Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Charles schreef:Bedankt voor jullie reacties, de grootste drempel voor mij is de gedachte 'stel ik me aan'? en of mij probleem zich wel oplost met praten met een psycholoog. Telkens als ik bijna een afspraak wil maken denk ik mens, stel je niet aan, hij ziet me aankomen.
_Jorine schreef:@ Charles: Probeer je verstand op nul te zetten en te bellen, nadenken doe je daarna maar(edit; ik begrijp natuurlijk wel hoe spannend het is om te doen hoor, maar verstand op nul werkt voor mij vaak wel)
@ Fresley: Welkom! Jammer dat je therapie tot nu toe niet geholpen heeft, heb je nu een afspraak met de huisarts staan?
Kleine dip hier..
_Jorine schreef:fresley schreef:Waarom heb je en dipje?
Ik denk dat het afbouwen van mijn medicijnen niet helemaal goed gaat.. Van het ontspannen, goede gevoel is niks meer over. Ben al 2 dagen eerder van stage weggegaan. Mijn psychotische klachten komen terug..
Joolien schreef:Ik heb zaterdag een boek gekocht 'brave meisjes komen in de hemel, brutale meisjes komen overal'. Ik merk dat ik toch nog regelmatig moeite heb met assertiviteit. Ik dacht dat ik dat wel aardig 'onder de knie' had maar niet dus. Ik laat toch te makkelijk over me heen lopen in sommige situaties. Gelukkig heb ik het nu wat eerder door maar t is moeilijk om de knop om te zetten.