HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:48

Dikke knuffel, SG! :*

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:48

horzlover schreef:
Fijn dat je zo een lieve buuv hebt maar ik vind dat van je huisgenoot bijna respectloos, maar dat is mijn menig. Gelukkig zijn er op bokt genoeg lieve mensen die je wel willen steunen en die huisgenoot zou ik maar lekker laten. Je hebt er in geinvesteerd en meer kun/kon je niet doen

Dat is het woord wat ik zocht.. respectloos...
Inderdaad.. er zijn genoeg lieve mensen.
Voordeel: minder kosten aan wonen zo en eerlijk is eerlijk.. heb weinig last van haar en ze neemt zelden tot nooit mensen mee. Het is hier dus wel lekker rustig altijd.
Heb nog wel een leuke straks: alles onder kotsen in de toilet als ze weg is en dan 'te ziek zijn om het op te ruimen' ~~}> O:)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:49

Roosch schreef:

Dikke knuffel terug lieverd! Vroeg mij al af waar je was gebleven :o .
Hoop dat je weekeind lekker is geweest!!

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:49

:=

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:49

Ik kan daar ook niet bij hoor := Het minste wat ze kan doen is doen alsof je bestaat }:0

Wat betreft je telefoon: wat betaal je nu? Simpel is wel goedkoop namelijk maar ik weet niet of je er een telefoon bij wilt?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:50

:(:) ook hier vandaan een dikke truffel :*

beat the roommate <<)

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:51

Horse_lover9 schreef:
Heb in t begin (woont hier half jaar ruim denk ik) wel paar x gekookt voor haar en dingen geprobeerd. Heb dr zelfs x uit eten (tapas) getrakteerd...
We hoeve niet de deur bij elkaar plat te lopen, maar vind dit wel heftig. Ze weet dat ik weinig kan en toch biedt ze niets aan.
Dat vind ik wel erg, want het is een kleine moeite als ze zo dichtbij zit.
Het is nu eenmaal zou.. doe je niets aan :o .

Maar door die buuf heb ik dus wel een kop soep op met goede vulling er in *\o/* .

Dan had je dus inderdaad wel contact en zou je zeker meer van iemand verwachten!

Hoewel ik het zelf soms ook lastig vind om in te schatten in hoeverre ik bij mijn buren aan moet komen met hulp hoor. Soms is dat gewoon lastig in te schatten en kan je dus de verkeerde keuze maken. Maar goed zij zijn nog wel samen en hebben ook kinderen die kunnen helpen dat is wel anders natuurlijk.

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:51

Horse_lover9 schreef:
Dank je! Heb inderdaad een verwijsbrief die ik op moet sturen samen met een formulier.
Beloof ik morgen te doen :o .
Moet geloof ik wel een flinke eigen bijdrage betalen, maar 25x iemand mee wordt lastig. Wil dus gewoon met taxi heen en weer en iemand kan idd meerijden als diegene wil.

goodwin schreef:
SG: je weet het vast al maar voor de zekerheid meld ik het nog even maar je vervoer met de taxi voor chemo en bestraling wordt vergoed door je zorgverzekering. Dan mag je ook altijd iemand mee nemen.

Ik betaal €93 eigen bijdrage per jaar, weet niet of dat bij jou veel meer is?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:52

Horse_lover9 schreef:
Roosch schreef:

Dikke knuffel terug lieverd! Vroeg mij al af waar je was gebleven :o .
Hoop dat je weekeind lekker is geweest!!

Ik ben nog lekker bij le boyfriend, dus weinig tijd. Vanaf morgen weer up to date maar wou ff een gil geven in het topic. :') :*

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:52

hoe gaat t nu met je?? rust je wel genoeg uit? je gaat een zware tijd tegemoed he!! ik denk aan je. xxx lonneke ( is mijn kaart al aangekomen??)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:53

Telefoon, wil je een nieuw toestel?

En over de rest: iedere dag is er eentje dichter bij je herstel. :)

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:53

Horse_lover9 schreef:
Scan niet.. de rest wel heel erg. -O-
Probeer er niet teveel aan te denken wat komen gaat en zo goed mogelijk eten nu t nog kan.
Krijg echt de bibbers als ik er aan denk en stop het dan heeel hard in een laadje wat ik hard op slot doe :+ .
Kan hier zoooo kwaad om worden he.. t is toch ver-dom-me niet normaal allemaal!!!!
Risico's ga ik ook niet aan denken.
Enige wat te doen is in mijn hoofd: gaat heftig worden (niet denken aan hoe en wat) en daarna ben ik beter. Meer laat ik echt niet toe. Dit is al teveel..
Ik weet dat ik later anders zal piepen, maar mijn energie level nu, hoe weinig ik kan, hoe ik mij over t algemeen voel en wat ik kan eten.. zelfs DAT ben ik nu MEER dan zat!! _-:(

Hele dikke knuffel :(:) :*

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:54

Ze is niet bang.. zo is ze gewoon al vanaf t begin :+ . Heb verder geen behoefte om haar er op aan te spreken. Ga niet bedelen of ze wat wil helpen.
Hulp aannemen: lastig.. er om bedelen.. no way :P .

wat is een babycook? en kun je zelf de mate van pureren bepalen? Wat kost zoiets?
Mijn staafmixer maakt er maar 1 substantie van: soep >;)

Heb weinig puf om iets te maken wat ook in potjes zit haha.. neem weleens appelmoes ofzo!

