Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horzlover schreef:Fijn dat je zo een lieve buuv hebt maar ik vind dat van je huisgenoot bijna respectloos, maar dat is mijn menig. Gelukkig zijn er op bokt genoeg lieve mensen die je wel willen steunen en die huisgenoot zou ik maar lekker laten. Je hebt er in geinvesteerd en meer kun/kon je niet doen
Horse_lover9 schreef:Heb in t begin (woont hier half jaar ruim denk ik) wel paar x gekookt voor haar en dingen geprobeerd. Heb dr zelfs x uit eten (tapas) getrakteerd...
We hoeve niet de deur bij elkaar plat te lopen, maar vind dit wel heftig. Ze weet dat ik weinig kan en toch biedt ze niets aan.
Dat vind ik wel erg, want het is een kleine moeite als ze zo dichtbij zit.
Het is nu eenmaal zou.. doe je niets aan.
Maar door die buuf heb ik dus wel een kop soep op met goede vulling er in.
Horse_lover9 schreef:Dank je! Heb inderdaad een verwijsbrief die ik op moet sturen samen met een formulier.
Beloof ik morgen te doen.
Moet geloof ik wel een flinke eigen bijdrage betalen, maar 25x iemand mee wordt lastig. Wil dus gewoon met taxi heen en weer en iemand kan idd meerijden als diegene wil.goodwin schreef:SG: je weet het vast al maar voor de zekerheid meld ik het nog even maar je vervoer met de taxi voor chemo en bestraling wordt vergoed door je zorgverzekering. Dan mag je ook altijd iemand mee nemen.
Horse_lover9 schreef:Scan niet.. de rest wel heel erg.![]()
Probeer er niet teveel aan te denken wat komen gaat en zo goed mogelijk eten nu t nog kan.
Krijg echt de bibbers als ik er aan denk en stop het dan heeel hard in een laadje wat ik hard op slot doe.
Kan hier zoooo kwaad om worden he.. t is toch ver-dom-me niet normaal allemaal!!!!
Risico's ga ik ook niet aan denken.
Enige wat te doen is in mijn hoofd: gaat heftig worden (niet denken aan hoe en wat) en daarna ben ik beter. Meer laat ik echt niet toe. Dit is al teveel..
Ik weet dat ik later anders zal piepen, maar mijn energie level nu, hoe weinig ik kan, hoe ik mij over t algemeen voel en wat ik kan eten.. zelfs DAT ben ik nu MEER dan zat!!
PKfoto schreef:Spreek haar er eens op aan. Misschien een reden (in het verleden zelf iemand met kanker uit haar omgeving) waardoor het confronterend is voor haar? En je daarom ontloopt. Of ze weet niet hoe ze ermee om moet gaan? Of deed ze het laatste half jaar altijd al vreemd?
Wat een lieve buuf dat je een soepie kon halen zeg!
Ik zat te denken, als je echt niets binnenkrijgt of houdt. Je hebt toch weleens van die shakes als je wil afvallen? Dat is ook vloeibaar en zit wel het 1 en ander in. En babyvoedingpotjes zijn vies maar mijn kids vinden de bruine bonen (van 6+ mnd olvarit) wel lekker, de rest lusten ze niet (en ik snap wel waarom). Die heb ik altijd voor nood in huis. Ik heb een babycook (stomen en pureren in 1 maar het kan ook in een pan denk ik) en daar doe ik ook weleens stoofpeertjes of appel in. Misschien vind je dat lekker, fruit stomen dan is het lekker zacht?
spannend vrijdag.
vodafone heb ik ook, is zeker niet de goedkoopste. je betaalt sowieso per minuut en niet per seconde.
Als je een goed mobieltje hebt dan moet je even op sim-only zoeken Is goedkoper omdat je er dan geen mobiel bij neemt.
Roosch schreef:Ik ben nog lekker bij le boyfriend, dus weinig tijd. Vanaf morgen weer up to date maar wou ff een gil geven in het topic.![]()
lonneke schreef:hoe gaat t nu met je?? rust je wel genoeg uit? je gaat een zware tijd tegemoed he!! ik denk aan je. xxx lonneke ( is mijn kaart al aangekomen??)
Richtje schreef:goodwin schreef:Ik betaal €93 eigen bijdrage per jaar, weet niet of dat bij jou veel meer is?
Het is een wettelijk vastgestelde eigen bijdrage