Al komt deze piercing aan mijn 'slaap kant' dus 5 maanden ga ik niet volhouden denk ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LisaaBloem schreef:Even een betere foto van mn forward helix gemaakt, hier zie je ook dat er nog een vrij lang staafje in zit voor eventuele zwelling![]()
[img][ Afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Ik vind dubbele bij mezelf niet zo mooi. Ik vind het dan té veel poespas zeg maar. Qua genezing is mij nog niet uitgelegd hier of het wel/niet slecht zou zijn. Heb de genoemde facebook pagina nog door gespit maar kon het artikel over druk etc. niet terug vinden dus mocht iemand een directe link oid hebben?
Bedankt voor je berichtje! Het klinkt heel logisch in ieder geval. Voor nu laat ik het even zo want als er iemand aan mijn oor komt
. Schoonmaken doe ik met zoutoplossing in een (schone)plantenspuit en na het wassen van mijn haar extreem goed uitspoelen met water. Over een paar weekjes zal ik terug gaan naar de piercer. Even kijken hoe het er dan voorstaat en wat zij zullen zeggen.

maar dat ga ik pas kopen als ik op mn eindmaat zit, anders is het wel zonde.
Ssmarty schreef:Sorry dat ik zo kom binnen vallen, maar is er iemand die dat balletje van mij wil kopen?
Hij is trouwens nog nooit gebruikt, ik vind hem gewoon niet helemaal mijn ding.
Ik hoef er ook zeker niet veel voor te hebben hoor!