Illusion schreef:Hallo,
Ik ga zodadelijk mijn tongpiercing laten zetten, ik had de piercingshop gebeld en ik moest wat mondwater kopen ik heb nu listerine en mondwater etoshuismerk gekocht. welke kan ik 't beste gebruiken want de piercer zei dat ik beter het huismerk kon gebruiken..
verder nog tips voor m'n tongpiercing? heb al flink was ijs en vloeibaar eten zoals vla ingeslagen
S'avonds at ik gewoon wat de pot schaft en smorgens en smiddags als ik op school zat at ik alleen maar danoontje
omdat brood gewoon te moeilijk was. Verder kan je best wel snel weer normaal eten hoor, alleen uitkijken met vorken, messen en lepels die achter je staafje blijven hangen.. AUW!

Wat de eigenaar verteld kan soms nog enigszins (uhum) afwijken van wat waarheid is.
Maar als je dus plastic bolletjes neemt en er vrijwel niet mee speelt en geen problemen hebt met je gebit is de kans klein dat het je gebit beschadigd? Kun je bij een goede shop ook aangeven dat je de piercing niet in de buurt van je tanden wil, of ligt dat aan je eigen mond?
. 
en het laten zetten was een hel, zou het geen tweede keer laten doen.
ik zal anders morgen wel even een foto maken, hij steekt een klein stukje uit aan beide kanten met 10mm. Kunnen jullie zeggen of ik naar 8 moet
of is een klein beetje speling niet erg?