nu al spierpijn heb in mijn armen.
Dat wordt de über Anita manier dus vanavond
Aan mijn bakkunsten moet nog gesleuteld worden
Succes vanavond!
Annash schreef:Mwah ik geloof niet dat er ook daadwerkelijk zo veel verschil in zit hoor. Volgens mij heb ik vorige keer niet helemaal goed gemeten. 6cm op de taille zou je wel zien volgens mij.![]()
Maar wel blij met het gewicht!
Loesss schreef:Heb trouwens ook collega gemaakt van foto's. Zie echt al zeker verschil. Erg blij mee! Als iemand PB wil met de foto's roep maar
.
_Sim_ schreef:Zo, laatste dag level 1 afgerond!
Neroo schreef:Net driekwartier baantjes getrokken, nu even opladen voor de shred!
Amaryllis schreef:Ik moet met de JJ altijd eerst 2 tellen naar Jillian kijken om in het ritme te raken hahaMijn motoriek laat me dan soms ook in de steek
Raponsje schreef:Meten is weten.
Meet op dag 1 (of 2) je maten even op:
- Nek
- Borsten
- boven Armen
- Taille
- Navel omvang
- Heupen
- Billen
- Benen
- Kuiten
Meet op dag 30 weer en je zult versteld staan van het resultaat.
Het is het makkelijkst om voor de spiegel op te meten, je kunt dan beter zien of je meetlint niet gedraaid zit of voor of achter hoger zodat je echt eerlijk en gelijk meet.
Meet beide armen - benen en kuiten apart op. Als je rechtshandig bent is rechts vaak iets breder.
Leg de meetlint losjes op elkaar, niet strak trekken.
Hoewel de weegschaal over 30 dagen wellicht aangeeft dat er niet veel veranderd is zou je zo maar eens een aantal centimeter per lichaamsdeel kwijt kunnen zijn.
Sabini schreef:Gefeliciteerd Loose! Lekker hoor SushiZitten daar veel calloriën e.d. in?
Puchje schreef:Meiden... ik moet heel eerlijk bekennen dat door tijdsplanningfaal het er gisteren niet van gekomen is te gaan shredden.
En ik durf ook niet zo goed, dus ik stel het liever uit. Nu staat hubby inmiddels achter me, maar er is nog iets dat me tegenhoudt.
Ik ben echt heel bang om te falen. Denk dat het zo moeilijk is dat ik de oefeningen niet volhou.
Kan niet zo goed tegen falen
NeverGiveUp schreef:Je faalt als je nu op houd... Toch?
Taille en navel?? Taille is smalste gedeelte toch, dat ís toch bij je navel?