[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:14

Mooi idd, werkt ie in NL?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:28

Nee Milaan volgens mij.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:09

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:34

Aaah ik heb nog niks gehoord van mijn artist, goed ik had haar op zondag gemaild maar had misschien nu toch wel antwoord verwacht (hoe bedoel je zenuwachtig lol)

Had mijn idee aan iemand anders laten horen en die zei dat het wel te doen moet zijn in dotwork.. we shall see :)

Mijn idee is overigens een chestpiece met de tekst "Where the wild roses grow" (ja van het liedje ;) met daarom heen wilde rozen (in rood dotwork) en in het midden een scherpe steen met wat rood dotwork als "bloed".

Waarom? Omdat het liedje een van mijn favoriete liedjes en ik dit idee al jaren heb :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:11

:wave:
Ik ga waarschijnlijk deze week ergens mijn tattoo laten tekenen. Ik vraag of ze 'm eerst met pen ofzo op mijn arm willen tekenen omdat ik nog een beetje twijfel, kijken of dit me kan helpen de knoop door te hakken. Dit wordt 'm:
Afbeelding

Hij wordt klein, ik denk rond de 4 centimeter en ik wil hem dunner dan op het plaatje. Hij komt aan de binnenkant van mijn onderarm/pols. Zegmaar net onder mijn pols :P

Ik ben echt benieuwd!

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:23

ik mag 7 maart, voor de eerste helft van mijn tattoo. :D Zin in!
de schets had ik al eens gepost in dit topic.

en ik heb besloten dat mijn volgende komt, aan het begin van mijn hand, en uitlopend over mijn onderarm.
maar wat? dat weet ik nog niet precies :) misschien iets met een realistische libelle, en een jugendstil ornament. nouja, hier moet ik nog even over nadenken, en eerst maar gaan genieten van mijn enkel/voet/kuit tattoo.

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:07

Hoi bokkers,

Ik lees altijd braaf mee maar reageer niet zo veel. Zoals sommigen van jullie misschien al wel weten
wil ik graag een tattoo wat iets is van mij en mijn vader. Ik zag er erg tegen op om het mijn vader te vertellen omdat hij
niet van tattoo`s houd. Maar toevallig kwam het te sprake en heb ik het verteld. Mijn pa werd er een beetje emotioneel van en ben dus
van onderwerp veranderd. De tattoo komt er zo i zo maar zou het fijn vinden als mijn vader het ook goed vind.

Mijn vader is ongeneselijk ziek. Het kan nog wel jaren duren maar dat weet niemand. Deze week heeft hij weer een terug slag gekregen en ligt
momenteel in het ziekenhuis. Dan krijg ik toch steeds meer gevoel dat ik met de tattoo bezig moet zijn. Wat moet het worden? En waar?

Nu zit ik alleen nog met een dilemma. Een tattoo laten zetten waar me pa bij kan zijn of een tattoo laten zetten als hij er niet meer is en dan met zijn as. Het eerste lijkt me fijn wand dan is mijn vader er bij maar bij het tweede voeld het wat persoonlijker maar dan wil ik wel dat hij voor dat hij te overlijden komt weet wat het gaat worden.

Misschien is het ook een optie om na zijn overlijden met zijn as nog iets aan de tatto toe te voegen. En de tattoo wel samen met mijn vader te gaan zetten.

Ik heb zelf een schets gemaakt. Zal proberen deze er op te zetten

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:26

Zelf gemaakt. Natuurlijk niet te gebruiken voor tattoo maar vind het wel een mooi idee. De bloem weet ik nog zo niet. De tattoo zou ik graag op de zijkand van mijn voet willen helemaal onderaan.

Als iemand zich geroepen voeld of het leuk lijkt er wat aan te knutselen. Ga je gang:)

Afbeelding

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:39

Ik wil graag iets op mijn pols, maar wat weet ik nog niet
Misschien een mooi zinnetje of een mooi woord, met een mooie betekenis
Tips ?

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:31

SJANNE_DARK schreef:
Als iemand zich geroepen voeld of het leuk lijkt er wat aan te knutselen. Ga je gang:)

Ik vind 't leuk, juist met die bloem en die 'kriebeltjes'!
Ik zou zeggen zoek een mooi lettertype uit, op dafont.com staan enórm veel lettertypes, daar zit vast wel iets voor je tussen.
Is er iets wat jullie delen? Een hobby, iets dat jullie beiden mooi vinden ofzo? Dan zou je dat erin kunnen verwerken.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:02

Ik ga zo even hier alles bijlezen, maar ik heb even een vraagje tussendoor voor de mensen die een pootafdrukje van hun hond/kat hebben laten zetten. Hoe maak je een 'afdruk' van het voetzooltje?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:15

Op een inktkussen drukken en dan op een papiertje? Of in de verf oid, moet je alleen opletten dat het de pootjes niet irriteert.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:20

Sjanne_dark waarom niet als bloem de geboortebloem van je vader?
ik vindt dat je een mooi idee hebt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:20

Bonjoy schreef:
Ik ga zo even hier alles bijlezen, maar ik heb even een vraagje tussendoor voor de mensen die een pootafdrukje van hun hond/kat hebben laten zetten. Hoe maak je een 'afdruk' van het voetzooltje?

