Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 07:59

Nee, klopt wel ongeveer, iets minder! :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:03

6,4 is het en ik doe mee

MB hoe kun je je nou opgeven? Alles is vol en de reservelijsten zijn ellenlang?

Ik ga vanmiddag maar even weer een rondje :j
Nu zo eerst even een ochtendje shoppen :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:05

Stelletje fanatieklingen, ik heb al ruim een week niet meer gelopen. Ga morgen voor de tweede keer, les 14 doen en dan zondag les 15. Begin ik volgende week aan les 16, en pak ik het zo weer op... Hopelijk geen last meer van knie :n

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:06

nee ik wil niet bij zo'n club waar haal ik de tijd van ik heb paarden . Verder ben ik lid van de sportschool...ik werk fulltime en ik heb denk ik weet ik niet zeker meer nog vriendinnen...zit ff in een poedersuiker en je hoort van bijna niemand meer iets...van een vriendin gelukkig wel

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:08

Ik ren trouwens ook weleens twee dagen achter elkaar hoor :o
Als mijn benen goed voelen doe ik dat wel gewoon :j Ik heb nu vakantie en er dus ook echt de tijd voor......
Als mijn benen zwaar voelen doe ik het natuurlijk niet en ga ik gewoon elekker een eind wandelen.

Nou ik ga eens wat make up op mijn gezicht smeren (geloof me het is nodig :+ ) en dan maar eens richting Groningen :j
Hoop dat ik wat leuke kleren kan scoren :+

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:13

Pfff... stomme platvoeten :( :+

Heb nog steeds veel pijn in mijn linkerenkel bij het lopen. Baal echt enorm want ik had zo graag vandaag les 8 willen lopen, begin echt al verslaafd te raken. Ik denk dat het me ook wel zou lukken, maar volgens mij heb ik dan nog zeker 3 dagen last. Ga straks maar even zo'n elastische sportkous voor om m'n enkel halen, dan heb ik misschien wat meer steun...

@ Saskia: veel plezier met shoppen, tis er mooi weer voor!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:24

Nou ik ga rennen anders mis ik de trein :wave:

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:35

SAKKIA schreef:
6,4 is het en ik doe mee

MB hoe kun je je nou opgeven? Alles is vol en de reservelijsten zijn ellenlang?

Ik ga vanmiddag maar even weer een rondje :j
Nu zo eerst even een ochtendje shoppen :j

Via de reservelijst! :D

Maarre... is die wedstrijdloop nog wel open?
Ik heb ook maar wat gedaan hoor. }> :+ ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:39

tita schreef:
nee ik wil niet bij zo'n club waar haal ik de tijd van ik heb paarden . Verder ben ik lid van de sportschool...ik werk fulltime en ik heb denk ik weet ik niet zeker meer nog vriendinnen...zit ff in een poedersuiker en je hoort van bijna niemand meer iets...van een vriendin gelukkig wel

Dat is zeer vervelend dat je nu in een rottijd zit!

Tja, dat is maar net wat je zelf wilt natuurlijk, ik heb het ook druk met hobby en kinderen enz. maargoed, ik zou niet meer voor mijzelf, alleen dus, willen lopen. Ik vind daar niets meer aan en je mist een stukje professionaliteit.
Maar als jij je daar niet goed bij zou voelen moet je het niet doen... :n

Wat betreft je vriendinnenverhaal begrijp ik je geloof ik niet helemaal.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:45

Hey Meiden! Wat goed van iedereen die gewoon door de regen is gegaan... ben namelijk ook een beetje trots op mezelf :D
Ik heb me gisteravond gewoon de deur uit gezet, in de regen en 6,3km gelopen. Ging lekker :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:55

oh oké dan is het hopen dat je mee kan doen.

Tita ik ken het wel. Heb ook een zware tijd achter de rug en er gaat nog weer zo n tijd komen, maar idd vaak vinden mensen je alleen maar leuk als je leuk en gezellig doet!

Ik zit op de trein vd wachten, had ook wel rustig aan kunnen doen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:11

SAKKIA schreef:
oh oké dan is het hopen dat je mee kan doen.

Tita ik ken het wel. Heb ook een zware tijd achter de rug en er gaat nog weer zo n tijd komen, maar idd vaak vinden mensen je alleen maar leuk als je leuk en gezellig doet!

Ik zit op de trein vd wachten, had ook wel rustig aan kunnen doen

iid zolang ze tita kunnen bellen voor leuke dingen of voor hulp want zo dom ben ik dan weer wel dan doen ze dat.
Ik ben op dit moment teleurgesteld in 3 verschillende vriendinnen en weet niet zo goed wat ik er mee moet..zij hebben ook een ander leven 2 hebben er kinderen en eentje net een pup in huis....tja ik twijfel of ik het moet zeggen of niks meer van me moet laten horen....

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:14

Misschien moet je je wat harder opstellen t.o.v. je vriendinnen en moet je gewoon eerlijk zijn en het tegen ze zeggen dat je hier geen plezier meer aan beleeft en hoe jij het voelt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:22

tja ik ben geen type die geen vriendinnen wil..ik kan er wel mee stoppen (bij een twijel ik maar ik ken haar al zo lang) maar ik vind niet zo snel nieuwe :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:23

Je wilt dus wel graag vriendinnen maar dan kun en mag je toch eerlijk zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:33

Hallo!

