Gelukkig word er altijd wel rekening met me gehouden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gelukkig word er altijd wel rekening met me gehouden
LynnDenise schreef:Ik word elk weekend uitgenodigd voor een barbecue dus dat is voor mij geen optieGelukkig word er altijd wel rekening met me gehouden
Is meestal erg gezellig, en als ze zorgen dat er veel sla is komt dat toch wel goed?
Terwijl het juist zo goed ging, dacht ik.

LynnDenise schreef:Hoe zou het kunnen komen Safiera? Te veel/te weinig eten? Niet genoeg van alle voedingsstoffen? Te weinig drinken? Niet gevarierd eten?
Was uit met een vriend, tja. 

Ik loop nu bijna dagelijks hard i.c.m. met fitness maar er gaat niets af (in combi met goede voeding trouwens). Is er nog iets wat ik kan proberen? Ik drink al veel groene thee en water, verder zo weinig mogelijk zout en suiker.

Ik eet nog hetzelfde als in de eerste periode. Ik sport zelfs meer! Heeft iemand nog tips?!
Avondeten eet ik altijd wel behoorlijk veel omdat ik anders de avond niet doorkom zonder te snaaien. De weekenden eet ik trouwens gewoon wat de pot schaft (dus op deze zomerdagen BBQ ik gewoon lekker mee maar wel gedoseerd) Wiz schreef:Goeiemorgen!!
Hopelijk zijn er mensen met een gouden tip want ik raak heel erg gefrustreerd nu
Ik ben eind juni begonnen met afvallen. Ik eet minder en bewuster, ik sport meer. In totaal wil ik graag 28 kilo afvallen. (ik woog 98kg toen ik begon en wil graag naar de 70kg) De eerste 12 kilo gingen "goed" de 2 kilo daarna heb ik heel hard voor moeten knokken en nu? Nu verlies ik helemaal niets meerIk eet nog hetzelfde als in de eerste periode. Ik sport zelfs meer! Heeft iemand nog tips?!
Mijn dagelijks eten zit rond de 1300 kcal. Voorbeeld van een dag:
O: 2x cracker met runderrookvlees of filet american.
T: Tomaat en/of komkommer
L: Gekookt ei, appel of sinaasappel, en cracker met licht beleg of yoghurt.
T: Worteltjes, tomaat of komkommer
A: Vlees (Kip of biefstuk) of Vis (witvis of zalm met citroen) uit de oven of grill (dus zonder boter bereid)
Ik drink alleen water en groene of munt thee (zonder suiker)
Wat kan ik doen?!
Edit: Sport bestaat uit cardio oefeningen, buikspier oefeningen, en arm en beenspier oefeningen. ca. 45 min per dag 5 dagen per week.
En paardrijden, ca. 5 x in de week (echter afgelopen weken wat minder omdat paardlief aan het opbouwen is na kreupel zijn en dochter lief vakantie heeft en ook de nodige aandacht opeist)
Zeker als je 45 min per dag kracht en cardio doet//.
Is mij al een paar keer overkomen de afgelopen periode. Ik moet als ik zin heb in iets echt afleiding gaan zoeken, meestal ga ik dan met de pup aan de wandel, weg van het eten en lekker spelen en ravotten. Wat ik dus wil zeggen is als ik te vaak yoghurt in huis heb kan ik het niet weerstaan en is het zo hap slik weg en heb ik veeeeeeel te veel calorieën binnen. Daarbij ben ik misschien ook wel een beetje bang geworden om weer aan te komen terwijl het afvallen juist zo aanmoedigt. Ik ga het iig deze week proberen! Eind van de week zie ik wel weer wat de weegschaal dan doet en heb ik misschien het vertrouwen dat even iets meer calorieën dmv yoghurt of optimel helemaal geen kwaad kan. Dank je wel voor je tip!