Ik heb echt een baaldag vandaag. Vergeet veel, laat dingen vallen en ga zo maar door. Het wil niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik loop nu 2x daags met honden, de jongste heeft last van der darmen, en dat is 2 uur per dag +/- 8 km. en dat vind bekken niet prettig. T'is beter voor hond om meer te lopen, naast de fiets is geen optie. Heb 2 honden en de jongste loopt links. Moet nog maar ff doorbijten. 

Welzijn van mijn dieren gaat voor regels
Word al erg mooi, al zeg ik het zelf. Blijkt nieuwe hoofdstel van het zelfde leer te zijn, komt mooi uit.

En dat met alleen links. Was af en toe wel moeilijk om tussen "de lijntjes" te blijven met verven, maar ziet er niet gek op. (zeker op een afstandje) Zadel was nog niet ingevet geweest dus verf pakt goed.

weer een nieuw zadel? Nope, gepimpt.
Het zwarte in het hoofdstel zat er al toen ik die kocht.
Word nog getolereerd door gemeente ook.

. Is gelijk een heel ander zicht

Hij heeft vast gezeten en zich los getrokken en zich flink verwond. Ik alles uit spoelen, wassen (gaat makkelijk met 1 hand en een pony die van de pijn steeds zijn poot optilt/verzet) En zien of en hoe hij loopt, was redelijk, en zalf smeren. Er zitten wel een paar diepere wondjes, maar niks wat gehecht kan worden. Dus dat word weer een paar weken niet rijden op hem.
Zal ie fijn vinden

Afwikkelen doet hem zeer. Hij loopt nu buiten in kort gras, bewegen is goed voor dikke poot. In zijn box is het een puinhoop, normaal poept ie in 1 hoek nu overal. Heeft dus best wel last van zijn poot anders doet ie dat niet. Misschien toch pijnstillers halen voor hem. *zucht*