Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:27

Wij hebben hem helemaal compleet 2de hands gekocht omdat ik persee bruin wilde :')

_ManOnnetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:29

Ja idd echt mooie kinderwagen ga ook even google..:D

Sjafrane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:33

Hoi ik heb een easywalker sky als kinderwagen. Helemaal compleet. In de kleur rood. Heel fijn om mee te lopen op alle terreinen. We zijn benieuwd.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:34

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:40

laura82: ik heb je een pb gestuurd, we hebben zowat hetzelfde verhaal.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:10

laura82 welkom! ik hoop dat je hier snel een leuk bericht kan plaatsen :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:17

Laura, welkom! Ik heb ook pcos, krijg je geen echo's tijdens het slikken van Clomid om eventuele overstimulatie uit te sluiten? Ik ben pas na 4,5 jaar zwanger geraakt, heb Clomid gebruikt, gespoten, HSG gehad, IVM en 2 IVF behandelingen (waarbij ik van de 2e behandeling zwanger ben geraakt). Ik reageerde elke keer maar 1x op medicatie, dat is de reden dat het zo lang heeft geduurd.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:22

Thnx meiden! Ik ben met de laagste dosis clomid begonnen, pas bij de hogere dosis krijg ik ook echos. Heftig rinske!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:09

Fleur van harte met de zwangerschap!

Zahlina, hopelijk valt het idd mee en ben je gewoon nog mooi zwanger. Hier geen ervaringen met bloedingen dus weet er verder ook weinig van af.

Welkom Laura, hopelijk gaat het bij jullie ook snel lukken!

Hier is kind momenteel ook lekker druk in m'n buik :D Zie mijn buik ook op en neer gaan. Bij mijn vorige zwangerschap lag mijn placenta aan de voorkant en voelde ik dus veel minder en zag je het ook niet zo erg. Nu ligt de placenta mooi aan de achterkant en zie ik het veel meet bewegen!
Hier hebben we een Maxi Cosi Mura 4, maar we willen deze verkopen en op zoek gaan naar een Easywalker duo, omdat Gijs net ruim 1,5 is als zijn zusje word geboren. Oftewel, we hebben geen andere keus :D
Dus als iemand nog geintresseerden weet laat het me dan even weten per PB.
Is geheel compleet met bak, zonnekap, voetenzak, adaptors voor maxi cosi. gekocht begin 2011.
Afbeelding

Afbeelding

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:34

Met mijn gaat het gelukkig allemaal goed, bloeden nog steeds niet gestopt maar wel minder geworden, geen pijntjes of andere gekke dingen.
Ben er nog steeds van overtuigd dat ik niet meer zwanger ben.
Eind volgende week een test doen en een afspraak maken met de gyno.

Leuk al die kinderwagens, we hebben er al wel eentje, al heb ik geen idee welke, krijg veel spulletjes van mijn schoonzus, alles kan zo richting Curacao maar wil voordat we het gaan verschepen toch wel eerst goed zwanger zijn.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:37

ja logisch zahlina :j

Ik heb gisteren zulk mooi behang gezien, zag de babykamer al helemaal voor me, beetje jammer van de prijs per rol :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:38

Hey Laura, welkom. Ik hoop dat het jullie snel lukt. Ik doe ook mee met moeders voor moeders om mensen te helpen om makkelijker zwanger te worden als het niet zo vanzelfsprekend is....

@Friemel, ik draai over de halve wereld House muziek (Dubai, heel europa, Azie, etc), heb alleen in september nog 2 weken Maleisië staan, daarna heb ik ervoor gekozen alleen nog in Nl te draaien ivm eventuele risico's met vliegen en eten in andere culturen. In mijn branche draait het vaak wel om uiterlijk, ondanks dat ik geen maatje 36 heb, en er niet uit zie als een fotomodel, is een mega buik toch wel een ander uiterste...... Ik weet niet ik welke branche jij zit, maar zo ervaar ik het iig wel ;) Dus op mijn fb etc heb ik het niet openbaar gemeld, dat doe ik pas vanaf november, al maak ik er geen geheim van. Iedereen mag het weten, maar ik schreeuw het niet van de daken.....

Kinderwagens ben ik nog niet mee bezig, ook die krijg ik van mijn zusje, geen flauw idee hoe ie eruit ziet al heb ik hem natuurlijk wel eens gezien, maar heb er nooit op gelet, zal eens een foto ergens vandaan proberen te halen.... ;)

Wauw Rinske, wat een heftig verhaal, fijn dat het alsnog gelukt is! Ga je hierna nogmaals de molen in, of hou je het bij 1.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:54

Techno/tech-house maar voornamelijk harde techno, ik draai zelf niet maar gewerkt in een club, techno club dus, ik ben van mening en gelukkig vinden de mede-techno mensen dat ook, als iemand kan draaien en je de hele zaal aan het stampen krijgt is uiterlijk niet belangrijk.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:01

Mer1980 schreef:
Wauw Rinske, wat een heftig verhaal, fijn dat het alsnog gelukt is! Ga je hierna nogmaals de molen in, of hou je het bij 1.

