Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:In groene thee zit juist geen theïneIn gewone engelse thee wel
LynnDenise schreef:Die mag je hier ook plaatsen, maar dan wel alleen als je er een vraag.over hebt
stunning schreef:Ik ben een dieet aan het volgen waarbij je geen aardappels en vlees mag, je móet per dag minimaal 1,5 liter water, 2x blokje bouillon of kopje bouillon, 3x wat suiker, 3x nierthee, 1 vitaminepil, 250 gram kwark (verdeeld over de dag) en dan mag je nog 3x 2 porties van 125 gram groente of fruit hebben. Werkt voor mij heel goed! En omdat je best wel veel mag hebben over de hele dag heb ik geen honger gevoel, wat ik met Sonja Bakker wel had toen ik dat heb geprobeerd jaren geleden.. Dus vind deze heel goed vol te houden
HedwigO schreef:welkom stunnig! Ik zou wel in de gaten houden of je genoeg energie hebt op een dag en of je lichaam dit goed trekt. Het lijkt een beetje crashdieet achtig zoals je het omschrijft. En dan ga je jojo-en.
@negerzoen: dat klinkt heel goed hoe jij het doet! Zo probeer ik het ook. Ik blijf alleen nu helaas steken blègh.
Verder ben ik van mening dat mensen met een serieus overgewicht (waaronder ikzelf dus) ten alle tijden eerst te rade moeten gaan bij een diëtiste. Dit om verstandig af te vallen zodat je lichaam er het beste uit haalt
marjootje schreef:Maar @stunning als je maar 2 kopje boullion, 250 gram magere kwark en 3 keer 125 gram groente/fruit mag op een dag hoe kun je dan geen honger hebben???
Als je dit gaat omzetten naar calorieen dan is dat wel heel weinig, of is dit niet het enige wat je eet?
Sorry dat ik zo door zeur, maar vind zo weinig.......
F_Orumster schreef:Stunning, waarom 3x per dag suiker, en wat oet ik me daarbij voorstellen, of bedoel je dat je 3x suiker in de thee oid mag doen?
Ketaki schreef:stunning schreef:Ik ben een dieet aan het volgen waarbij je geen aardappels en vlees mag, je móet per dag minimaal 1,5 liter water, 2x blokje bouillon of kopje bouillon, 3x wat suiker, 3x nierthee, 1 vitaminepil, 250 gram kwark (verdeeld over de dag) en dan mag je nog 3x 2 porties van 125 gram groente of fruit hebben. Werkt voor mij heel goed! En omdat je best wel veel mag hebben over de hele dag heb ik geen honger gevoel, wat ik met Sonja Bakker wel had toen ik dat heb geprobeerd jaren geleden.. Dus vind deze heel goed vol te houden
is dit geen dokter frank dieet?