[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:25

Wat een verschil zeg Ine!! Echt heel mooi geworden :)
Had niet verwacht dat het nog zo mooi eruit zou zien!! Erg knap wat ze ervan gemaakt hebben :j

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:27

Ine23 schreef:
Hier is hij dan (wel nog helemaal net vers gezet en met kunstmatig licht bij gebrek aan daglicht...):

Afbeelding

Hij heeft er 2.5uur op gevloekt over het werk van de vorige tattooeur en heeft er het beste van gemaakt als kon. Er zit veel meer reliëf in vind ik, maar dat zie je beter in het daglicht.

Over goede tatooeurs: Glorybound tattoo in Antwerpen zijn volgens mij dé beste tattooeurs in Vlaanderen, maar ze hebben geen website (merk je direct als je daar bent waarom, die gasten geven niet om internet :) ).

Wauw!!! Gaaf zeg, die lijnen tonen ook veel dunner op de een of andere manier! Mooie kleur ook! <3

Ine23

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:29

Dankje :D ! Wij dachten ook: we maken ervan wat ervan te maken valt. En dit kwam eruit <3 .
Kleuren zijn echt mijn favoriet, zo'n donkerroze lelies zijn ook de knapste soort die er is!

Ben benieuwd hoe ze in jouw sleeve eruit gaan zien DeadxStar!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:31

Ik ook hahaha :D

Hoeveel het er worden weet ik nog niet, heb kleine armpjes _O- Hij tekent hem ter plekke.
Ik hou nooit van teveel kleur in een tattoo, dat is gewoon mijn smaak niet, maar dit vind ik super mooi!
Ik wil ook een klein beetje kleur, want anders vind ik een halve sleeve al snel te donker worden, en met een beetje kleur wordt het toch wat 'vrouwelijker' :P
Ik wil de lelie's ook mooi roze, met geel aan de binnenkant. Ik heb ergens een voorbeeld foto van de kleur, even zoeken hoor :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:31

Wauw wat een verbetering!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:33

Zien die foto :D .
Ik wilde ook nooit kleur, totdat mijn vlinder er zo knap uitkwam (koninginnepage moest ook wel echt in kleur) en ik deze ook maar helemaal wilde laten doen. Nu ben ik fan van kleur :) .
Als je de bloemen in kleur doet fleurt dat inderdaad de hele boel wel op :) .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:33

Mijn trainer heeft een mooie tattoo, heel veel grijs en dan plots zo een kleurtint vind ik echt prachtig

sarahtje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:34

Ik heb sinds vorige maand mijn eerste tattoo laten zetten.
Ben meteen voor grote gegaan, zie je ze meteen :)
Heb er 4 lange uren gezeten en moet nog nieuwe afspraak maken voor het onderste stukje verder te laten inschaduwen.
Juvat Inconessa Volupta wil zeggen Verboden vrucht is zoet

Afbeelding

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:36

sarahtje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:37

Heb mijn bericht bijgewerkt met verklaring in! :)
Deed die vlinden niet pijn? Is wel mooi tot in detail!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:39

Echt mooie tattoo :j

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:42

Afbeelding
Gaat dus puur om het kleur idee! :P Niet hoe deze lelie's zelf zijn, ik wil ze niet vanaf de zijkant gezien.
Wel wat lichter roze denk ik, ik vind die donkere randjes wat minder, die zouden bij mij wel wat lichter mogen.

Afbeelding
Dit idee dus..

Wauw sarah, heel erg mooi!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:45

Oeh mooie zin :) .
Vlinder viel wel mee qua pijn, heb 3.5uur gezeten en met bijwerken nog eens 1.5uur. Nu moeten de kleuren wat opgefrist worden en dan zijn we weer even klaar. Deze zetten was minder fijn vond ik, omdat het over reeds gezette lijnen ging, doet altijd meer pijn vind ik. Inkleuren vind ik ook lastiger dan lijnen, lijnen doen bij mij echt geen pijn :n
Denk dat zo'n rug ook wel mag tellen qua pijn? Zo groot!

Die bovenste tattoo heb ik vroeger ooit exact zo willen laten zetten op mijn onderarm. Totdat ik bedacht dat een eigen ontwerp veel leuker was en dat het als toekomstig DA niet zo leuk is van een tattoo op zo'n zichtbare plek te hebben. Mooie kleuren!

