Laat ook regelmatig de honden van mijn vriendinnen uit als ik daar ben, ze zijn dolenthousiast als ik kom en ik vind het heerlijk om lekker met ze te wandelen (Ben opgegroeid met een hond dus dat speelt denk ik wel mee).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_sparta_ schreef:Mee eens. Opa's en oma's hebben al hun hele leven opgevoed, moeten ze dat daarna dan nog steeds? Een keertje oppassen is wat anders, maar vaste dagen?
_sparta_ schreef:Je moeder heeft een hekel aan kinderen? Euhm en waarom ben jij er dan?
Moggsy schreef:Mijn ouders hebben nooit over een eventuele oppassen hoeven te denken, want ze wisten dat er geen kleinkinderen zouden komen. Ik denk wel dat ze het met plezier hadden gedaan.
Ik ben enigkind, dus die kans gaat ze helemaal voorbij, maar volgens mijn moeder heeft ze kleinkinderen ook nooit gemist, vooral niet als ze de verhalen hoort van andere 'oma's'.
Ik ben een dierenmens, met 3 honden, 8 katten, 7 kippen en een paard. En hier krijg ik zoveel blijdschap en dankbaarheid van, daarbij zijn ze altijd heel eerlijk.
Lante schreef:Ik herken mij vreselijk in jouw verhaal Piene!
Ik heb wel 3 stiefkinderen waarvan er één bij ons woont, maar uiteindelijk is dat toch de grootste verantwoordelijkheid van papa.
_sparta_ schreef:Mee eens. Opa's en oma's hebben al hun hele leven opgevoed, moeten ze dat daarna dan nog steeds? Een keertje oppassen is wat anders, maar vaste dagen?