Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:14

Butterfly schreef:
Kom ook even binnenvallen!

Ik word vroeg grijs, ben 21 en ik heb al grijze haren...verven dus! :D
Gisteren heb ik verf van Syoss gehaald en gebruikt. Op zich prima spul, kleur is goed. Maar het dekt gewoon niet goed, ik kan nog altijd grijze haren zien terwijl die nu 100% weg zouden zijn :P
Iemand ander ervaring met Syoss?

M'n schoonzus heeft die laatst ook gebruikt, maar daar wel gewoon goed over de grijze haren heen gepakt, misschien te weinig gebruikt?

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:19

Ik zie hele gewaagde kapsels voorbij komen zeg :=

Ik ben 2 weken geleden naar de kapper geweest, en heb eindelijk het model haar dat de bedoeling was, en ik ben er heel tevreden mee! Dezelfde kapper had het model de allereerste keer goed geknipt, en daarna 2x verpest, en nu eindelijk is het weer goed *\o/* Mijn haar zit nu echt 99% perfect zoals ik het wil, wat heel bijzonder is :') . Ik heb nu alleen het volgende probleem: Ik heb mijn haar een paar maanden eerder geblondeerd, en heb nu enorm donkere uitgroei := Kan ik hier gewoon overheen gaan met nieuwe blondeerverf (of hoe je het wil noemen) of moet het er eerst helemaal uit groeien? Misschien handig om te weten; het was permanent.

_sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:32

MightyJoe

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:43

Sanne. Wauw wat heb je mooi haar en een mooie kleur! Ik zou het zo laten maar een bruine kleur met een roodtint lijkt me ook erg mooi bij je staan! Mooie meid ben je :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:51

Sanne op foto 2 zit je haar echt prachtig!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:55

Ik wilde precies zeggen als voorgaande reacties, de kleur op de 2e foto staat je echt super!

_sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:59

dankjullie! Ja ik denk dat ik toch voor iets donkerder ga maar dan hou ik denk ik wel een klein roodtintje erin. (ben benieuwd of ik kleur in de winkel kan vinden :D)
maar ik zal morgen wel even een foto posten met het resultaat!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:54

Ik kom ook dit topic eventjes binnen vallen.... :D Ik heb mijn haar ook namelijk geverfd.. Het was donker blond, opzich een mooie kleur en de kapper was dan ook echt verliefd op mijn haar dus vond het niet leuk dat ik het ging verfen maar ik was het zat. Ik heb zwarte wenkbrauwen dus ik dacht dat donker bruin me dan wel leuk zou staan, en dat stond het ook! Na donker bruin ben ik nog een stapje verder gegaan.. Namelijk zwart. Nou dat was een grote teleurstelling en ik ben blij dat het nu weer donkerbruin geworden is!

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:58

wie kan mij vertellen wat de haar 'kleur/mode' is van 't aan komende seizoen?
wil namelijk mijn haar eens gaan laten verven, wat ik dus nog nooit gedaan heb.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:08

Pff nog een klein half uurtje en dan wordy mijn haar geverft in roodbruin. :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:00

Wel even een foto showen hoe het geworden is hé! :D Wordt vast wel mooi!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:14

Dit is het geworden!

Afbeelding

Ben super trots en blij mee!
Nu lijkt het in t echt nog donkerbruin met een paarse gloed, maar dat zou na de eerste wasbeurt wegtrekken zei onze kapster en dat maakt plaats voor rood. :+:

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:21

Jildau schreef:
Sanne op foto 2 zit je haar echt prachtig!

Inderdaad en die kleur is ook errugg mooi!! :wow: :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:22

Giolli schreef:
Gaaf he?!
Het nadeel is dat dan gewoon de helft van je haar kort gewied moet worden en maar een paar plukjes, wat over haar schouder hangt, mooi lang is. Helaas wordt dan ook nog eens sterk uitgedunt want ik heb een enorme bos, dat gaat dus niet gebeuren. :D

Hoe ziet dat er dan van achter uit? :=
Ik heb nu een raar beeld voor me :+

Ik wil ook weer eens wat nieuws, maar eerst moet mijn haar weer groeien :=

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:37

_sannee_ schreef:
dankjullie! Ja ik denk dat ik toch voor iets donkerder ga maar dan hou ik denk ik wel een klein roodtintje erin. (ben benieuwd of ik kleur in de winkel kan vinden :D)
maar ik zal morgen wel even een foto posten met het resultaat!

je hebt nu vast al verf geshopt maar de foam verf van john frieda is echt een aanrader.
daarvan hebben ze ook een hele mooie (vind ik) rood-bruin.

giolli: ziet er mooi uit!
hoe was je haar eerst? (heb ik vast over heen gelezen sorry, haha)

_sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:15

haha o echt? ja daar zat ik tussen te twijfelen maar die was er nog maar 1 in mijn kleur en ik moest er 2 hebben.. Voor mijn haarlengte.. En toen heb ik voor syoss gekozen, een cappuchino kleur en ik ben er redelijk blij mee, het is gewoon een stukje donkerder geworden! :)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:26

@Sanne: dekt de Syoss bij jou goed?
Ik heb de Chocolade-Honing kleur, maar hij dekt niet echt 100%

