Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik ga idd zo vertrekken. Eens kijken wat ik met 18m achter elkaar kan bereiken.Sociale wetenschappen(ecg nodig gehad voor mijn scriptie dus vandaar
proefschriften waren om die reden ook in mijn bezit)
Hopelijk werkt een stuk lopen in je voordeel!
Janine1990 schreef:het is dus ook niet mijn hobby, haha! Maar wel nodig voor mijn werk!Wow, das echt te ingewikkeld voor mij, ecg's...
Norton schreef:zou toch spannend zijn? Ecg's in de wegenbouw, haha!ECG's nee daar waag ik me niet aan. Met een technische opleiding wegenbouw heb je dat ook niet nodig.
Gister rustdag gehad vandaag B-kick. Moet nog ergens mijn 2 trainingsdagen inproppen. Ben bang dat het er toch 2 achter elkaar gaan worden. Denk woensdag 50 minuten duurloop en donderdag 2x 12 minuten loop op een wat sneller tempo
ellepel schreef:ecg staat voor elektrocardiografie, ofwel een hartfilmpje waarop hartactie en frequentie in beeld wordt gebracht. Hierop kan je ook afwijkingen in hartritmes zien enzo.hahaa,ik weet niet eens wat het is een ECG?:')
zo net terug,30 minuten gelopen heb even gekeken op afstandmeten
3 km en snelheid is 6.10 per uur.
wat ik eigenlijk niet vinden kan is hoe snel je eigenlijk lopen moet
als ik echt langzaam ga joggen verzuren mijn benen heel snel,iets hoger tempo vind ik zelf prettiger.
heb op dit stukje maar 9 minuten echt gejogd trouwens,maar geloof dat dit voor om te beginnen wel goed is toch?
bij mij staat steeds lopen in D1
Citaat:Omschrijving trainingszone Duurloop 1 (D1).
Deze intensiteit voelt aan als rustig tot redelijk. Praten lukt nog makkelijk bij dit looptempo. De ademhaling is dan ook nog vrij rustig en van hijgen is geen sprake. De loper heeft het gevoel dat dit tempo makkelijk (zeer) lang volgehouden kan worden.
Norton schreef:Denk dat je schrikt is nogal stressvol werk...dus veel hoge hartslagen denk ik hihihi
Yep die is het een soort van kickboksen zonder tegenstander maar in plaats daarvan een stootpaal. Super gaaf en dodelijk vemoeiend.
50 minuten valt nog mee, half november ga ik 15 km lopen (Zevenheuvelenloop in Groesbeek). Dan zal ik toch echt 1,45 uur moeten hardlopen..........weet nog niet hoe nu hoor, hahahaha
vuurneon schreef:De link is heel simpel tussen sociale wetenschappen; er is een overlap met geneeskunde ivm fysiologie, genetica, biologiedus je vindt in de bibliotheek van de faculteit ook proefschriften en boeken die je vindt bij de medische faculteit en andersom.