Vrijdag is verder weinig spannend overigens. Hoor hooguit wanneer ik begin.. maar de scan is niets spannends. Er komt iig geen uitslag ofzo. Is puur v bestralingsgebied.

Ja, vergeten: ik zoek idd sim only abbo!! Mijn telefoon gaat nog wel een tijd mee. Valt 2x p maand even uit en is dan makkelijk te reanimeren _O- .

PKfoto schreef:
Spreek haar er eens op aan. Misschien een reden (in het verleden zelf iemand met kanker uit haar omgeving) waardoor het confronterend is voor haar? En je daarom ontloopt. Of ze weet niet hoe ze ermee om moet gaan? Of deed ze het laatste half jaar altijd al vreemd?
Wat een lieve buuf dat je een soepie kon halen zeg!

Ik zat te denken, als je echt niets binnenkrijgt of houdt. Je hebt toch weleens van die shakes als je wil afvallen? Dat is ook vloeibaar en zit wel het 1 en ander in. En babyvoedingpotjes zijn vies maar mijn kids vinden de bruine bonen (van 6+ mnd olvarit) wel lekker, de rest lusten ze niet (en ik snap wel waarom). Die heb ik altijd voor nood in huis. Ik heb een babycook (stomen en pureren in 1 maar het kan ook in een pan denk ik) en daar doe ik ook weleens stoofpeertjes of appel in. Misschien vind je dat lekker, fruit stomen dan is het lekker zacht?

spannend vrijdag.

vodafone heb ik ook, is zeker niet de goedkoopste. je betaalt sowieso per minuut en niet per seconde.
Als je een goed mobieltje hebt dan moet je even op sim-only zoeken Is goedkoper omdat je er dan geen mobiel bij neemt.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:54

goodwin schreef:

Het is een wettelijk vastgestelde eigen bijdrage :)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:54

quartel schreef:

beat the roommate <<)

Truffel? Lekker quartel! :')

Yeaaaahhh ~~}>

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:55

Horse_lover9 schreef:
quartel schreef:

beat the roommate <<)

Truffel? Lekker quartel! :')

Yeaaaahhh ~~}>

hahaha inderdaad....truffel :Y)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:56

Geen nieuw toestel enne.. you are sooo right! Thanks _/-\o_ .

Pauline schreef:
Telefoon, wil je een nieuw toestel?

En over de rest: iedere dag is er eentje dichter bij je herstel. :)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:57

Roosch schreef:
Ik ben nog lekker bij le boyfriend, dus weinig tijd. Vanaf morgen weer up to date maar wou ff een gil geven in het topic. :') :*

Blond.. je gaat morgen pas terug. Wist ik ook wel. Thanks v t gillen en lees gewoon andere dag bij haha. Nu ff gezellig met je vriendje hoor :D .
Laatst bijgewerkt door Horse_lover9 op 22-01-12 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:57

TS ontzettend veel sterkte komende tijd. Ik ben mijn vader afgelopen augustus verloren na een 2 jaar lange strijd tegen kanker. Super van het cadeau dat je heb gekregen. Je kan me altijd een pb sturen, hier is er altijd een luisterend oor.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:58

In de hectiek van bezoek vrijdag helemaal vergeten!!
Dank je wel voor je mooie zelfgemaakte kaart!!!! :*

Ook No-No bedankt voor je lieve kaart!!!!!!!! :*

lonneke schreef:
hoe gaat t nu met je?? rust je wel genoeg uit? je gaat een zware tijd tegemoed he!! ik denk aan je. xxx lonneke ( is mijn kaart al aangekomen??)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:59

Horse_lover9 schreef:
Maar door die buuf heb ik dus wel een kop soep op met goede vulling er in *\o/* .

Kent ze jouw verhaal?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:59

SG, hoeveel kaartjes heb je eigenlijk al gehad?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:01

Richtje schreef:
goodwin schreef:

Het is een wettelijk vastgestelde eigen bijdrage :)

ligt aan je verzekering, zilveren kruis 4 sterren vergoed de eigen bijdrage, doet me er aan denken dat ik nog een paar ritjes AMC moet declareren.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:04

Ik heb rondgekeken even en mijn mannetje ook. Bij Ben vaak kom je uit op 25,94 voor 1000 sms jes en 500 belminuten 15 euro aansluitkosten en is per maand opzegbaar.

Bij Telfort 26,95 voor 500 minuten en 1000 sms jes en bij Simpel met 400 belminuten 20 euro. De sms jes zijn bij allemaal ongeveer 10 euro per maand.Die maken het duurder.

djuulsie

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:06

Zit net je topic te lezen en wil even aan je kwijt dat ik je ongelooflijk dapper vind! Je kan dit!