[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:47

hihi bedankt O:)
Al komt deze piercing aan mijn 'slaap kant' dus 5 maanden ga ik niet volhouden denk ik :P

Judass

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:55

Gewoon ff doorzetten :P

Mooi Esther!

Als we het toch over oorpiercings hebben, je kan toch wel een ball closure erin doen als 'eerste' piercing direct na het zetten?

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:59

Klopt ja ik heb dat bij mijn tragus ook gehad de eerste 6 weken.
Heb voor de forward helix deze besteld; http://www.crazy-factory.com/images/pro ... 74CR_L.JPG
Maar dat is dus even uitgesteld. Maar dan wil ik hem niet na 6 weken vervangen, dat heeft zo veel gezeur op geleverd de vorige keer

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:08

Van de week op de BME-facebook gelezen dat het juist niet goed is om die triple met labretjes te zetten, geeft te veel irritatie en druk op de weefsels met alle gevolgen van dien.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:11

Wat zou je er dan in moeten doen.. ringetjes misschien?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:17

Ik had in mn forward helix zo'n staafje die licht gebogen is met aan beide kanten een balletje. Foto staat een aantal pagina's terug :)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:34

Mijn triple forward helix is geplaatst met rechte staafjes en gewoon balletjes.. k snap de platte achterkant dan ook niet helemaal....

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:41

Ik heb net even mijn oude tragus piercing erbij gepakt.. daar zit een veel kleiner achterkantje op.

Lisa en Vumana hebben jullie misschien duidelijke foto's voor me? Dan kan ik die opties bekijken en misschien voor dat laten wisselen over een paar weken :)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 15:38

LisaaBloem schreef:
Even een betere foto van mn forward helix gemaakt, hier zie je ook dat er nog een vrij lang staafje in zit voor eventuele zwelling :)

[img][ Afbeelding ]

Uploaded with ImageShack.us[/img]

hier zie je goed wat voor staafje erin zat. Had meer dan genoeg ruimte voor zwellingen e.d.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 15:39

Ik had die inderdaad gevonden! ! Ziet er ook wel leuk! Zwelling heeft meer dan genoeg ruimte daar haha

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:09

Is er iemand die deze piercing van mij wil overnemen?
Hij is 3mm en bedoelt voor een 1.2mm staafje.

Afbeelding

Doe maar een goed bod als je hem wilt! :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:15

Inderdaad heel apart dat ze met labretjes zijn gezet...

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:29

Hoezo heel apart? Van 2 zou ik de achterkantjes bij genezing (dus kleinere staafjes) er niets meer van zien :) Ik vind dubbele bij mezelf niet zo mooi. Ik vind het dan té veel poespas zeg maar. Qua genezing is mij nog niet uitgelegd hier of het wel/niet slecht zou zijn. Heb de genoemde facebook pagina nog door gespit maar kon het artikel over druk etc. niet terug vinden dus mocht iemand een directe link oid hebben?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 22:32

Omdat die achterkantjes lastig zijn met schoonmaken en omdat je duidelijk ziet dat de bovenste gewoon niet mooi zit. De gaatjes lijken wel overlapt te worden door achterkantjes en dat betekend dat er ook weer makkelijk bacteriën achter kunnen ophopen en het langer vochtig blijft.

Ik heb zelf nooit kunnen kiezen voor een labret bij het zetten van een piercing in mijn oren. Ze wilden altijd het liefst piercen met een ringetje ivm zwelling en schoonmaken. Als ik dat perse niet zou willen mocht ik ook kiezen voor een lang staafje met 2 bolletjes. Ik heb zelf altijd gekozen voor de ringetjes, omdat de voorkeur van de piercers daar steeds naar uitging en ik ging dus af op dat advies.

