Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Ik word elk weekend uitgenodigd voor een barbecue dus dat is voor mij geen optieGelukkig word er altijd wel rekening met me gehouden
LynnDenise schreef:Hoe zou het kunnen komen Safiera? Te veel/te weinig eten? Niet genoeg van alle voedingsstoffen? Te weinig drinken? Niet gevarierd eten?
Wiz schreef:Goeiemorgen!!
Hopelijk zijn er mensen met een gouden tip want ik raak heel erg gefrustreerd nu
Ik ben eind juni begonnen met afvallen. Ik eet minder en bewuster, ik sport meer. In totaal wil ik graag 28 kilo afvallen. (ik woog 98kg toen ik begon en wil graag naar de 70kg) De eerste 12 kilo gingen "goed" de 2 kilo daarna heb ik heel hard voor moeten knokken en nu? Nu verlies ik helemaal niets meerIk eet nog hetzelfde als in de eerste periode. Ik sport zelfs meer! Heeft iemand nog tips?!
Mijn dagelijks eten zit rond de 1300 kcal. Voorbeeld van een dag:
O: 2x cracker met runderrookvlees of filet american.
T: Tomaat en/of komkommer
L: Gekookt ei, appel of sinaasappel, en cracker met licht beleg of yoghurt.
T: Worteltjes, tomaat of komkommer
A: Vlees (Kip of biefstuk) of Vis (witvis of zalm met citroen) uit de oven of grill (dus zonder boter bereid)
Ik drink alleen water en groene of munt thee (zonder suiker)
Wat kan ik doen?!
Edit: Sport bestaat uit cardio oefeningen, buikspier oefeningen, en arm en beenspier oefeningen. ca. 45 min per dag 5 dagen per week.
En paardrijden, ca. 5 x in de week (echter afgelopen weken wat minder omdat paardlief aan het opbouwen is na kreupel zijn en dochter lief vakantie heeft en ook de nodige aandacht opeist)