Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizora

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 10:20

Vandaag maar eens een nieuwe poging.

De havermout is bijna klaar, met een glas dubbelfriss.
T: fruit met d.friss
L: 2 br brood met kipfilet en mosterd
T: fruit met cola
A: sperziebonen met aardappelen (vlees is gisteren in de vreetbui opgegaan)
T: fruit met water of thee.

Dit is de planning, vanavond kijken of het is gelukt.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:11

O: water
T: water
L: water waarschijnlijk...
de rest van de dag: water...

Heb namelijk behoorlijke buikgriep. Meer dan water houd ik niet binnen. -O- Ik heb de hele nacht liggen spugen en op de wc gezeten... Meeeennnn wat ben ik beroerd. Heb vanochtend niet meer hoeven overgeven, maar ik vrees dat het fout gaat zodra Britt een poepluier heeft... Kan nog niet veel hebben. Probeer op de bank wat bij te slapen. Wat niet meevalt met twee kleintjes. Britt zal maar een dagje in de box moeten, want ik durf haar niet op de grond te laten spelen als ik iedere keer wegdut... kan ik haar niet in de gaten houden. Romy vermaakt zich goed met haar playmobile, dus dat scheelt alvast.

Hoop dat hubbie wat eerder thuis wil komen... dit wordt een lange dag.

Gisteravond wel goed gesport nog, toen was er nog niets aan de hand.

Daar gaan mijn fietsplannen voor vandaag en morgen... -O-
en het is nog wel zulk mooi weer...

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:34

Zo, gister voor het eerst fitness gedaan!
Maar het lijkt zo'n lange weg he, 30 kilo is niet niks. Zou me niet voor kunnen stellen dat dat er allemaal afgaat.
Vrijdag ga ik weer. Merk wel dat ik al 2 jaar geen fitness meer gedaan heb. Kon alles op 20-25 kilo en nu maar 5 of 10 kilo. :\

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:08

Sterkte Duke! Eind van de dag misschien een droog beschuitje?

Succes bokkiej! En 30 kilo is zeker niet niks nee.. daar moet je hard voor werken maar daarna kan je wel heeel trots op jezelf zijn! :) Wat is jouw lengte/gewicht?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:11

*meld zich ook weer*

Ik ga telkens de fout in en val daardoor niks af. Nu ff drastische maatregelen. Vanaf morgen ga ik het Cambridge dieet volgen en op naar de -10.
En hopelijk strak in m'n bikini dus van de zomer :):)

velen van jullie gaan iig super!!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:14

Bokkiej schreef:
Zo, gister voor het eerst fitness gedaan!
Maar het lijkt zo'n lange weg he, 30 kilo is niet niks. Zou me niet voor kunnen stellen dat dat er allemaal afgaat.
Vrijdag ga ik weer. Merk wel dat ik al 2 jaar geen fitness meer gedaan heb. Kon alles op 20-25 kilo en nu maar 5 of 10 kilo. :\

Het begin is even moeilijk. Maar zodra de eerste kilo's eraf zijn en je krijgt weer vooruitgang in het gewicht, dan raak je vanzelf weer gemotiveerd!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:15

Heb een stukje ontbijtkoek met boter op en nu een bakkie thee. Ik had zo'n honger gekregen (goed teken), maar durf niet teveel te eten. Heb ook zere keel. Is behoorlijk geirriteerd door het maagzuur volgens mij.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:30

Beterschap duke!!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:32

ladyjoy schreef:
Sterkte Duke! Eind van de dag misschien een droog beschuitje?

Succes bokkiej! En 30 kilo is zeker niet niks nee.. daar moet je hard voor werken maar daarna kan je wel heeel trots op jezelf zijn! :) Wat is jouw lengte/gewicht?

1.61 en ben 91 kilo :o

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:35

Bokkiej succes met fitnessen :) 30 kilo is zeker niet niks, maar als je het wilt moet het lukken toch!