Ik zat eerst bij een loopgroepje waar het niveau niet echt omhoog ging, en er waren ook geen echte trainers. Ze deden maar wat, met als gevolg dat er een aantal iedere keer met blessures zaten. Zo jammer, deze mensen hebben de sport dus ook vaarwel gezegt.

Ik ben nu wezen kijken bij een echte, grotere vereniging met gediplomeerde trainers en je merkt het verschil echt wel! Ik zou ook niet meer anders willen denk ik.

Vandaag was mijn weegdag, ik mag nog maar 1 keer per maand wegen en dat is de eerste dinsdag van de maand. En afgezien dat ik niet meer lijn en goed probeer te eten (erg moeilijk, eet snel veel en veel te weinig) gaf de weegschaal -1 kilo aan! 64kg!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:35

Een loopclubje trek ik niet ik heb al geen tijd voor mijn paard ik wil geen vaste uren of dagen.
Via een veilig schema van ascis moet het goed komen ik zat al bij de 17km toen ik een blessuren kreeg ik ging te snel in 5 maanden van 0 naar 17 met ong 2x trainen.

Overigens moet je hier bij diverse atlethiek verenigingen nog vrijwilligers werk doen voor de club nou daar heb ik dus echt geen tijd voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:38

Tita: Ik ben ook voor mezelf begonnen, dus daar is niks mis mee. Het is ieder voor zich wat hij of zij het fijnste vind. Het blijft toch een individuele sport.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:39

MamboBeach schreef:
Ik wil de 4 mijl van Groningen lopen! Maar opgeven gaat nog niet, tenminste pas wilde het nog niet.

uh.... zit hij dan al niet vol??

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:40

Jullie zijn wel goed bezig :)
Tita ik snap wat je bedoeld hoor, ik doe het ook gewoon lekker zelf dat is gewoon handig dat je zelf je tijd kan indelen :j
Als het warmer word, gaan jullie dan trouwens later lopen?? Of juist heel vroeg?? Want nu loop ik dan rond 6 uur.. maar als het dalijk 30 graden is, ga ik denk ik rond half 9 ofzo dan is het toch wel afgekoeld??
Eerst maar eens kijken of mijn knie/kuiten het morgen trekken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:42

Als ik voor mezelf loop, loop ik inderdaad 's avonds laat of 's morgens vroeg. Omdat ik vaak in het bos loop kies ik voor 's morgens vroeg ivm met de muggen.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:45

Ik kom ook weer even binnenvallen. Wat gaan jullie snel zeg, lopen jullie ook zo snel ;-)

Ik ben ook nog steeds aan het lopen. Mijn achillespees gaat wel weer okee. Heb nu alleen een beetje last van mijn knieen, maar het gaat wel beter. Ik loop nu bij de fysio en we gaan ook een trainingsschema opstellen, om mijn rugspieren te trainen.
Ik heb nogal moeite met rechtop zitten, want dan krijg ik last van mijn rug. Mijn onderste wervels zijn nog niet helemaal de oude sinds mijn bevalling en eigenlijk heb ik last van mijn hele rug.
Het schiet ook af en toe ik mijn nek en de fysio zegt dat het komt omdat mijn wervels eigenlijk iets te soepel zijn waardoor ik ze te ver verdraai als ik bijvoorbeeld ' nachts in mijn bed lig.

Ook is mijn bekken ietsje scheef en daar heeft hij wat aangedaan. Nou... hele lijst dus. pfff.
Maar voor de rest viel het wel mee geloof ik.

6 kilometer red ik nu met een makkie. Ik doe er ongeveer 40 minuutjes over. De heenweg probeer ik rustig aan te doen en als ik bij het bruggetje ben, dan doe ik nog even wat oefeningen en de terugweg loop ik ongeveer 10 km per uur (2.5 km).
Best fijn dus...

Ik zou best een keer een halve marathon willen lopen, hebben ze daar om minimale snelheden :-)

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:46

Angela_ schreef:
Als ik voor mezelf loop, loop ik inderdaad 's avonds laat of 's morgens vroeg. Omdat ik vaak in het bos loop kies ik voor 's morgens vroeg ivm met de muggen.

Gewoon goed doorlopen, dan houden ze je niet bij :Y)

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:49

tita schreef:
Een loopclubje trek ik niet ik heb al geen tijd voor mijn paard ik wil geen vaste uren of dagen.
Via een veilig schema van ascis moet het goed komen ik zat al bij de 17km toen ik een blessuren kreeg ik ging te snel in 5 maanden van 0 naar 17 met ong 2x trainen.

Overigens moet je hier bij diverse atlethiek verenigingen nog vrijwilligers werk doen voor de club nou daar heb ik dus echt geen tijd voor

Dat heb ik dus ook en daarom loop ik maar gewoon voor mezelf, samen met mijn hondje, hij is een goede stimulans :-)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:56

hond heb ik nog niet :D ik vind het heerlijk in mijn up soms gaat er ja ja ik heb ze wel vriendin mee.
Gister besloot ik om 22.00h alsnog te gaan...was net gestopt met regen op de dijk met daar achter de polder ruikt dan zo fris.

Ik geloof dat je binnen bepaalde tijd binnen moet zijn de halve marathon doe ik in 2 uur en 20 min volgens schema hopelijk haal ik het in 2 uur denk niet dat lief zo lang wil wachten :')