Jaan, wat een mooie foto's.... die sfeer en die verschrikkelijke sneeuwman naast Woef
Zo is het best leuk om sneeuw te hebben, je moet alleen niet dóór de sneeuw willen. Gewoon lekker uit het raam staren, vanaf de bank onder een dekentje met een warme kop chocomelk met slagroom en de haard knetterend op de achtergrond

O en voor alle hardlopers, ik las net even snel ergens een kop in de krant, iedere dag 20 min hardlopen buiten of op de band daar word jong van
Ik voel me ook 26 sinds ik hardloop ipv 36
Ben maar omgedraaid, zag het niet zitten nog 4km zo te rijden.
Prima, dan zit ze er ook niet op te wachten om ingespannen te worden,. Ook voor mijn tuig vind ik die aanhoudende sneeuw niet bevordelijk

Mijn schoenen waren al nat door de drek, voordat we waren begonnen. Het was 5km glijden, klunen en baggeren. In begin vertelde een vriend, toen we eindelijk op een "droog" stukje aankwamen, dat hij een aantal jaar geleden tijdens de Bruggenloop in Rotterdam al in de eerste 400 meter uitgleed. Hij is afgevoerd in een ambulance met een gebroken been! 

Samen met weegschaal vanmorgen, kan mijn dag niet meer stuk! Er is 5.6 kilo af sinds ik bij de diëtiste loop (7 kilo in totaal) Nog 1.8 kilo tot mijn mijlpaal op eerste kerstdag , ik wil dan onder de 80 kilo uitkomen!