Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dewii schreef:Gebeurt mij ook zo vaak bij Catrice. Mag je ook niet zoveel van verwachten mbt de prijs
....
Donkerblauw schreef:Haha, ja Skessa! Je bent gewoon te sterk voor die flesjes!
Als dat gebeurd bij een flesje, ben ik er eigenlijk al gelijk klaar mee, en gooi ik de lak het liefste meteen weg.Staat mij dan echt enorm tegen, om dan die lak nog eens te moeten gebruiken.. Heb zelf ook 4 of 5 flesjes waarbij dit gebeurd, die ik daarna nooit meer heb gebruikt, terwijl het wel fijne lak én een mooi kleurtje is.
Optiwolk schreef:Donkerblauw schreef:Haha, ja Skessa! Je bent gewoon te sterk voor die flesjes!
Als dat gebeurd bij een flesje, ben ik er eigenlijk al gelijk klaar mee, en gooi ik de lak het liefste meteen weg.Staat mij dan echt enorm tegen, om dan die lak nog eens te moeten gebruiken.. Heb zelf ook 4 of 5 flesjes waarbij dit gebeurd, die ik daarna nooit meer heb gebruikt, terwijl het wel fijne lak én een mooi kleurtje is.
Dan mag ik alle lakjes wegsmijten
Ik duw het gewoon los met m'n duim, ff vastdraaien en terug opendraaien en 't is in orde
xDramaQueen schreef:Optiwolk schreef:Dan mag ik alle lakjes wegsmijten
Ik duw het gewoon los met m'n duim, ff vastdraaien en terug opendraaien en 't is in orde
ik draai hem er gewoon op en dan weer open, hij zit eigenlijk vrijwel altijd gelijk weer vast
s_v schreef:Hoi meiden,
Heb me hier wel een keertje gemeld, maar daarna niet meer echt meegekletst..
Heb wel altijd meegelezen, vinden jullie het goed als ik gezellig mee kom praten?
Zal mezelf nog eventjes opnieuw voorstellen.
Ik ben Steffi Donckers, 18 jaar en ik woon in België
Ben nog niet zo lang naggellak verslaafd (vanaf dat ik dit topic ontdekte) mijn collectie is nog beperkt tot 14 lakjes (op ongeveer een maand, mama vraagt zich af wat ik eigenlij heb de laatste tijd)