Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Als ik zou moeten diëten zou dat bijzonder moeizaam gaan denk ik.... Wel ben ik behoorlijk standvastig met avondeten als ik goed boodschappen heb gedaan (en dus veel in huis heb), mijn vriend roept best makkelijk Chinees/patat/pizza maar ik zorg dan dat er gewoon gekookt wordt. Als er niks in huis is en ik moet naar de overkant om wat te halen laat ik me sneller overhalen. Wij wonen tegenover de AH en dat is gewoon funest, ik zorg nu dat ik 1x in de week echt grote boodschappen doe en bedenk wat we allemaal gaan eten, ipv uit het werk iets halen. Dat scheelt zo veel!
Het is meer een levensstijl dan een dieet. Ik wil er nog zo'n 3 kg af en hoop dat Jillian me daarbij helpt.
Ga nog niets neerzetten hier, dat doe ik pas na 30 dagen 
Dat eieren bakken e.d. op de vroege morgen begon me echt de keel uit te hangen, net als lunch maken voor het werk e.d.
en die laatste 0,5 kg zelfs nadat ik gisteren extreem heb genoten van mijn enige zonde die ik me in de week mag permitteren! op donderdag is het hier op het werk namelijk snack dag! En ik mag vanmezelf op die dag een frikandel en een paar patatjes van mijn collega...
vandaag en morgen nog level 1 en dan mag ik ook over naar level 2
Ik hou mijn hart vast
vanavond een ronde "echte push ups"
)
Ik beleg het vaak ook met dingen die gecombineerd kunnen worden met sla, tomaat, komkommer, paprika. Soms krijg ik ze niet eens fatsoenlijk mijn mond in. Maar na twee boterhammen zit ik ook propvol.
_Sim_ schreef:Ik vind het best lastig om ontbijt en lunch gevarieerd te houden. Eigenlijk is het bij mij aardig hetzelfde. Avondeten heb ik geen moeite mee.
_Sim_ schreef:Oké Thanks. Ik eet nu tussen de middag een rijstwafel, een volkorencracker en een bruine boterham afgewisseld met het volgend beleg kipfilet, smeerkaas 20 plus, soms appelstroop, filet american, rosbief en rookvlees en jonge kaas. Hier heb ik tot het volgende tussendoortje echt genoeg aan.

) en daarnaast heb je per week nog een behoorlijk aantal vrij te besteden punten. Zo kan je makkelijk een keer een avond uit eten.