Duke beterschap!

vandaag:
O: brinta
t: appel
ik krijg niks door mn keel :\ dus vandaag eet ik niet veel

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:45

Maar 30 kilo is zeker niet haalbaar voor augustus?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:46

Bokkiej ik denk dat dat lastig word, tenminste.. ik ben nu al 3 maanden bezig om 5 kilo afvallen te bereiken. Maar met een hogere aantal kilo's val je wel sneller af geloof ik

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:48

Haha nee en dat zou je niet moeten willen ook bokkiej! Dat is heel ongezond!

Ik heb een jaar over 15 kilo gedaan.. en jammer genoeg, mede door vervelende omstandigheden, zitten die er weer aan nu. Dus, weer opnieuw, in een gezond tempo, proberen er af te krijgen! Ook al heb ik dat niet als doel. Ik weeg zo'n 80 kilo bij 1.72 en wil naar de 75, dan 72, 70 en als het lukt naar de 68. Hoef geen 65 meer te wegen, vond dat toch net iets té voor mij (ik houd toch wel van vrouwelijke vormen :o)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:51

Nee, dat is ongezond snel Bokkiej. Rustig aandoen. Maar ga in stapjes. Net zoals Ladyjoy. Probeer eerst op 10 kilo te focussen.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:53

Voor augustus? Nee, dat is niet reeel. Maar 15 kilo moet wel lukken, en dan ben je al een HEEL eind afgevallen.

Duke, geraspte appel met kaneel en suiker, en kruiden boullion, doen het erg goed op een darmstelsel dat overstuur is.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:55

Ga me hier ook maar eens melden. Er moeten hier ook minstens 30 kilo's vanaf.
Weet nog niet hoe ik dat ga doen want sporten kan ik helaas niet veel vanwege flinke knieklachten. Vandaar ook dat er zoveel te veel kilo's aanzitten.

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:13

Duke schreef:
Nee, dat is ongezond snel Bokkiej. Rustig aandoen. Maar ga in stapjes. Net zoals Ladyjoy. Probeer eerst op 10 kilo te focussen.

Ja, maar ik schaam me dan wel dood op t strand. :\ Maar alles beter dan die 90 kilo

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:18

Strand? Wat is dat? O:) Ik ben nu wel een beetje over de schaamte heen, maar ik draag bij het zwembad of strand altijd een badpak (als ik de moed heb om te gaan, liever naar een familiezwembad waar meer moeders zijn en niet allemaal jonge, knappe, slanke meiden en jongens). Bikini is iets wat ik wel nooit zal dragen (tenzij ik de loterij win en een buikwandcorrectie kan laten doen).

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:50

Ben je sinds afgelopen zomer dan 30 kilo aangekomen bokkiej of schaamde je je toen nog niet..?

Hoeveel was jouw lengte/gewicht ook alweer duke? Aangezien je zegt dat je nooit een bikini zal dragen.. :(

Rijden er hier trouwens mensen endurance?
Mijn poownie heeft dat 4 jaar geleden gelopen, toen hij nog niet van mij was. Hij was toen van zijn vorige eigenaresse en werd uitgebracht door Anita Lamsma (prof. endurance amazone). Ze heeft hem t/m klasse II gereden en daarna werd het de eigenaresse te duur dus toen zijn ze ermee gestopt. Nou wou ik het ook altijd al doen maar ik heb geen vervoer. Alleen.. nu werd ik afgelopen zondag gevraagd door een vrouw op mijn stal + de man van mijn instructrice! Dus we gaan nu a.s. zaterdag naar een voorlichtingsmiddag en hopelijk 17 april onze eerste (kennismakings)rit rijden! Zorgt wel voor meer motivatie om af te vallen dus dat is goed :D

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 19:24

Beterschap Duke! :(:)

Mijn dagje ging niet heel gezond, door lunchafspraak.
O: drinkmaaltijd + half pistoletje met kruidenboter
L: Spaanse panini (te slecht)
A: gemengde salade, tomaat, komkommer, kipfilet

