Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreeetje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:35

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:10

http://www.aktiefoto.nl/evenementen/201 ... -04441.jpg

Toch nog een iets fatsoenlijke gevonden van vorige week zondag :D Samen met mijn moeder. We konden er nog om lachen ;)

Ik wilde deze week weer beginnen, maar vanochtend had ik geen zin om in de regen te lopen. Vanavond les, dus gaat ook niet. Hoop dat het deze week wel kan.

Leuke foto Dreeetje!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:14

Ohh heerlijk he die finishfoto's ! super gedaan hoor ! :D Hoeveel km liep je ?

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:16

16,1 km. Ws de laatste keer voor mijn moeder dat ze die loopt, ze begint de leeftijd wat te voelen zegt ze ;) Daarom moest en zou ik de 16,1 lopen dit jaar. Mijn beide ouders én mijn broertje (en ik dus) hebben hem alle 4 gelopen dit jaar. Was heel speciaal ;)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:18

dat is zeker speciaal !! :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:21

Welkom Superlotje!

Wat een gave foto's zeg! :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:30

@Superlotje, welkom, leuk dat je nu al zo enthousiast wordt! :D
@Annemeik en Dreetje, super hoor, 16,1 km, en wat super dat het door een finish-foto wordt vastgelegd!
@WenK, loop je al 7km!! :wow: Wij liepen 3 weken geleden nog dezelfde lessen van STR, ik zit nu op 4,5. Heb ik dan van die korte pootjes of jij van die lange benen! _O-
@Jaan, petje af hoor, toch nog een kwartier volhouden! Kan de volgende keer alleen maar beter gaan.

Wat een butweer, wilde nog een stuk gaan wandelen, voor de afwisseling, dan maar CSI ! :P

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:35

Ik loop al een hele tijd geen S2R meer dus ik denk dat je me verwart met iemand anders... :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:07

Superlotje, welkom! Voor je het weet ben je verslaafd, daar hebben er meer last van hier :o

Ik mag morgen "pas" weer, 3x7 min joggen, daartussen 2 min wandelen. Zou wel iedere dag willen lopen maar dat is (nog) niet haalbaar. Eerste week van de 5-10 km zit erop, nog 5 te gaan :D

Leuke foto's zie ik voorbij komen :j

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 23:23

Is elke dag lopen niet te veel dan bom? Lichaam moet ook kunnen herstellen dacht ik .. Hoe vaak in de week loop je nu dan?

Ik probeer 3x per week te lopen maar ga straks ook weer naar de fitness-school, groepslessen volgen, dus terug naar 2x in de week lopen en ook daarnaast nog 1x in de week paardrijden .. actief genoeg straks (zoals ik het nu in mijn hoofd heb he :') ) .. :+

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 23:30

Welkom superlotje!

Gave foto's weer!

Annemeik 16,1 km!, wat leuk om dat samen met je moeder te lopen! Jammer dat dat niet vaker meer in de planning ligt! Maar leuk dat jullie dat zo samen af hebben kunnen sluiten voor haar! :)

Netjes Jaantje! :) Volgende keer gaat het vast ook aan het einde makkelijker.

Vanavond zelf weer even rondje gelopen. Heerlijk gewoon! Ik begin het echt steeds leuker te vinden! Baal er alleen wel van dat ik zo vaak last krijg van steken...
Mijn hond vind het volgens mij ook leuk dat we weer wat vaker gaan hardlopen! Die is altijd helemaal vrolijk!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 07:27

hopelijk ben ik vanavond niet te laat thuis, kan ik ook no een rondje, maar ik baal ervan dat het alweer zo vroeg donker is, 'mijn rondje' is nu eenmaal niet te best verlicht, dus nu moet ik door de buurt gaan lopen... en dat vind ik nu ook niet echt 'je van het'.
Tijd voor reflectiebandjes (en pepperspray? :+ )

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 07:52

*is jaloers op de mensen die momenteel 'gewoon' kunnen lopen*

Lekker hoor, al dat lopen weer, jullie gaan ook goed vooruit!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:01

ja ik vanavond ook weer een rondje doen, mijn oranje hesje en ruiterlampje liggen klaar dus ik kan ook in het donker. Ik moet alleen wel even een geschikte route vinden want anders moet ik ook pepperspray gaan aanschaffen. Durf in het donker niet echt buiten het dorp te lopen :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:23

Dreeetje schreef:
Is elke dag lopen niet te veel dan bom? Lichaam moet ook kunnen herstellen dacht ik .. Hoe vaak in de week loop je nu dan?

