[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:10

Ik moet de mijne nog bij laten werken.
Hij zit er al bijna 5 weken op :oo
Maar ik moet er ff de tijd voor vinden zegmaar _O-
Ik moet er ook voor naar Amsterdam...

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:29

Mijn staat ook alweer een maand. Zie alleen wel dat die echt bijgewerkt moet worden. :P

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:31

ja, die van mij moet ook echt gedaan worden....

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:37

Ach, heeft geen haast, ik heb de mijne een paar maanden terug laten bijwerken na twee en een half jaar. :Y)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:40

Mijn is ook nog steeds niet helemaal vervelt dus daar wacht ik eerst op dan kan ik hem eerst in zijn geheel bekijken. Anders blijf ik daarheen gaan

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:42

Die van mij is al 2 weken helemaal netjes zoals ie hoort te zijn....
Maar kan er maar geen tijd voor vinden er heen te gaan _O-

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:44

Hoelang duurt het gemiddeld dat die klaar is met vervellen? De helft van mijn tat moet nog vervellen. Tot waneer heb jij gesmeerd raja?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:35

Ik ben vandaag naar de tattoo shop geweest met mijn mening over die zwarte schaduw die te lang is. Eerst zei ze dat als ik nog een tattoo zou nemen dit dan gratis bijgewerkt zou worden. Alleen wil ik geen 2e tattoo, in ieder geval nu niet. En ik vind het gewoon niet mooi zo. Nou dan moest ik er extra voor betalen. Dus ik vertellen dat als de schaduw korter was geweest ik er absoluut geen probleem mee zou hebben gehad, en dat ik verder ook super tevreden ben. Alleen dat stukje vind ik niet zo mooi nu en daar wil ik graag nog wat aan gedaan hebben. Uiteindelijk mag ik dus gratis laten bijwerken. :) Gelukkig! Dus ik ben weer helemaal blij :)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:53

Ooh ik zag vandaag iemand die Kevin van Up! op haar schouder had <3 <3

Afbeelding

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:56

Ash_ schreef:
Hoelang duurt het gemiddeld dat die klaar is met vervellen? De helft van mijn tat moet nog vervellen. Tot waneer heb jij gesmeerd raja?

Na 3 weken was ie helemaal netjes bij mij...
Heb wel echt goed doorgesmeerd, en smeer nu af en toe ook nog steeds...

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:56

Snap ook wel dat je de pijn er voor over moet hebben.. alleen ik ben bang voor pijn :o

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 00:07

Hmm, ik heb de mijne niet bij laten werken hoor.. :P

keetie_bijlJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 23:05

Ik ga morgenmiddag langs de shop die ik in gedachten heb, om 2 afspraken te maken 8-)
1 Om mijn vlinder bij te laten werken in januari
en 1 om deze te laten zetten in februari.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:22

Hebben jullie tips?

Ik wil een portret laten tattoeeren. Hoeveel tijd zit daar in? Niet te groot, ik zat te denken aan 5 cm ofzo.

Weten jullie een goeie portret tattoeeerder? (Wat een vervelend woord... Vraag me af of dit goed geschreven is :+ )

En wat is een mooie plek voor een portret? Daarover ben ik nog niet uit.
Ik zit zelf te denken aan binnenkant arm, maar ik ben dik, en hoop in de toekomst wel wat kilootjes kwijt te raken, daar word het niet mooier op natuurlijk. Daarbij wil ik het portret zelf kunnen zien, dus rug is eigenlijk geen optie. En voor andere moet het niet zichtbaar zijn.

Er komt iemand die heel speciaal voor me is, die weet dit overigens ook al. Ik heb er nog geen haast mee, omdat ik er nog niet helemaal uit ben.

Mensen met tips?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 08:48

Portret van 5 cm is denk ik knap lastig om te doen maar dat weet ik niet zeker...

