Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stitatio

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:16

Ik heb dus helemaal niks en durf zo echt niet de straat op! Doe mijn haar wel onder mijn jas en ga wel naar de kruidvat. Heb totaal geen verstand van dit dus haarolie moet ik hebben dus? Serum las ik? Iets in die trant maar zoeken dan...

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:20

oeeh dat ziet er indd niet echt goed uit.
Ik zou als ik jou was ook de foto s mailen naar nikita en haar eerst even bellen,misschien kan ze er nog iets aan doen, in de trant van ander haar plaatsen.
misschien is het wel half crouse hair geweest?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:21

shantal schreef:
oeeh dat ziet er indd niet echt goed uit.
Ik zou als ik jou was ook de foto s mailen naar nikita en haar eerst even bellen,misschien kan ze er nog iets aan doen, in de trant van ander haar plaatsen.
misschien is het wel half crouse hair geweest?

Wat is dat?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:34

Ik heb het uit het pakje zien komen. Was echt SoCap en t was straight? Gister was het heel mooi, vandaag gewassen met shampoo van nivea en nu is t dit vogelnest achtige haar? Wat heb ik fout kunnen doen?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:36

weet niet of ik het goed schreef, maar zoals dit ongeveer dus meer afro;

Afbeelding

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:38

Denk niet dat je zelf dan wat fout gedaan heb,maar misschien net verkeerd haar , kan wel eens gebeuren zonder dat nikita dat ook weet.
Dus zal echt even contact met haar opnemen, en dan kom je vast wel tot een oplossing bij haar.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:42

Ooh, weer iets geleerd! :j

Het lijkt gewoon enorm beschadigd, iets hydraterend en kokosnootolie hoor ik goeie dingen van.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:49

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:50

oh wat vervelend zeg Aster_ bij mij pluisde het soms ook wel maar dat doet mijn eigen haar ook dus viel de overgang wel mee

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:26

Astor bij mij is dit ook wel eens!
Ik ben er achter gekomen, (dit is persoonlijk he hoeft niet bij iedereen zo te zijn)
Als ik te veel shampoo en te veel conditioner erin doe, dat het dan eerder zo eruit ziet dan als ik wat minder gebruik. Ik heb shampoo en conditioner van John Frieda, heel geconcentreerd spul.
Je hoeft daar maar van een beukennootje shampoo van te gebruiken en conditioner, dat wrijf je namelijk enorm uit. En dan komt het bij mij er stukken beter eruit te zien, dan dat ik het volop laat schuimen etc..

Misschien heb je er iets aan :)!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:30

He thnx! Misschien is dat het geweest! :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:31

Ik heb juist nieuwe haarproducten besteld := Wel duur shampoo, conditioner, anti friss en verzorgend ding 60 euro. Maar vertrouw mijn kapper wel volledig :j
Ze spreekt altijd tegen haar eigen winkel, dat ik niet zo vaak moet komen, of nu eigenlijk goed kwaliteit haar heb dat ik niet perse extensions nodig heb. Dus ben benieuwd naar de producten..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:21

Aster, wat helpt bij Socap haar.. is na het douchen handdoek droog maken het haar. Vervolgens globaal (zonder het te kammen) te fohnen tot het licht vochtig is.. (beetje op gevoel) dan met een fohnborstel een ronde en een fohn fohnen, goeie plukjes pakken en voila dan is het net zo mooi als altijd! :)

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:30

Aster_ schreef:
Nou het zit erin! Wennen zeg! Echt heeeel mooi! Sta nu op t station en ben wel paranoïde dat mensen die waxjes zien want je voelt ze zoo goed :P. Hihi leeeuk

Dat heb ik oooook!! Hihi

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:35

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:52

Liins schreef:
Aster, wat helpt bij Socap haar.. is na het douchen handdoek droog maken het haar. Vervolgens globaal (zonder het te kammen) te fohnen tot het licht vochtig is.. (beetje op gevoel) dan met een fohnborstel een ronde en een fohn fohnen, goeie plukjes pakken en voila dan is het net zo mooi als altijd! :)

Pfuh maar dat is toch geen doens :o . Zoveel werk om je haar normaal te laten zien :=
Zelfs al zijn het de goedkoopste extensions? Denk ik.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:49

Nee hoor! als ik om 8u moet beginnen en om 7u weg moet thuis ga ik 5/10 min eerder uit bed....
Geen probleem :D en ik ben een drama 'sochtends! :))

Had het eigenlijk iets gedetailleerder neer moeten zetten..
Je haar zo goed als droog fohnen de onderkant (extensions) ook.. Tot het licht vochtig is.
Dan de uiteindes (of wat je wilt, beter de extensions vanaf het midden tot onderaan) met de fohn borstel
even gauw samen fohnen en ik steek me handen in het vuur het pluizige is over.

