Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Merken jullie ook zo dat je paard zo enorm op je reageert? Mijn twee paarden laten me echt meteen weten wanneer ik een rotdag heb, nog voor ik het zelf weet
upendo schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je overal om kan janken als het je raakt?
Ik heb een geweldige stagebegeleider die me een tijdje een stuk minder gesproken had in een periode dat ik niet lekker ging, ik had dat ook in mijn stageverslag gezet en toen ik weer met haar praatte over die onzekerheid of ik het wel goed deed en of ik het wel kon ging de kraan open toen ze zei dat ik het goed deed. Haha.
DynamiteS schreef:Harde geluiden wisselt heel erg, onweer kan ik bv goed hebben (houdt mijn moeder ontzettend van dus scheelt ook weer) behalve als het écht hard is, ballonnen heb ik echt een mega hekel aanHonden die plots (in mijn gezicht) blaffen haat ik ook, ben er totaal niet bang voor (hebben zelf een kennel met Schnauzers) maar het is gewoon puur het geluid. Sirenes gaan wel, behalve Italiaanse, die zijn ontzettend vervelend
Als ik schrik kan ik ook ontzettend boos worden, heel stom
Of mijn paard echt op mij reageert weet ik eigenlijk nog niet goed, daarvoor heb ik haar te kort.. Ze is superlief maar kan echt merriegedrag hebben en ik weet nog niet goed of dat dan door mij komt of niet. Wel is ze heel eenkennig. Ik kan bijna met haar lezen en schrijven terwijl mijn hoefsmid haar amper uit de stal kon halen de laatste keer. Ze is niet gemeen ofzo, maar ze draait gewoon rondjes zodat je er niet bij kan. Vreemden aan haar lijf vindt ze ook echt niet leuk.
Qua pijn, ik voel het snel maar kan wel echt veel hebben. Behalve als mijn schouder uit de kom gaat, dan sta ik jankend te hyperventileren van de pijn ben ik dinsdag achter gekomen