Was idd een erg heftige tijd, maar het was het allemaal waard. We weten nog niet of we voor een 2e gaan, maar we hebben nog 3 mini's in de vriezer liggen, dus wie weet over een tijdje :) .

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:06

@Friemel: Die mening delen we, alleen in de praktijk deelt niet iedereen die mening helaas, maargoed het gaat teveel offtopic, het gata hier om het zwanger zijn / worden etc ;)

@Rinske: klinkt wel grappig eigenlijk, 3 mini's in de vriezer :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:06

Rinske hoe ver ben je nu?

ben wel benieuwd of als het zo ver is of je dan idd een 2de wilt :j ik zelf denk eigenlijk dat ik het bij 1 hou maar misschien bevalt het zo erg dat er echt wel een 2de komt :))

ik zocht wat gebruikers die er niet meer waren, gogonut is permanent geband -O-

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:28

Gogonut geband! En er was er ook al 1 uit het vorige topic toch?

Zhalina, ik hoop dat je volgende week alsnnog een positieve test krijgt! Gelukkig wordt het bloeden al wat minder.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:30

Laura welkom, hopelijk ben je snel zwanger

Jammer dat gogonut geband is.

Hier verder weinig te melden, gisteren de eerste positiekleding maar aangeschaft aangezien mijn eigen broeken niet meer dicht kunnen :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:40

_Friemel schreef:
Rinske hoe ver ben je nu?

Morgen alweer 29 weken :D .

Ja, klinkt best dom hè, 3 mini's in de vriezer :') _O- .

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 21:38

Rinske schreef:
Laura, welkom! Ik heb ook pcos, krijg je geen echo's tijdens het slikken van Clomid om eventuele overstimulatie uit te sluiten?

die kreeg ik ook niet!
mijn ZH zei dat ik het eerst maar 3 maanden moest proberen op clomid 50 :j
dus ik wist ook niet of het uberhaupt wat deed en of het er niet teveel zouden zijn.... stom he....

Laura welkom! ik hoop voor je dat het toch snel raak is!
wie weet helpt de eerste dosis clomid al voldoende en heb je miss in ieder geval zo weer een 'normale' cyclus!

ik zal je in de lijst erbij zetten

zahlina, dikke knuffel vanaf hier! ik duim ook nog steeds voor je!
(heb alles gelezen maar druk druk druk in het weekend)

tot morgen ladies!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 21:39

Ik vind dat toch zo raar hè, dat er geen echo's worden gemaakt, dadelijk heb je toch overstimulatie en dan heb je een probleem :\ .

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:09

Wij hebben nu een Mountain Buggy terrain. Een hele fijne wagen met drie grote luchtbanden en dus geschikt voor elk terrein. Maar omdat ukkie net anderhalf is als haar broertje geboren wordt, hebben we een Bugaboo Donkey gekocht.

De Mountain Buggy gaan we dus verkopen. Hij wordt helemaal compleet met alle bijbehorende accessoires (voetenzak, reiswieg, maxi cosi adapter, parasol, regenhoes e.d.) verkocht. De Mountain Buggy is bij ons in gebruik sind half april 2011 dus nog geen anderhalf oud en hij ziet er nog super uit. Bij belangstelling stuur maar een pb.

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:11

Wij hebben een Mutsy Slider voor Luna, hele fijne wagen maar hij is fucsia en dat vond ik iets te erg voor een jongen. Voor Mika hebben we een Xadventure Researcher gekocht. Fijne hoge wagen met luchtbanden. 3 wielen en erg wendzaam. Hij was ook nog eens erg goedkoop, ik had em nieuw voor 150,- superafgeprijsd:D hij is wel wat zwaar maar erg stevig.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 01:03

Pffff en ik lig weer wakker, word gek van die nachtmerries... Kan niet eens meer alleen slapen als
er geen nachtlampje aan staat...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 05:26

Rinske schreef:
Ik vind dat toch zo raar hè, dat er geen echo's worden gemaakt, dadelijk heb je toch overstimulatie en dan heb je een probleem :\ .

Volgens mn gyn wordt dit pas bij hogere doses gedaan, omdat bij de laagste dosis de kans hierop heel klein is. Ze gaan eerst afwachten bij welke dosis er een eisprong komt, dan kijken hoe je eierstokken eruit zien bij die dosis, en dan pas gaan je 3 cycli in. Teveel echo is ook niet goed, is heel belastend voor het baarmoederslijmvlies.