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:12

Aangezien ik daarnet werd geconfronteerd met een foto met giga uitgroei (donkerrood en dan een stuk verder opeens oranje) .... is het weer tijd om te verven. Heb nog maar een half zakje henna dus van de week weer even nieuwe bij halen. En dat betekend ook dat het weer tijd is voor de kapper. Vorige keer is niet heel lang geleden, maar toen vond ik het al saai qua model, toch weer zelfde gedaan maar zat niet echt zoals ik wilde. Ga je eens langs een dure kapper ... dat doen we dus niet meer, volgende keer weer naar mijn eigen kapper die fijn 15 euro is en wel kan knippen *\o/*

Alleen ik heb de neiging om het extreem aan te pakken. Ik vind zoiets altijd al erg leuk (vooral de rechter, links mis ik de pony en vind ik het haar verder te lang):
Afbeelding
Heb al wel af en toe gehad dat het boven mijn oor was opgeschoren, maar niet zoals hier ook ervoor (mijn pony liep dan schuin die kant uit). Dillema is dat mijn pony naar rechts schuin loopt en dat het momenteel rechts korter is geknipt tot het net iets over bovenkant oor valt. Aan die kant zou ik het dan ook geheel kort willen, aangezien mijn Industrial wel zichtbaar moet zijn :P Maar wat dan te doen met die pony .. andere kant op schuin en scheiding rechts ipv links of pony ook flink korter knippen en wel wat richting rechts? En eigenlijk wil ik het ook wat langer houden dat het in een staartje kan ivm werk. Heel de rechterkant is overigens momenteel al te kort om in een staart erbij te kunnen, dus dat heel kort maakt me niet zo uit .. wil alleen niet een te groot verschil hebben, dat het lang en niks is zeg maar :+

Iemand nog een leuk idee/voorbeeld?

_sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 21:12

Die rechtse vind ik heeel gaaf!
Kiannah, hij dekt bij mij niet echt goed, ook was de kleur niet echt zoals op het plaatje. Maarja ben er toch niet heel ontevreden mee :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 23:04

Uhm hoi allemaal! :+

Ik heb eigenlijk áltijd al hetzelfde haar.. Lang, en stijl. Heb het in december af laten knippen; 25 cm eraf en in laagjes. Maar eigenlijk ben ik dit ook een beetje zat :7 Zo was het eerst: http://i117.photobucket.com/albums/o57/Warbling/DSC06245-1.jpg toen na de 25 cm eraf: http://i117.photobucket.com/albums/o57/Warbling/DSC06150.jpg
En inmiddels is het ongeveer tot onder m'n BH bandje.
M'n haar is blond (vrij licht) en stijl (écht geen krulletje of slagje te bekennen) en ook nog dun haha.
Nu moet ik morgen naar de kapper, en ik zat hier aan te denken:

Afbeelding

Wat denken jullie?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:55

Wauw, Das gewaagd.. !
Ik vind het heel gaaf, Maar bedenk je wel dat je iedere dag aardig in de weer bent om je kapsel zo te krijgen als dit model...
Ik weet ook niet of het bij je gezicht past, aangezien ik dat niet goed kon zien op de foto.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:38

Ja dat dacht ik al haha. Nou is dat opzich geen megaprobleem..

Neem zo de foto mee naar de kapper, kan die even kijken wat zij er van vindt :) Zal jullie een foto showen vanmiddag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:09

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden en of de kapper het ook een goed idee vind! Vind het kapsel leuk, zoveel werk heb je daar niet aan elke dag. Als je het echt elke dag wil hebben zoals de foto zal je er wel wat werk aan hebben, maar het is niet een kapsel dat als je er niks aan doet je voor schut loopt. Die twijfel heb ik bij wat ik wil wel een beetje, het moet ook zonder er wat aan te doen beetje eruit zien.. moet de zaterdagochtend altijd heel vroeg op en daar maak ik liever niet kwart over 4 van _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:08

Het is toch iets anders geworden! Me haar is een beetje te dun voor dat kapsel. Dan zou ik 2 hele dunne sliertje overhouden :+ Dus nu heb ik een pony en me haar in laagjes. Maar nu is het ook leuk!
Ben allang blij dat m'n kapster er goed kijk op heeft, anders had ik nu voor banketstaaf gelopen ben ik bang :')

Gelijk ook echt een héle charmante foto }:0

Afbeelding

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:23

Warbling, dat kapsel op je plaatje heb ik ook gehad!
Wat je uiteindelijk hebt staat ook heel leuk :D vind je pony/lok ook leuk geknipt :)

VRAAGJE!
Heeft er iemand hier ervaring met de kapper Salon B? Ze zitten op verschillende plaatsen in NL en zag het op de site van de Glamour staan.
Omdat ik toch dat Ombre kleurtje wil (vorige pagina of die daarvoor) wil ik iemand die het vet goed kan verven.
Dus bij deze wie heeft er ervaring met het kappers werk van Salon B?

Las dat het ongeveer 55 euro is om te verven (incl wassen en stylen) is dat veel of een redelijke prijs? ik deed eerder vaak zelf).