Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Wel duur shampoo, conditioner, anti friss en verzorgend ding 60 euro. Maar vertrouw mijn kapper wel volledig
Liins schreef:Aster, wat helpt bij Socap haar.. is na het douchen handdoek droog maken het haar. Vervolgens globaal (zonder het te kammen) te fohnen tot het licht vochtig is.. (beetje op gevoel) dan met een fohnborstel een ronde en een fohn fohnen, goeie plukjes pakken en voila dan is het net zo mooi als altijd!
. Zoveel werk om je haar normaal te laten zien
en ik ben een drama 'sochtends! 

Ik gebruip Lisap milano Shampoo en Extensions care (oid
kan het precieze nog even opzoeken) een silliconen vrije (net als de shampoo) conditioner. in een spray fles.. je sprayt her en der wat door je haar gaat je gezicht wassen, je oren weet ik veel.. en je haar voelt super en verzorgt!

) 5minuten eerder op.. want ik weet als ik dat doe, dat mijn haar mooi en verzorgt is, en dat mensen zeggen wauw! het is geweldig om van jezelf kórt haar te hebben en vervolgens extensions te hebben dat je complimentjes krijgrt over dat je haar er goed uit ziet. en ja, ik voel me geweldig als mensen dit zeggen. Ik heb erg kort haar van mezelf waar niets mee te beginnen is. omdat het super dun is. Dit is een uitkomst voor mij! en dan ben ik graag iets langer bezig met mijn haar!
... Dankje Katia!
Begin er van te blozen joh haha!