Ik heb virgin lenghts die ineens begonnen te klitten als een malle.... scheen het slecht te zijn (voor alle soorten extension volgens mij muv clip ins/flip in) om het natuurlijk te laten drogen. omdat de haar'schrubben' niet sluiten.. met het globaal fohnen kom je al een heel eind, en de onderkant van je extensions hebben het meest te lijden aan wind etc omdat dat alle kanten op wiepert.. daarom is het goed om de onderkant eerst globaal te doen, daarna het laatste stukkie met een fohn + fohn borstel.

Niet op de heetste stand, maar middelste (of de eerste stand als er twee standen zijn) en niet op zijn hardst maar middel (idem hierboven als er twee standen zijn)

Daarna doe ik er altijd een kleine druppie biosilk serum in (punten, onderste 20cm als de extensions lang zijn en anders als ze korter zijn de onderste 5/10cm) en voila! :))

ik heb een mini flesje van 15ml en daar doe ik al 2 maanden mee.... om de dag een middelgroot erwtje, en soms sávonds als ik weg ga voor de extra glans :))

Echt aan te raden! en je haar niet wassen met Silliconen :) Ik gebruip Lisap milano Shampoo en Extensions care (oid :+ kan het precieze nog even opzoeken) een silliconen vrije (net als de shampoo) conditioner. in een spray fles.. je sprayt her en der wat door je haar gaat je gezicht wassen, je oren weet ik veel.. en je haar voelt super en verzorgt!

Dit is wat ik doe.. en het werkt écht.. ben nog nooit zo blij geweest met me extensions........ :))

Afbeelding
Hier een beetje verwaaid door het strand, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel! :))

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:52

Post hierboven was gedeeltelijk tegen lesllia en aster ! :))

Katia, het is écht te doen hoor.. die 5 min eerder je bed uit? joh! maakt het uit! :))
Als je extensions hebt dan weet je dat je er waarschijnlijk meer verzorging aan hebt dan als je geen extensions hebt. muv van de clip ins enz. want die klik je in en uit.. maar deze zitten vast, net als bij mij..
ik sta graag ('sochtends als me wekker gaat niet :+ ) 5minuten eerder op.. want ik weet als ik dat doe, dat mijn haar mooi en verzorgt is, en dat mensen zeggen wauw! het is geweldig om van jezelf kórt haar te hebben en vervolgens extensions te hebben dat je complimentjes krijgrt over dat je haar er goed uit ziet. en ja, ik voel me geweldig als mensen dit zeggen. Ik heb erg kort haar van mezelf waar niets mee te beginnen is. omdat het super dun is. Dit is een uitkomst voor mij! en dan ben ik graag iets langer bezig met mijn haar! :))

Absoluut.

I love my extensions :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:01

Ja inderdaad, ik snap het nu beter!
Je ziet er in ieder geval geweldig uit! Wat ben jij volwassen geworden kwa uiterlijk echt prachtig!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:08

:oo ... Dankje Katia! :o Begin er van te blozen joh haha!
Paar jaartjes ouder, samenwonen, en veel voor je kiezen werken daar goed aan mee iig! :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:08

Ik ga zo even terug lezen

maar wou eerst zeggen dat ik je extensions echt heel mooi vindt Liins! :D Ik had het al eerder gezegd maar blijf ze echt mooi vinden :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:11

Hey focussed nog een vraagje, is er werkelijk verschil in afwasbare siliconen of siliconen lees op het internet dat er niet schadelijke siliconen in de dure kappershampoo zit tegenover drogist

Ayla

Ze staan je ook echt mooi Liins! :j

En zonde Aster_ .. maar ikdenk dat er vast wel iets tegen te doen is.
Inderdaad misschien even bellen/mailen naar degene die ze gezet heeft bij je ?

Odysseus

Om jullie trouwens een idee te geven van mijn eigen haar nu...
het is niet bruin het is niet blond... ik heb heel veel highlights laten zetten, waardoor het veel lichter oogt. ik wil het eigeniljk nog lichter maar merk nu al dat m'n haar er heel droog van is geworden... dus ben erg bang om het compleet te veruineren met wéér blondeer...
Let niet op het droge gezicht :')

afbeeldingen zijn te groot voor bokt
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5640_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0850_n.jpg

Heb nog geen goede foto met extensions in ... zal eens maken..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:12

Afbeelding
Hier was me haar alleen een beetje vettig door antiklit/glans spray voor paarden wat ik er volgens mij net daarvoor had ingesprayt. Vond het heerlijk ruiken :+

Aniek: Dankje! :D Ruilen? :+ Jij mijn haar en extensions ik jou haar en luxy;s. ik zeg Deal! :))