Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:04

Hoe gaat het hier allemaal?

Ik heb dinsdag bij de mac gegeten en als straf heb ik nu 2 pukkels op mn wang ~~}> Nu weer op rantsoen en overdoses fruit eten! Vanmiddag even lekker onder de zonnebank.

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:19

dressagelady :(:) zonnebank is fijn. :))
ik wou zondag weer gaan, maar ik heb op dit moment geen geld.. en dat islastig want ik ga bij een zonnestudio haha.

Ik heb 2 wondjes boven m'n lip die helen en 1 plekje boven m'n wenkbrauw waar ik vanaf probeer te blijven, verder ben ik tevreden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:29

Hee meiden! Balen dressagelady :(:) Aylie van jou klinkt het ook wel goed nu idd :j

Mijn huidje gaat nu ook even goed :) Haha het was zelfs zo dat die ik het met die ene jongen had (op onze 2e date, jawel die is er dus gekomen ;)) over dat ik zoveel pillen moest slikken per dag, en toen ik biergist noemde hij vroeg: ''Huh heb je zo'n slechte huid dan?'' :D

Alleen ik ben zo als de dood dat het weer terugkomt, het is tot nu toe altijd teruggekomen... :=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:40

Ik ga ook bij een studio, maar hier is het heerlijk goedkoop (over de grens bij Duitsland), 5 euro voor 20 minuutjes :D

Zie je nou Juul, je maakt je er persoonlijk veel drukker om dan anderen :j ik klaag ook altijd over mn huid en dan snappen mensen ook nooit waar ik het over heb haha! Komt er nog een vervolgdate? :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:40

Maar misschien blijft het nu wel goed, dus dat kun je beter positief bekijken. :)
Ja het gaat wel redelijk, alleen heb ik nogsteeds de neiging om aan m'n huid te zitten af en toe haha, hoop dat na deze 2 wondjes boven m'n lip het een beetje weg kan trekken zodat de littekentjes ook kunnen helen..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:41

dressagelady, dat is goedkoop. :oo
de eerste keer toen ik ging was 15 minuen 9,50 maar dat word telkens iets goedkoper geloof ik, omdat ze er ook verschillende zonnebanken voor hebben enzo (beginners etc :') )

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:55

Ja heerlijk he, in Utrecht betaal ik 9,95 ongeacht hoe lang of hoe sterk je bank is. Gevolg daarvan is dat mensen sneller geneigd zijn langer en sterker te zonnen dan eigenlijk goed voor hun huid is, slechte invloed heeft zo'n vaste prijs :n hier aan de grens betaal je 50 cent per 2 minuten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:26

dressagelady schreef:
Ik ga ook bij een studio, maar hier is het heerlijk goedkoop (over de grens bij Duitsland), 5 euro voor 20 minuutjes :D

Zie je nou [naam], je maakt je er persoonlijk veel drukker om dan anderen :j ik klaag ook altijd over mn huid en dan snappen mensen ook nooit waar ik het over heb haha! Komt er nog een vervolgdate? :D

Klopt ook wat je zegt :j Ik let er bij anderen ook niet op :n

Ik hoop dat er nog een vervolgdate komt, want die zou er wel komen. Maar ik zag hem dinsdagochtend voor 't laatst, en dinsdagavond schijn ik met m'n dronken kop met iemand gezoend te hebben op de vereniging (ik weet er serieus 0 komma niks meer vanaf....). Maar 2 vrienden van hem waren daar bij, dus dat gaat hij zeker te horen krijgen. Wordt dus afwachten... :=

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:59

I'm back!

De zeelucht heeft het 'm niet gedaan helaas. :') Weer een stap achteruit... Terug bobbels op slapen én wangen, hals is niet meer helemaal glad en ook wat pukkels rond mijn mond. Nou ja, het heeft de sfeer op vakantie niet kunnen drukken in ieder geval! Al hoop ik wel dat het nu allemaal weer kalmeert.

Ik lees deze avond of morgen bij. Ben benieuwd hoe de huidjes hier gaan!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:34

Niet zo slim Juul :(:) krijg jij btw na drank geen puistjes of ontploffingen? O:) :o

Vervelend dat het niet beter maar juist wat erger (geloof ik?) is geworden Katyatje :(:) had ik je niet gegunt.
Hopen dat het snel wegtrekt!

