Krachttraining voor vrouwen, #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FiveSports

Re: Krachttraining voor vrouwen, #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 17:28

Yes ik ga ook naar de sportschool. Maar ben wel heel lui haha, vaak als ik weinig zin heb train ik kort maar wel super zwaar(voor mijn doen)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 18:00

Hoii! :):)

Terug van het werken, en mannn ik ben kapot..
Dit weer vreet echt energie..
Heb zoveel gedronken vandaag.. :+ En heb niet eens echt hoeven plassen :=
Heb bewust alleen water gedronken en heel af en toe een klein glaasje met sinas, dat ik toch wat suikers binnen krijg, al zijn ze niet nuttig.. Maar het hield me op de been.

Geen sportschool voor mij, heb genoeg getraind tijdens het werk :+
Met dit weer val ik altijd heel snel af,, Hebben daar meer mensen last van??

Ik merk, sinds ik meer cardio doe, dat mijn heupen smaller worden en mijn armen meer vorm krijgen.
Naaiiss!!! :D Dus dat gaan we even zo volhouden nu :j

Jullie zijn wel lekker goed bezig! Met dit weer naar de sportschool.. Knap hoor!

ToushieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:38

pff... je kon een zwembad vullen zo zweten maar wel heerlijk :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:10

Nancy, had ik er maar ''last'' van dat ik nu snel zou afvallen.. maar helaas :P
men, ik drink nu zo'n 3 liter water per dag en ga zeker 2 a 3 per uur naar de wc haha
fijn dat je resultaat merkt :)

toushie lekker hoor :D

Pfoee missfitness respect hoor.. zo zwaar trainen met dit weer!
Ik kwam niet verder dan 2 uur zwembaden (waarvan 3 kw. zwemmen) en buikspieren :=

Mixje90 schreef:
Uh afvallen en kracht behouden/vermeerderen voor de vechtsport :p

Oke klinkt duidelijk. heb je meer info over jezelf?

ToushieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:14

haha , inderdaad was het maar waar dat ik nu snel af zou vallen.. was mooi meegenomen :+

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:15

Echt he!

Oh ik heb een dilemma. Zondag ben ik jarig, in de middag komen er _+ 10 personen en in de avond ook.
Nou wil ik zelf taart bakken, maar niet te ingewikkeld want ik weet hoe gestresst ik daarvan wordt :P
helllppp

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:21

Hier doen de kwarktaarten het altijd erg goed! Voor de variatie er aardbeien tussen doen (bij de aardbeien variant :P ) en dan is het helemaal goed! Dus laagje kwark, laagje aardbeien, laagje kwark en vlak voor je hem opdient nog wat slagroom er op! Mjum!

missfitness

Er moet wel heel iets bijzonders aan de hand zijn als ik niet kan trainen Marije :D
Haha ja ik kon ook wel een zwembad vullen door al dat gezweet, maar wat maakt het uit, heerlijk toch! :j
Nancy maar lekker uitrusten na al dat harde werken!!
Marije ik heb een topic voorbij zien gaan over taarten bakken geloof ik??? Ik zal ff voor je zoeken...
Laatst bijgewerkt door missfitness op 27-07-12 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

ToushieJarig

sorry ik kan niet bakken niet en niet koken niet :')

( oke stiekem een klein beetje ) maar kan je er niet mee helpen..
vraag het even in het taartenbak topic ! ;)

Alvast gefeliciteerd

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:32

Kwarktaarten zijn ook niet veel werk, is een goede optie.
Kan het topic even niet vinden maar wel veel over taarten decoreren maar daar zit je ook niet op te wachten denk ik.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:44

arretjes cake is ook lekker en makkelijk! (maar wel idioot veel calorien) Monchou taart is ook lekker en makkelijk.

Zo, ik heb vandaag heerlijk 3 uur gekanoed :D Was super gezellig, en was date nummer 3, dus hihi, geloof dat dat wel goed zit :D <<)

ToushieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:44

ooeeeh. date nummer 3 al ? :D
arretjes cake :9 :9

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:46

ja, goed he? maandag is hij hier komen eten, donderdag stelde hij opeens zelf voor hier te komen en dan chinees te halen, en vanmiddag zijn we dus wezen kanoen :D Echt super gezellig en leuk enzo :D

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:47

Hallo iedereen van dit topic,

zou ik hier mogen aansluiten? :Y)

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:52

Airborn wat leuk om te horen!! Hebben jullie al weer een nieuwe afspraak gemaakt?