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:40

ik denk idd dat iedere tattooeerder je dat afraad... ik iig wel ;)
bij portretten moet je toch al snel denken aan een cm of 15.. 5 cm is echt niet te doen, en als het al te doen is, blijft het niet mooi
dus imo: niet doen

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:52

Saskiaatje schreef:
Mijn schouderblad voelde ik niets van, maar ik wil graag over een paar maanden iets achter m'n oor, doet dat zeer?
Vast wel. :')

Ik hoorde van een meisje die dat heeft dat het geen pijn doet. Daar schijnen geen zenuwen te zitten. Het dreunde alleen naar door in haar hoofd zei ze. Geen pijn, wel een rotgevoel dus ;)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:55

Rotgevoel is het sowieso. :D
Maar ik begin nu te twijfelen, want m'n moeder zei onder andere dat ze het zo jammer zou vinden, omdat het een hele mooie tattoo is en niemand hem kan zien achter je oor..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:53

keetie_bijl schreef:
Ik ga morgenmiddag langs de shop die ik in gedachten heb, om 2 afspraken te maken 8-)

weet niet welke kleur je de hoefijzer wil, maar als je beide zwart maakt houd er dan rekening mee dat je letter voor de helft weg valt

hij is wel erg leuk zo

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:55

Lena01 schreef:
Hebben jullie tips?

Ik wil een portret laten tattoeeren. Hoeveel tijd zit daar in? Niet te groot, ik zat te denken aan 5 cm ofzo.

Weten jullie een goeie portret tattoeeerder? (Wat een vervelend woord... Vraag me af of dit goed geschreven is :+ )

En wat is een mooie plek voor een portret? Daarover ben ik nog niet uit.
Ik zit zelf te denken aan binnenkant arm, maar ik ben dik, en hoop in de toekomst wel wat kilootjes kwijt te raken, daar word het niet mooier op natuurlijk. Daarbij wil ik het portret zelf kunnen zien, dus rug is eigenlijk geen optie. En voor andere moet het niet zichtbaar zijn.

Er komt iemand die heel speciaal voor me is, die weet dit overigens ook al. Ik heb er nog geen haast mee, omdat ik er nog niet helemaal uit ben.

Mensen met tips?

zo als ve;e zeggen 5 cm is wel heel klein , ik zou hem wel groter nemen, misschien is de binnenkant van je enkel wel een optie voor je

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 14:35

Saskiaatje schreef:
Maar ik begin nu te twijfelen, want m'n moeder zei onder andere dat ze het zo jammer zou vinden, omdat het een hele mooie tattoo is en niemand hem kan zien achter je oor..

Klinkt als een leuke moeder. :D Maar zodra je een staart indoet is je tattoo wel volledig zichtbaar lijkt me?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:06

ik post ook maar eens... ik heb 2 tats, een grote tussen mn schouderbladen; dat is een keltische tribal met bloemen erin verwerkt en ik heb op mn buik hoop geloof en liefde laten zetten (de tekens), dit heb ik samen met mn zusje laten doen. nu wil ik graag Alis volat propriis laten zetten, dta is latijn voor zij vliegt op eigen vleugels en dan 2 vlinders erbij... het blijft zo verslavend...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:54

_karin_ schreef:
Saskiaatje schreef:

Klinkt als een leuke moeder. :D Maar zodra je een staart indoet is je tattoo wel volledig zichtbaar lijkt me?

Hele leuke moeder. <3
Ik kan geen staart maken. :') Ik draag mijn haar naar voren, dus valt altijd over allebei m'n oren.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:44

Ja 5 cm is erg gepruts, maar 15 cm is gelijk weer erg aanwezig.

Ik zit te denken ; Buitenkant of binnenkant van de kuit. Ik ben iemand die geen rokken draagt, en zowel zomer als winter lange broeken. Ik hoef het niet persé te verbergen, maar het hoeft ook niet de hele dag zichtbaar te zijn.

Ik ga er nog even over denken, wat ik al even doe, maargoed, ik neem de tijd :P.

keetie_bijlJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:36

shantal schreef:
keetie_bijl schreef:

weet niet welke kleur je de hoefijzer wil, maar als je beide zwart maakt houd er dan rekening mee dat je letter voor de helft weg valt

hij is wel erg leuk zo

Het hoefijzer wordt iets aangepast. Wil hem meer vervaagt hebben. En dan met schaduw werken.
Moet volgende maand weer maar een keer binnenlopen, omdat ze me dan kunnen inplannen tussen ander werk, hoefde nu nog geen afspraken te maken. Het zou beide ong. een uurtje duren.
Schrok alleen beetje van de prijs. Het was een ong. prijs maar voor beide moet ik rekenen op 150 euro.
Zou dat een reeële prijs zijn voor dat hoefijzer?