Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Julia schreef:Dais_ schreef:Soms heeft het gewoon tijd nodig Julia. Als je niet dagelijks van die uitschieters hebt, dan moet er echt wat vanaf gaan.. Al is het maar een paar gram per week, na een jaar zie je dat echt wel hoor
Een jaar? Nou dat is motiverend. Nog geen 5 kilo in een jaar.
Dais_ schreef:Haha Mi_amore.. Balen zeg, gun je jezelf een keertje wat, heb je niks in huis
Dianta, ik heb een schouderblessure en ik eet 1200 tot 1600 ckal per dag. Ben jij nieuw hier trouwens?Of heb ik er overheen gelezen
Dais_ schreef:Hahaha vandaar ook die knipoog erachter.. Ik denk trouwens wel dat het een jaar duurt wanneer je vaak B&J eet, maar dat terzijdeEen vetpercentage van 27 procent is toch netjes? Ik zit aan...*spiekt op briefje* 36 procent..
Ik voel me nu echt heel dik
![]()
Mjetterd, ik doe dit online op de site van het voedingscentrum. Grafiekjes (die naar beneden gaan als het gewicht betreft!) zijn altijd leuk
leonie87 schreef:Dais_ schreef:Hahaha vandaar ook die knipoog erachter.. Ik denk trouwens wel dat het een jaar duurt wanneer je vaak B&J eet, maar dat terzijdeEen vetpercentage van 27 procent is toch netjes? Ik zit aan...*spiekt op briefje* 36 procent..
Ik voel me nu echt heel dik
![]()
Mjetterd, ik doe dit online op de site van het voedingscentrum. Grafiekjes (die naar beneden gaan als het gewicht betreft!) zijn altijd leuk
Ben ik nou gek? (niet om jullie een vervelend gevoel te geven!!! Ik heb geen dietist of zo) Dacht dat 15/20% gangbaar was? of is dat extreem weinig? En hoe betrouwbaar is zo een weegschaal hierin eigenlijk?
Ow das weer de andere kant dianta. Fijn dat dit topic je dan een beetje helpt