Je bent nooit te oud toch? Ik vind het wel mooi staan als het een kleur is zonder bijzonderheden. Als het leuk staat bij iets wat je aan hebt vind ik het altijd leuk!
Anyway, ik ben mijn rode kleurtje al weer zat (alhoewel 'ie op zich wel mooi is) en ga zo meteen maar eens de peel off basecoat uitproberen en die nieuwe metallic lak er op smeren, ben benieuwd .
Ik baal echt.. Ik ging op nagellak zoektocht, een goude die goed dekkend is en die rode van de Hema want die vond ik ook heel mooi. Ik eerst naar de Etos, helemaal blij want ze verkochte Essie. Hebben ze nooit de goude binnen gekregen. En wij hebben in de buurt geen op is op voordeel winkel voor die W7 maar donderdag ben ik in Schalkwijk dus dan ga ik daar even kijken. En bij de Hema hadden ze ook die rode niet..
Nann__
Geplaatst: 10-12-12 19:14
eenitraM schreef:
Ik heb nu zulke lange nagels! Zo lang heb ik ze nog nooit gehad.
Helaas vind ik niet alle kleuren mooi staan op lange nagels. Welke kleurtjes raden jullie mij aan?
Op lange nagels vind ik bijna alle kleuren leuk, ook felle kleuren. Maar rood blijft ook wel favoriet, maar dan moet ie wel perfect zitten.
Ik heb vanmiddag weer een nieuwe van de Hema gekocht,nr 849. Echt gaaf kleurtje ook, antraciet met glim, maar in natuurlijk licht is het net blauw, onder slechter kunstlicht donkerantraciet/bijna zwart.
_Apple_
Geplaatst: 10-12-12 19:28
@eenitraM:
Ik heb nu Donkerblauw, dat vind ik wel mooi staan. En verder Nude kleuren, Zeegroen, Donkerpaars, Glitterlakjes en Grijs.
Voorbeelden, - Catrice- Ultimate Nude's <) Dit zijn er meerdere , zijn geloof ik 2,69,- p\s. - Rimmel 60 Seconds- Sky High <) Is geloof ik 6,99,- p\s. - Rimmel 60 Seconds- Pompous <) Is geloof ik 6,99,- p\s. - Rimmel Precious Stones <) Precious Stones is een LE 4,99,- p\s. - Catrice- London's Weather Forecast- <) Is geloof ik 2,69,- p\s.
Foto's:
- Ultimate Nude' s- Catrice
- Rimmel 60 Seconds- Sky High
- Rimmel 60 Seconds- Pompous
- Rimmel- Precious Stones LE
- Catrice- London's Weather Forecast
Ik vind Catrice lakjes goed betaalbaar en goede kwaliteit, Rimmel is wat duurder maar ook Rimmel vind ik een goed merk. Ik heb zelf de genoemde Rimmels en de Catrice- London's Weather Forecast. De Ultimade Nudes heb ik niet maar ik vind ze wel erg gaaf vooral als ze dicht bij je eigen huidskleur liggen.
Lunaeekie
Geplaatst: 10-12-12 19:31
Ik heb wel lange nagels, en hele sterke. Kan ze nooit dubbelvouwen Maar ik heb ze niet te lang, dat vind ik zo lastig. En ook niet zo mooi zonder nagellak