Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irre schreef:Spannend hoor!
In principe gaan we 2,5 week na mijn operatie op vakantie.. kamperen..
Ik heb al bedacht dat we dan maar in eigen land gaan want ik neem aan dat ik nog controles heb dan of zo.. en mocht het niet gaan dan is dat jammer maar helaas.
Ik heb al bedacht dat we dan maar in eigen land gaan want ik neem aan dat ik nog controles heb dan of zo.. en mocht het niet gaan dan is dat jammer maar helaas.
Li_lee_yang schreef:ik had na een week en toen om de twee weken controle. Kun je niet proberen de operatie te verzetten?
Lotte_Wessel schreef:Irre schreef:Spannend hoor!
Ik heb ook een vakantie gepland! Wel 3,5 week later.. dus weekje langer. Hopelijk gaat dat ook een beetjeHeb me ook bereid op niet zoveel doen, maar toch
![]()
En heb ook van heel wat mensen gehoord dat het wel ging, ook qua narcose, dus even afwachten. Als het echt niet gaat, dan gaat het niet. Maar we hopen op het beste natuurlijk. Hoorde ook dat met een goede conditie je genezen e.d. sneller gaat? Weet niet of het waar is, laten we het hopen! Heb eigenlijk redelijk goede conditie (uur tot 2u fietsen per dag, uur per dag skeeleren, 2u per dag paardrijden, 1u per dag echt wandelen) dus zit wel snor met de conditie. Zal al deze activiteiten best missen denk ik.. (tijdens herstel) en hopelijk zit het allemaal een beetje mee!Je hebt na 3 weken toch weer controle? Had ik volgensmij gelezen/ gehoord van mijn plastisch chirurg als ik me niet vergis (moet even nakijken). Dus kan precies voor vakantie. (maar paar daagjes vakantie overigens).
Irre schreef:En zijn er hier nog dames met tape allergie? Ik ben zowel voor de bruine als de witte allergisch en weet niet zo goed hoe ik dat moet oplossen. Maar bij de kliniek zullen ze daar vast iets op bedenken. Had het bij de apotheek al gevraagd maar die wisten niks anders.