Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:57

Saaams schreef:
Ik probeer eerst zonder te bleken mn haar paars te dipdye'en.
Als dat er niet uit ziet of niet haalbaar is kan ik het altijd nog '' bleken '' maar dan verf ik het blond i.p.v dat ik het in de bleek hang.

Ohja Britt, het is handig om te kijken dat je van die bleek de 9% neemt, want de 12% dood je haar nogal. + het beste is om het te doen wanneer je haar vet is xd

Je haar blond verven kan niet :)
Je kunt ontkleuren en bleken, ook als je het blond wil verven zul je moeten ontkleuren of bleken....

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:14

crazy_horses schreef:
@Janedieene. Dit zijn wel leuke kapsels. Ik zou graag mijn haar een beetje uitdunnen, maar hoe? Mijn kapper durft er amper in te knippen en laagjes raad ze af. Dus zijn er nog andere mogelijkheden? Of zijn krullen echt zo hopeloos zoals iedereen ( en mijn kapper) zegt? :P

Misschien maak ik nu een hele domme opmerking hoor maar.. Je haren stijlen voordat je ze laat knippen? Of, misschien wel als standaard gebruiken, standaard haren stijlen, als je daar de tijd voor hebt?
De meeste meiden bij mij op school stijlen hun haar elke ochtend voor ze naar school gaan, ik zelf niet, maar misschien is het voor jou ook nog wel te doen?

crazy_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:22

@Janedieene. Aan stylen ga ik niet beginnen. Veel te veel werk en mijn haar gaat er helemaal kapot van. Met gestyld haar naar kapper gaan is denk ik niet zo een goed idee omdat het dan heel anders valt en wanneer het weer zou krullen, er een eigenaardig kapsel ontstaat. Volgens mij is krulhaar toch vrij hopeloos denk ik :+ Toch bedankt voor het meedenken.

Janedieene

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:28

@crazy_horses, of, als je budget het toelaat, naar een dure kapper gaan, en echte goeie moet er wel raad mee weten..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:36

Saaams schreef:
Ik probeer eerst zonder te bleken mn haar paars te dipdye'en.
Als dat er niet uit ziet of niet haalbaar is kan ik het altijd nog '' bleken '' maar dan verf ik het blond i.p.v dat ik het in de bleek hang.

Blond verven is gewoon bleken hoor :P In blonde verf zit altijd bleek/peroxide, anders zouden ze het nooit zo licht krijgen.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 23:08

crazy_horses schreef:
Beste bokkers,

Ik heb bruin krulhaar tot ongeveer aan mijn schouders ( beetje korter). (http://tinypic.com/r/a2dqqa/6). Ik wil er graag een leuk kapsel hebben en anders dan het nu is, alleen heb ik geen idee wat leuk is bij krulhaar ( en wat mogelijk is zonder dat het er geëlektrocuteerd uitziet :+ ). Er mag best een flink stuk vanaf. Zijn er bokkers die toevallig enkele toffe kapsels weten?

Alvast bedankt

crazy_horses

Ik denk dat je er best wat mee kunt, met de juiste producten. Als je bijvoorbeeld veel laagjes laat knippen, en dan lekker mouse of andere producten (vraag je kapper om raad) in doet, kun je een super volume coupe creëren. En naar een betere kapper gaan die er wel aan durft te knippen :')
http://ucesy-sk.happyhair.sk/celebrity_img/mccord1a2709.jpg
http://images.teamsugar.com/getty/p1/2009/06/04/GYI0057607318_xxlarge.jpg
:j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:50

Waauw. Mijn verf van Attitude is al verzonden! Dat is snel! Ik verwacht morgen of overmorgen :D

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 08:09

Gaaf!!!

Mijn moeder heeft liever neit dat ik mijn haar ga ontkleuren etc...
Dus dan ga ik het gewoon met donkerbruin/zwart of met kersenkleur off met rood doen :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:45

Ik mag het ook niet doen, maargoed. Ik ben 16, over 3,5 maand 17.. Vind dat ik onderhand zelf wel mag bepalen wat ik met mijn haar doe :') En het is toch bijna zomervakantie, dus als het mislukt loop ik niet met een raar kapsel rond op school :+

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:51

Alpine Green van Directions:

Afbeelding

Ik vind 'm wat donker en... niet fel genoeg -O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:54

Inderdaad wel donker Appelmoes, maar ik vind het wel mooi :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:55

Dan kan je beter de appelgroene pakken voor feller :)

Ik verf het echt al vanaf dat ik 13/14 was ... mijn haarkleur vond ik zo suf en mijn ma verft ook altijd, dus ze kon geen nee zeggen. Eerst spoelingen, toen gewoon verf en tja vanzelf kwamen de wat extremere kleuren erin. Of dan ging ik met zwart haar naar de kapper 'uitgroei bijwerken' en kwam blond weer thuis :')

Ik ga volgende week woensdag na mijn examen de stad in, bij de Lush bruine henna halen (of even googlen voor een turks winkeltje ofzo) en dan eens kijken of dat wat wordt over het rode heen (als het maar richting bruin gaat). Al denk ik dat ik wat plukken in aluminiumfolie wikkel en er dan felle kleurtjes weer in ga doen :+ Laatste henna is echt al hele tijd geleden (januari of februari) dus dat moet denk wel gaan.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:10

Apple green heb ik al gehad :') was inderdaad wel mooi.