Ik ga mijn bed inkruipen denk ik, ben wat rillerig na zo'n namiddag liggen :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:49

Wauw die op de rug, erg mooi gezet :j
Niet mij smaak maar vind hem wel erg gaaf!!

sarahtje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:49

Nou ik heb het zo een 3u goed volgehouden maar het laatste uur werd me teveel hoor. Inkleuren viel wel mee, voelde beetje irritant. Schouderblad was enorm pijnlijk tegenover het stuk op mijn ribben.
Dus je voelt het wel als ze ergens overgaan waar al lijnen staan?

trusten!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:59

Ine23 schreef:
Oeh mooie zin :) .
Vlinder viel wel mee qua pijn, heb 3.5uur gezeten en met bijwerken nog eens 1.5uur. Nu moeten de kleuren wat opgefrist worden en dan zijn we weer even klaar. Deze zetten was minder fijn vond ik, omdat het over reeds gezette lijnen ging, doet altijd meer pijn vind ik. Inkleuren vind ik ook lastiger dan lijnen, lijnen doen bij mij echt geen pijn :n
Denk dat zo'n rug ook wel mag tellen qua pijn? Zo groot!

Die bovenste tattoo heb ik vroeger ooit exact zo willen laten zetten op mijn onderarm. Totdat ik bedacht dat een eigen ontwerp veel leuker was en dat het als toekomstig DA niet zo leuk is van een tattoo op zo'n zichtbare plek te hebben. Mooie kleuren!

Ik ga mijn bed inkruipen denk ik, ben wat rillerig na zo'n namiddag liggen :')

Dat heb ik dus ook, vind inkleuren vervelender dan lijnen :P
Terwijl het vaak juist andersom is geloof ik, wat ik van anderen hoor dan!
Ja een uniek ontwerp is ook veel leuker! Die van mij wordt ook uniek hahaha. Ben zooo ontzettend benieuwd. Mag ook een paar uurtjes zitten voor de 1e sessie..

@ sarah: het verschilt natuurlijk per persoon, maar in principe gaan ze natuurlijk over een 'litteken' heen. Dus meestal voel je dat wel :P

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:05

@ ine heb even terug gekeken op de vorige pagina maar wat een verschil heel mooi geworden hoor :j toch wel knap dat ze dat nog zo goed kunnen bijwerken .
@ sarah ook heel gaaf en zeker gewaagd zoon grote maar vind t wel een mooi geheel.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:33

Whoehoew, na 3 dagen lezen ben ik door 't topic :D

*\o/*

Weet ondertussen wat ik wil en waarom, met de heilige overtuiging dat hij eraf kan binnen 20 jaar :P
Nu enkel nog mutti overtuigen dat ze me niet buiten kegelt als ik met eentje thuiskom :=

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 00:34

Optiwolk schreef:

*\o/*

Weet ondertussen wat ik wil en waarom, met de heilige overtuiging dat hij eraf kan binnen 20 jaar :P
Nu enkel nog mutti overtuigen dat ze me niet buiten kegelt als ik met eentje thuiskom :=

Je wilt een tattoo nemen, waarvan je weet dat je hem binnen 20 jaar weg wilt laten halen..? :o?

Jorteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 03:30

Oew, wat een leuke tattoos allemaal. :D Sinds twee weken heb ik er ook 1 (spontane actie hier in St. Louis.). Veer op mijn heup, echt heel vet geworden (vind ik zelf, foto volgt). Nu aan het dubben om mijn volgende in Juni in Hong Kong te laten zetten, wil graag een vliegend varkentje, maar ben er nog niet over uit waar (enkel of boven op voet). Vind een tekst op bovenkant voet ook erg mooi... Moeilijk....

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:19

Sarahtje, wat een prachtige tattoo, mag ik vragen waar je die hebt laten zetten?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:03

DeadxStar schreef:
Optiwolk schreef:

*\o/*

Je wilt een tattoo nemen, waarvan je weet dat je hem binnen 20 jaar weg wilt laten halen..? :o?

Nee, mijn grootste vrees was altijd: wat over 20 jaar, als ik begin te rimpelen en hij niet meer mooi is en hij ook niet meer bij de persoon past die ik dan misschien zal zijn?
Omdat je dat niet eens kan afwassen ;)
Dus als ik dan zeg: hij moet eraf, weet ik dat dat kan. En dat stelt me genoeg gerust om er nu een te nemen ;)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:06

Uhhh ok hahhaa Nouja als het werkt voor jou dan zeg ik vooral doen! Ik roep zelf ook wel eens voor de grap (en dan vooral tegen mijn moeder die het er allemaal totaal niet mee eens is) Och als ik ooit eens denk van dit is het niet meer (tja niemand weet wat hij over 30jaar zal denken) Dan is de techniek toch al zo ver ontwikkeld dan hebben ze er vast wel een wondermiddeltje voor :+

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:06

Haha ja een of ander poetsdoekje, hoppa! :')

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:14

Ja precies, ik dacht zelf altijd meer aan een soort van polijstmachine Hahahahahha..