Had niet verwacht dat het nog zo mooi eruit zou zien!! Erg knap wat ze ervan gemaakt hebben

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ine23 schreef:Hier is hij dan (wel nog helemaal net vers gezet en met kunstmatig licht bij gebrek aan daglicht...):
Hij heeft er 2.5uur op gevloekt over het werk van de vorige tattooeur en heeft er het beste van gemaakt als kon. Er zit veel meer reliëf in vind ik, maar dat zie je beter in het daglicht.
Over goede tatooeurs: Glorybound tattoo in Antwerpen zijn volgens mij dé beste tattooeurs in Vlaanderen, maar ze hebben geen website (merk je direct als je daar bent waarom, die gasten geven niet om internet).
Ine23 schreef:Oeh mooie zin.
Vlinder viel wel mee qua pijn, heb 3.5uur gezeten en met bijwerken nog eens 1.5uur. Nu moeten de kleuren wat opgefrist worden en dan zijn we weer even klaar. Deze zetten was minder fijn vond ik, omdat het over reeds gezette lijnen ging, doet altijd meer pijn vind ik. Inkleuren vind ik ook lastiger dan lijnen, lijnen doen bij mij echt geen pijn
Denk dat zo'n rug ook wel mag tellen qua pijn? Zo groot!
Die bovenste tattoo heb ik vroeger ooit exact zo willen laten zetten op mijn onderarm. Totdat ik bedacht dat een eigen ontwerp veel leuker was en dat het als toekomstig DA niet zo leuk is van een tattoo op zo'n zichtbare plek te hebben. Mooie kleuren!
Ik ga mijn bed inkruipen denk ik, ben wat rillerig na zo'n namiddag liggen
Optiwolk schreef:Whoehoew, na 3 dagen lezen ben ik door 't topic
![]()
Weet ondertussen wat ik wil en waarom, met de heilige overtuiging dat hij eraf kan binnen 20 jaar
Nu enkel nog mutti overtuigen dat ze me niet buiten kegelt als ik met eentje thuiskom
DeadxStar schreef:Optiwolk schreef:Whoehoew, na 3 dagen lezen ben ik door 't topic
![]()
Weet ondertussen wat ik wil en waarom, met de heilige overtuiging dat hij eraf kan binnen 20 jaar
Nu enkel nog mutti overtuigen dat ze me niet buiten kegelt als ik met eentje thuiskom
Je wilt een tattoo nemen, waarvan je weet dat je hem binnen 20 jaar weg wilt laten halen..?