Hij zit er al bijna 5 weken op

Maar ik moet er ff de tijd voor vinden zegmaar

Ik moet er ook voor naar Amsterdam...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Mijn schouderblad voelde ik niets van, maar ik wil graag over een paar maanden iets achter m'n oor, doet dat zeer?
Vast wel.
keetie_bijl schreef:Ik ga morgenmiddag langs de shop die ik in gedachten heb, om 2 afspraken te maken![]()
1 Om mijn vlinder bij te laten werken in januari
en 1 om deze te laten zetten in februari.
Lena01 schreef:Hebben jullie tips?
Ik wil een portret laten tattoeeren. Hoeveel tijd zit daar in? Niet te groot, ik zat te denken aan 5 cm ofzo.
Weten jullie een goeie portret tattoeeerder? (Wat een vervelend woord... Vraag me af of dit goed geschreven is)
En wat is een mooie plek voor een portret? Daarover ben ik nog niet uit.
Ik zit zelf te denken aan binnenkant arm, maar ik ben dik, en hoop in de toekomst wel wat kilootjes kwijt te raken, daar word het niet mooier op natuurlijk. Daarbij wil ik het portret zelf kunnen zien, dus rug is eigenlijk geen optie. En voor andere moet het niet zichtbaar zijn.
Er komt iemand die heel speciaal voor me is, die weet dit overigens ook al. Ik heb er nog geen haast mee, omdat ik er nog niet helemaal uit ben.
Mensen met tips?
Saskiaatje schreef:Rotgevoel is het sowieso.
Maar ik begin nu te twijfelen, want m'n moeder zei onder andere dat ze het zo jammer zou vinden, omdat het een hele mooie tattoo is en niemand hem kan zien achter je oor..
_karin_ schreef:Saskiaatje schreef:Rotgevoel is het sowieso.
Maar ik begin nu te twijfelen, want m'n moeder zei onder andere dat ze het zo jammer zou vinden, omdat het een hele mooie tattoo is en niemand hem kan zien achter je oor..
Klinkt als een leuke moeder.Maar zodra je een staart indoet is je tattoo wel volledig zichtbaar lijkt me?
shantal schreef:keetie_bijl schreef:Ik ga morgenmiddag langs de shop die ik in gedachten heb, om 2 afspraken te maken![]()
1 Om mijn vlinder bij te laten werken in januari
en 1 om deze te laten zetten in februari.
weet niet welke kleur je de hoefijzer wil, maar als je beide zwart maakt houd er dan rekening mee dat je letter voor de helft weg valt
hij is wel erg leuk zo