Ik zit nog steeds aan de weigthwatchers. In de ochtend een drinkmaaltijd en in de middag een maaltijdreep. In de avond wil ik salade aanhouden om toch iets te eten op een dag. :)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:21

Duke schreef:
Strand? Wat is dat? O:) Ik ben nu wel een beetje over de schaamte heen, maar ik draag bij het zwembad of strand altijd een badpak (als ik de moed heb om te gaan, liever naar een familiezwembad waar meer moeders zijn en niet allemaal jonge, knappe, slanke meiden en jongens). Bikini is iets wat ik wel nooit zal dragen (tenzij ik de loterij win en een buikwandcorrectie kan laten doen).

Bij mij is het zo erg dat ik 2 jaar niet gezwommen heb, terwijl ik gek ben op zwemmen. Diëtiste (soort van) stelde voor om te gaan zwemmen. Heel leuk en aardig, maar uiteindelijk wil ik afvallen om me beter te voelen en goed in m'n vel te zitten bij het dragen van bikini's e.d, en dan ga ik nu niet zwemmen. :o

Ik ben trouwens in 12 weken (incl kerst) maar 1 kg aangekomen? Vreemd..Naja, ik ben vandaag dus naar die 'diëtiste' geweest, en die zegt dat ik eigenlijk mijn eetpatroon niet zo hoef te veranderen, alleen kappen met zoveel light-producten, en dat ik gewoon moet sporten en dat het dan wel goed komt. Maar wat ga ik als sport doen? Teamsport is absoluut niks voor mij. Zwemmen is niks. Ik wil wel fitnessen maar dat kost ook weer geld, en ik wil niet alleen en ik heb niemand om mee te gaan. Thuis kan ik wel zumba gaan doen maar daar heb ik ook de motivatie niet altijd voor. :+

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:26

Mijn eetschema vandaag: uitzonderlijk weinig moet ik zeggen..
O: brinta
T: fruitkick
L: cup a soup met 2 krackers
2 krackers met kaas
T: worteltjes
A: andijvie stamp
een dropje :D
en verder veel thee!
straks nog een bakje yoghurt en dan vind ik t wel weer mooi voor vandaag.. ik ga me morgen ochtend ns wegen!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:59

Vandaag:

O: 2 crackers jam
T: appel
L: magere yoghurt met een banaan, mini krentenbol
T: snelle jelle
D: aardappelpuree met bietjes
T: toetje met vanille yoghurt en chocosnippers (slecht maar moest even iets zoets)
En heb net 2 paarden gereden dus kan best wel.... hahaha

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:45

Ik fitness nu maar voor 16 euro per maand. Maar das niet echt luxe ofzo. Premium is echt super, zonnebanken, sauna en veel meer verschillende toestellen. Maar dat kan ik nu niet betalen.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:17

ladyjoy schreef:
...
Hoeveel was jouw lengte/gewicht ook alweer duke? Aangezien je zegt dat je nooit een bikini zal dragen.. :(
...

Ik ben 1.61m. Ik begon in november met 76 kilo. Beetje afvallen, maar door december weer allemaal erbij... begin januari dus weer 76 kilo. Nu bleef ik de laatste weken rond de 72 kilo hangen. En vandaag woog ik 70,5 kilo (dankzij de buikgriep, dus zal wel snel weer kilootje aanzitten). Volgende week eerste afspraak diëtiste.

En ik heb twee zwangerschappen achter de rug wat mijn buik er niet echt charmanter op heeft gemaakt. Dat is het echte probleemgebied dus. Geen bikinimateriaal, zullen we maar zeggen met alle striae en uitgelubberde buik. ;)

Ik zou best 62 kilo willen wegen, maar ik geloof dat 65 kilo al een heeeeel mooi streven is. Met mijn trouwdag (7 okt 2005) woog ik 63 kilo. Dat zou leuk zijn als ik dat weer zou kunnen wegen... *droomt weg*