Maar als jouw piercer zegt dat dit oke is, zal het ook wel goed zijn, alleen ik ben het niet gewend (ken ook echt niemand in mijn omgeving waarbij er met labret is gezet). Het lijkt me ook erg onpraktisch, omdat het tegen elkaar aan lijkt te liggen, wat (als dat zo is) de genezing niet bevordert.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:00

Kijk en daar kan ik dan wel weer wat mee :) Bedankt voor je berichtje! Het klinkt heel logisch in ieder geval. Voor nu laat ik het even zo want als er iemand aan mijn oor komt ~~}> . Schoonmaken doe ik met zoutoplossing in een (schone)plantenspuit en na het wassen van mijn haar extreem goed uitspoelen met water. Over een paar weekjes zal ik terug gaan naar de piercer. Even kijken hoe het er dan voorstaat en wat zij zullen zeggen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:10

Had het artikel nog ff opgezocht. Maar het staat gepost in de besloten groep van BME :)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:13

Ah ja... dan had ik nog lang kunnen zoeken :')

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:05

Sorry dat ik zo kom binnen vallen, maar is er iemand die dat balletje van mij wil kopen?
Hij is trouwens nog nooit gebruikt, ik vind hem gewoon niet helemaal mijn ding.
Ik hoef er ook zeker niet veel voor te hebben hoor!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:17

Vandaag viel mijn 7mm tunnel half uit mn oor, kon hem er zo doorheen halen. Dus gelijk geprobeerd of 8mm erin kan en eindelijk! :D
Afbeelding
8mm is mijn eindmaat, nu alleen mn linkeroor nog :)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:25

Gaaf!!!
Bij mij zitten nu aan beide kanten 5mm tunnels - eindelijk!! Die laat ik een maandje zitten en dan naar 6 :j
Ik heb nu van die opschroeftunnels, voor aan een taper. Super idee alleen 1 tunnel sluit niet goed aan en mijn velletje gaat er dan dus tussen zitten #)
Gelukkig gaat mijn rechterkant veel makkelijker dus daar gaat het wel, maar dat losschroeven is echt niet handig als alles onder de olie zit :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:28

Deze tunnel heeft zo'n ringetje achterop die je eraf moet schroeven, duurde lang voordat ie erop zat _O-
Hij is trouwens best wel zwaar, ik ben silicone tunnels gewend haha.
Overigens wil ik beide oren op 8mm omdat ik 2 tunnels in die maat heb met LED lampjes erin :D

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:28

Ik had dat probleem dus ook met die stretchkit. Er zat een randje aan en daar kwam ik telkens niet overheen omdat mijn oor er enorm van ging irriteren..
Voor mij dus geen stretchkit meer! Ben ook niet meer van plan om groter te gaan, zit nu op 10mm. Maar ik zei precies hetzelfde toen ik op 6 en 8 zat :+

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:43

Het idee is wel heel goed alleen jammer dat het niet zo goed werkt in de praktijk.

Is dat staal ghostattack? Hij ziet er wel zwaar uit idd. Maar heel mooi!
Ik heb nu acryl en vind het heel fijn, ondanks dat het vaak wordt afgeraden.
Heb bij AOP hele gave tunnels en plugs gezien van de nieuwe collectie :D maar dat ga ik pas kopen als ik op mn eindmaat zit, anders is het wel zonde.

Die led's zijn gaaf ja!! Die ga ik ook zeker nog een keer kopen :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 18:52

Ssmarty schreef:
Sorry dat ik zo kom binnen vallen, maar is er iemand die dat balletje van mij wil kopen?
Hij is trouwens nog nooit gebruikt, ik vind hem gewoon niet helemaal mijn ding.
Ik hoef er ook zeker niet veel voor te hebben hoor!

Je wilt dat wij gaan bieden op een 2ehands bolletje, dat gloednieuw nog geen €2,- kost. Check: https://www.alloverpiercings.nl/categor ... -balletjes en er zijn zelfs websites die nog een stuk goedkoper zijn dan All Over Piercings. Een postzegels is praktisch meer waard dan dat 2e hands balletje, dus ik zou hem lekker zelf houden als ik jou was :o

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:03

Of weggeven aan een vriendin :)