Zaterdag op stap geweest en dan loop je langs dat indoor-rookhol: te smerig!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Wow zera rookte jij zoveel!? Goed dat je 't boek uithebt! Succes met stoppen! Gaat je lukken
Maikeltje, ben je met die champix begonnen? Misschien ben je daar draaierig door?
maikeltje schreef:Vandaag was voor mij dag 2 en die is ook nog erg. Tenminste ik heb echt last van afkickverschijnselen. En moeilijke momenten. Ik had vanmiddag lekker gereden met mijn paard en dan is een peukie erna zoooo lekker. Dat miste ik wel. Maar dan bedenk ik mezelf maar dat het belachelijk is dat ik snak naar die peuk. Het gaat toch om het lekker rijden met je paard en niet om die peuk? Maar die knop moet echt om bij mij. Peuk werkte bij mij als beloning. Na alles wat ik deed mocht ik een peuk van mezelf (en dat was veel). En ik moet het juist zo gaan zien dat de beloning nu straks een frissere huid, meer lucht en een gezonder lijf is. En meer geduld, want ik was met alles wat ik deed alvast bezig (onbewust) met wanneer ik mijn volgende peuk kon roken.
MamboBeach schreef:maikeltje schreef:Vandaag was voor mij dag 2 en die is ook nog erg. Tenminste ik heb echt last van afkickverschijnselen. En moeilijke momenten. Ik had vanmiddag lekker gereden met mijn paard en dan is een peukie erna zoooo lekker. Dat miste ik wel. Maar dan bedenk ik mezelf maar dat het belachelijk is dat ik snak naar die peuk. Het gaat toch om het lekker rijden met je paard en niet om die peuk? Maar die knop moet echt om bij mij. Peuk werkte bij mij als beloning. Na alles wat ik deed mocht ik een peuk van mezelf (en dat was veel). En ik moet het juist zo gaan zien dat de beloning nu straks een frissere huid, meer lucht en een gezonder lijf is. En meer geduld, want ik was met alles wat ik deed alvast bezig (onbewust) met wanneer ik mijn volgende peuk kon roken.![]()
![]()
![]()