Ik loop nu 3x in de week, waarvan 2x kort of interval en 1x duurloop die steeds verder opbouwt naar de 10 km. Op zich is iedere dag lopen wel mogelijk, mits je lichaam daaraan gewend is. En dan bedoel ik meer een onderhoudsloopje om even de kop leeg te maken en endorfine aan te maken, zodat je er de hele dag op kun teren. Maar dan kom je bij het praktische: 1. Lichaam is er nog niet klaar voor, 2. Thuissituatie is er ook nog niet klaar voor, mn kids zijn nog niet oud genoeg om 's ochtends zichzelf op weg te helpen 3. Wekker wil niet eerder afgaan dan half 7 :=

Maar ooit.... ja ja, ooit..... Als de kids zelf hun brood kunnen smeren, dat opeten en op tijd klaar zijn om naar school te gaan (klinkt nu als utopie) dannnnnnnn wil ik 's ochtends 15 min (4x per week), 30 min (2x per week) en 60 min (1x per week) lopen.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:50

Ik snap hem , je hebt een ideaal beeld in je hoofd :) Goed doel om naartoe te werken .. +:)+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:53

Ach, je moet toch wat te wensen hebben in het leven :D Anders wordt het ook maar zo saai ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:13

Ik heb genoeg te wensen, dat is alleen niet op hardloop gebied :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:27

Sak, ik ook alleen daarvan is de boosdoener meestal mijn portemonnix :o En voor hardlopen heb ik niet veel centjes nodig, alleen een paar goede schoenen 1x in de zoveel tijd.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:28

en goede winterkleding straks :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:30

Ja goede winterkleding idd.

Ja wil wel een ander huis met vriend, maar relatie gaat op dit moment niet zo vlekkeloos dus ik durf het niet aan nu :oo :n

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:34

ik loop in de winter met een lange strakke broek, shirt met lange mouwen en een wind en waterdichte jas. als het echt heel koud is nog een t-shirt extra eraan. ik loop het liefst met laagjes over elkaar zodat ik die uit kan doen als ik het heel erg warm krijg.

heb nog goede winterkleding van afgelopen jaar dus dat staat niet op mijn wensenlijstje. nog wel een paar nieuwe schoenen, de huidige zijn nu zo'n 1,5 jaar oud.

o, sak, da's niet zo fijn. verstandig om even te wachten.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:40

Ja is ook niet zo leuk :o Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet...........

Ja ik moet nog wel wat aanschaffen denk ik :j Moet nog maar even zien, ik heb het niet zo snel koud en ik stop pas met rennen als ik vlak bij huis ben :j Vind goede handschoenen wel altijd heel belangrijk want ik heb heel snel koude handen :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:47

ik heb mijn handen altijd in mijn mouwen gefrommeld := na verloop van tijd krijg ik het ook erg warm, daarom ook geen handschoenen, krijg dan van die zweethandjes. en ik weet weer niet waar ik dan die handschoenen moet laten.

hoop dat je er snel uitkomt met vriendlief. geeft altijd weer spanning en da's weer zo'n energievreter

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:51

Ja hoop ik ook..........

Ja klopt afgelopen zondag was ik (uiteraard) aan het winkelen en toen had ik al blauwe vingers :oo Nee handschoenen zijn bij mij echt een must :j
En ik heb hele mooie :j Zijn van die handschoenen waar de vingertoppen niet inzitten zeg maar, maar er zit wel een zakje op die ik dan over mijn onbedekte vingertoppen kan doen. Als ik dan toch warme handen krijg kan ik die er altijd weer afhalen.

Zal eens kijken of ik ze kan vinden :+