Bij mijn hondje heeft de dierenarts het met gewone inkt op een papier gedaan, maar zij lag toen al koud en stijf in de koelcel, dus ik wilde het zelf niet doen..

Ik zou wel de haren tussen de voetzool wegknippen, dan krijg je een betere afdruk :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:36

Het zinnetje wat ik op de zijkant van mijn onderam wil : Live in hope
en aan de rechtkant van mijn pols wil ik dit: http://www.tattooforaweek.com/images/leo.jpg
Dat is het teken van mijn sterrenbeeld, leeuw.

Nooit geweten dat een lettertype vinden zo verschrikkelijk lastig kon zijn trouwens! Daar houd ik me de komende tijd nog even druk mee bezig. Wil in ieder geval een sierlijk lettertype, maar daarvan zijn er ook zó ontzettend veel! :wow:

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:50

Eilish schreef:
Op een inktkussen drukken en dan op een papiertje? Of in de verf oid, moet je alleen opletten dat het de pootjes niet irriteert.

Daar ben ik dus bang voor, dat het irriteert, dus ik zoek iets van inkt/verf wat niet irriteert :)

Aranel schreef:
Bonjoy schreef:

Bij mijn hondje heeft de dierenarts het met gewone inkt op een papier gedaan, maar zij lag toen al koud en stijf in de koelcel, dus ik wilde het zelf niet doen..

Ik zou wel de haren tussen de voetzool wegknippen, dan krijg je een betere afdruk :j

Het betreft een levend hondje, maar misschien dat ik ooit zoiets wil in de toekomst, ik weet het nog niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:10

@Bonjoy: Misschien vingerverf? Dat is in elk geval niet irriterend voor mensenhanden, dus lijkt me geen gekke optie voor hondenpootjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:12

SJANNE_DARK schreef:
Zelf gemaakt. Natuurlijk niet te gebruiken voor tattoo maar vind het wel een mooi idee. De bloem weet ik nog zo niet. De tattoo zou ik graag op de zijkand van mijn voet willen helemaal onderaan.

http://i10.photobucket.com/albums/a120/ ... AG0248.jpg

Mijn zwarte humorhoofd ziet nu voor zich hoe je vervolgens een keer je voet breekt :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:14

Lente schreef:
SJANNE_DARK schreef:

http://i10.photobucket.com/albums/a120/ ... AG0248.jpg

Mijn zwarte humorhoofd ziet nu voor zich hoe je vervolgens een keer je voet breekt :')

_O-

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:17

Blijheid schreef:
@Bonjoy: Misschien vingerverf? Dat is in elk geval niet irriterend voor mensenhanden, dus lijkt me geen gekke optie voor hondenpootjes.

Dat zou inderdaad wel kunnen denk ik, en nadien gewoon goed afspoelen/wassen, thanks! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:22

WinSel schreef:
Tips ?

Dat is imo een beetje de verkeerde instelling. Jij moet de tattoo dragen en het is dan het beste als het idee van jezelf komt. Ik kan wel zeggen een muzieknoot maar misschien vind jij dat wel helemaal niet mooi?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:49

Iemand die 10 of 11 maart naar de tattoo conventie in rotterdam gaan? :)
Vriendinlief en ik gaan waarschijnlijk zaterdag.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:52

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:55

Joolien schreef:
WinSel schreef:
Tips ?

Dat is imo een beetje de verkeerde instelling. Jij moet de tattoo dragen en het is dan het beste als het idee van jezelf komt. Ik kan wel zeggen een muzieknoot maar misschien vind jij dat wel helemaal niet mooi?

Nou zo bedoel ik het ook niet
Ik ga uiteraard zelf kiezen, maar misschien zijn hier mensen die zo iets hebben :)
ik kijk gwoon nog wat rond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:57

WinSel schreef:
Joolien schreef:

Nou zo bedoel ik het ook niet
Ik ga uiteraard zelf kiezen, maar misschien zijn hier mensen die zo iets hebben :)
ik kijk gwoon nog wat rond

Ja dat begrijp ik. Google anders eens, daar kun je zoveel vinden. Misschien kom je daar wel mooie ideeen tegen.