Mijn huid is nu weer redelijk, m'n neusvleugel was onstoken, ofja hij was helemaal hard en pijnlijk van een vaag ontstoken iets erop, maar dat is nu schoon dus hopelijk trekt het snel weg want het deed pijn. :oo
Plekje boven m'n wenkbrauw trekt weg, en de 2/3 wondjes boven m'n lip ook, m'n kin is redelijk rustig (ondanks dat ik mee-etertjes had weggehaald gister) en m'n wangen zijn egaal, gelukkig. :)

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:51

Hier redelijk, ben gisteren naar schoonheids specialsit geweest ze heeft ter proef op me slaap een stukje pigment/donker vlekje onder de laser gehouden. Nu 6 dagen uit de zon blijven. En moet na 10 dagen het stukje huid hersteld zijn en een stuk minder donker. Als dat zo is gaat de rest van me gezicht ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 09:49

Heb er eigenlijk nooit zo opgelet of ik dat heb na drank.. zou best kunnen :)) Ik ontdekte vanochtend wel een puistje op m'n kin, dus misschien is dat daarvan :+

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 10:57

Ik drinkt nooit dus, daar kan het niet aan liggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:38

Hier is het zo lelijk en het wordt gewoon niet beter.. :\

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:42

Ik heb een plek van 2 bij 2 cm tussen mijn wenkbrauwen dat knalrood en dik is. Ugh... balen! -O-

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 18:24

Rebeccaa en Blanket :(:)

Mijn neusvleugel was dus een beetje onstoken wat echt heel erg pijn deed, gister al wat schoongemaakt maar ik ga na het stomen vanavond even nog een beetje schoonmaken en verder er proberen af te blijven. :D
Eet wel weinig fruit, en drink weinig water en groene thee afgelopen dagen dus datmoet ik ook maar weer wat meer gaan doen.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 13:57

Ik gebruik nu op doktersvoorschrift Eryacne, wat een wonderspul, mijn acne is als sneeuw voor de zon verdwenen, alleen in mijn hals heb ik nog een paar plekjes, ik gebruik het nu 2,5 week.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:12

Sterkte iedereen waar het minder gaat.. :(:)

Bij mij gaat het nu eigenlijk heel erg goed, op dit moment alleen nog een beetje vlekjes maar hopelijk trekken die snel weg.

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:16

Bij mij gaat het ook heel goed!!!! Ik ben zo blij :) alleen nog een paarrode bultjes en ik heb vandaag niet eens make up opgehad! Straksnog ff stomen vanwege verkoudheid en misschien wordt het daar nog beter van. Sterkte voor waar het slechter gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:27

Ik ben na 2.5 maand eindelijk ongesteld geworden.. nu hopen dat het weg gaat trekken.. Ik ben toch weer dag crème gaan gebruiken want ik kan me niet voorstellen dat het goed is om het niet te gebruiken eigenlijk maar het voelt zo verkeerd om er iets 'vets' op te smeren. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:44

:(:) voor de slechte huidjes.

Ik heb nu 2 plekjes op m'n voorhoofd waarvan er 1 wegtrekt dus ik ben ook redelijk tevreden. :)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:14

Bij mij is het ook vrij rustig, de combi van rituals en lush doet het voor mij wel ok.
Nog lang niet super maar ook niet heel erg rood meer.
Tenzij ik er zelf aan zit natuurlijk

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:02

Het gaat bij sommigen blijkbaar wel goed. Bij anderen iets minder :(:)
Best vreemd dat je pukkels weg gaan als je ongesteld wordt Rebecca, bij mij (en bij velen denk ik) wordt het dan meestal net erger.

Mijn huid zal weer kalmeren nu ik thuis ben hoop ik. Mijn hals is toch al weer bijna glad, de rest is toch iets rustiger dan enkele dagen geleden lijkt het. Heb wel wat zitten duwen deze morgen maar ik merk er precies weinig van, da's al goed!
Ik hoop wel dat het wat beter weer wordt! Een beetje zon zou leuk zijn want ik heb nog vakantie! :)

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:31

ik wil nog even een kleine tip meegeven: Voor diegenen die de dove cream oil gaan gebruiken of dit al doen, je moet hier geen andere middelen en cremes mee combineren, want dan heeft het echt helemaal geen nut. Als je je gezicht ermee wast, en daarna een creme op gaat smeren ga je nooit verschil zien.

Je moet gewoon voor je gaat slapen je gezicht ermee wassen en verder gewoon helemaal niks gebruiken.
Bij mijn moeder werkte het ook, maar die begon te zeuren dat dr huid te droog werd, en begon na het wassen cremes op te smeren.
en toen hielp het niet meer.
Je moet even door dat droge gevoel heen, heb ik ook gedaan en mijn huid was na een paar dagen alles behalve droog.

gelukkig gaat het bij sommigen van jullie al beter!
Voor diegene waarbij het slecht gaat, :(:) het komt vast goed! zomer komt er weer aan, lekker veel zonnen en misschien knapt je huidje daar wel heerlijk van op! :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:44

Bij mij word m'n huid ook altijd beter wanneer ik ongesteld ben geworden. :j
De week ervoor is het vaak juist slechter.