Welkom elilyxx!!! Zeker mag je hier ook meepraten! Doe je al aan krachttraining of wil je gaan beginnen? Vertel!

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 21:21

Ik zal me even voorstellen,
Ik ben 17 jaar en begin na de zomervakantie aan een nieuwe opleiding.
Ik zit al m'n hele leven op turnen en dit heeft er voor gezorgd dat ik redelijk sterk ben geworden. Alleen de laatste tijd doe ik nog maar 1 uurtje per week aan turnen dus ik ben m'n kracht een beetje verloren ;) -O-
Ik ga niet naar de sportschool, maar ik zou thuis graag aan de slag gaan om zo m'n kracht en lenigheid te verbeteren. Ik zou graag een ietjes opvallende sixpack krijgen(mn buik is nu gewoon normaal) :o en er gewoon wat gespierder eruitzien, ik vind dit net zoals bij mannen erg mooi staan :P .
Ik ga zo al deze oefeningen hier bekijken en het topic helemaal doorlezen en dan ga ik morgen beginnen :')
dus dat was het wel :D

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 21:42

Ah leuk een turngenootje!! Ik heb ook geturnd, maar das al een lange tijd geleden. Ik moest stoppen ivm blessures, was door turnen al gespierd geworden, na turnen gaan fitnessen en ontdekte dat je je lichaam kon vormen met krachttraining. Hier ben ik in verder gegaan, heb me er in verdiept en van het één kwam het ander. Ik doe nu zo'n 10 jaar aan krachttraining en met resultaat!

Nu wil jij het zonder sportschool gaan doen. Ik weet niet hoe hoog je hebt geturnd en hoeveel, maar de oefeningen voor de buik die wij altijd met turnen deden waren zeer effectief! Daarnaast is voeding en een stukje cardio erg belangrijk. Er valt veel over te vertellen en kan nog wel even door gaan haha...

Lees het topic maar eens rustig door, er zijn veel meiden met ervaring hier en als je vragen hebt, stel ze gerust!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:11

Missfitness, nope, nog geen nieuwe afspraak, maar komt volgende week vast wel :D wel leuk trouwens, hijs echt veel groter dan ik, rond de 2 meter, en veel sterker :D Altijd goed, hihi

emily, welkom!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:18

Hier lekkere airco in de fitness. Bij jullie niet?
Vandaag lekker hard getraind, hoewel het me vandaag niet zo vlot af ging. Komt door de warmte buiten denk ik.
Ga morgen zeker een aantal spieren voelen, samen met de vriend trainen laat je toch nog wat dieper gaan.

Welkom Emily, ik hang hier ook nog maar recent rond!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:08

bij ons in theorie wel, maar tis dr alsnog zo benauwt en warm met zulk weer als afgelopen week dat ik het echt niet fijn trainen vind Kirrr.
Ik wou eigenlijk vandaag nog gaan sporten, maar kom dr neit aan toe, teveel andere dingen te doen, en ik zit steeds te dromen, dus dat schiet écht niet op...

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:09

Oww wat heerlijk dat de Olympische Sspelen zijn begonnen, twee weken lang sport op tv!! En nu de gespierde mannen opspeuren :o

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:24

Oh wel grappig trouwens: was van de week aan het stoeien met mn date, en hij moest toch wel moeite doen om te winnen, ondanks dattie echt een stuk groter en sterker is dan ik :D Best tegenstrijdig, want wil wel altijd dat de jongen echt sterker is dan ik, maar zo met worstelen dan ben ik toch ook wel fanatiek genoeg om te willen winnen _O- Wel voor het eerst dat iemand het voor elkaar kreeg mn polsen in 1 hand vast te houden trouwens...

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:33

Go Airborn!! Wij vrouwen kunnen ook sterk zijn hoor! *\o/*
Er zijn ook maar weinig mannen die mij in de houdgreep kunnen krijgen :D

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:37

hehe, nouja, moet wel bekennen dat ik iets valsspeelde door mn nagels in zn handen te zetten :+ Maar dan nog kostte het hem best moeite :D
wel extra motivatie om sterker te worden, want wil toch wel proberen te winnen met stoeien natuurlijk :P

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:06

missfitness schreef:
Oww wat heerlijk dat de Olympische Sspelen zijn begonnen, twee weken lang sport op tv!! En nu de gespierde mannen opspeuren :o

Ebke! <3