Ik verf ook al vanaf dat ik 12 was := heb zo ondertussen alle kleuren wel gehad... haarverf is mijn leven 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:16

Ik kan ook niet zonder ... nu tijdje henna gehad, maar al is het best fel .. ik mis de kleurtjes gewoon. Maar dat kan ik nu echt niet combineren haha geen zicht. Dus hoop echt dat de bruine henna beetje goed uitpakt! En dan nog kiezen (of combineren): geel, rood, blauw, paars, roze en in NL nog groen. En mijn kapper heeft sinds kort gedeelte winkel erbij en verkoopt o.a. Directions nu .. heel rot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:20

Ik mag het niet omdat mijn ouders conservatief en hypocriet zijn. Ze zijn anti alles dat apart is (tattoos, piercings, haar in bepaalde kleuren, mensen die er anders uit zien blablabla) :C

Mocht het wel zwartbruin. Waarom? geen idee. xd

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:22

Haha, zo mocht ik mijn haar niet zwart verven, maar wel heel donkerbruin _O-
Bleek heb ik vanmiddag gekocht bij Etos. Kruidvat had niet..

Ik: Hebben jullie ook bleek om je haar te bleken?
Vrouw van de kruidvat: Nee, die hebben we niet. We hebben wel ontharing.
Ik: >;)
_O-

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:32

_O- _O- _O- omg :') je had specifieker moeten zijn... "nee, mijn HOOFDHAAR!"

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:48

Ik wees naar mijn hoofd toen ik om bleek vroeg _O- Moet eerlijk zeggen dat ze er al niet zo heel erg slim uit zag, maar verder liep er niemand rond en ik heb nergens bleek zien staan.

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:12

Manegepaard schreef:
Ik mag het niet omdat mijn ouders conservatief en hypocriet zijn. Ze zijn anti alles dat apart is (tattoos, piercings, haar in bepaalde kleuren, mensen die er anders uit zien blablabla) :C

Mocht het wel zwartbruin. Waarom? geen idee. xd

Heb hier even om moeten lachen, dacht gelijk even aan mijn ouders xD

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:45

haha altijd als iemand voor de eerste keer dr haar verft, 10 maanden over na denken om het echt te doen want ja het valt wel op blabla. en als je t eenmaal 1x hebt gedaan; ik verveel me. laat ik mijn haar is gaan verven. :')

komt iemand hier toevalig weleens in breda / tilburg? wat is een goede winkel om je haar te laten verven? (paars) wil het bij kinki laten doen maar dat is zooo duur

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:48

Staat leuk appelmoes!
Heb je spring green al eens geprobeerd? Die pakt ook erg fel uit. :)

liefmeisje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 20:14

wie heeft weleens de producten gebruikt van john frieda want ik vraag mij dus af of dat nou ook echt helpt voor je haar. moet je eigenlijk altijd je haar ontkleuren als je een felle kleur haar wilt hebben want ik donkerbruin haar (geverfd) maar wil het toch misschien weer met de tijd rood hebben.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:24

Staat zuiper hoor dat groen!

Nou kijk ik mag mij haar niet ontkleuren maar toen ik 8 was had ik wel al en kraakbeen piercing inmiddels 2 en nu 6 normale oorlellen XD en toen ik 12 was had ik een nacelpiercing :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:48

leuk,al die gewaagde kleurtjes...
inmiddels ben ik die tijd een beetje voorbij(bijna 31)maar rond mijn 22e had ik altijd extreem rood haar.
Meestal pillarbox red, tulip, magenta, of zwart met plukken alpine green of poppyred..

Nu nog rood,maar wel iets 'normaler'...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 23:44

Ik ben gisteren eindelijk van donkerbruin naar...donkerrood gegaan!
Vond het een beetje griezelig maar nu vind ik het echt fantastisch :+:
Ze hebben er wel lang over gedaan :') 2,5 uur, want eerst moest het inderdaad een beetje gebleekt worden voordat er rood in gegooid kon worden. Wat ook nogal wat werk met zich meebracht, omdat het vanboven een andere kleur rood dan de rest moest zijn ivm mijn uitgroei _O- maar goed het is gelukt :D