Yv_ schreef:Dat is ook wel een mooie plek voor een MD

! Hoezo gehad, heb je 'm eruit laten halen?
En hoe zit dat dan met laseren? Ik weet dat zij niet lasert als er getatoeerd is, dus met de tat moet ik ook even wachten. Heb nu al 7 behandelingen gehad a 100 euries, dus zou het zonde vinden als zo'n piercing of tat al dat geld weggooit zeg maar.. Wil het eerst afmaken eigenlijk..
hehe... ja dat was een leuk verhaal
hij is er letterlijk uitgefloept, en dat deed pijn, want hij zat vast...
ik zal even wat quotes halen uit het oude topic:
xDramaQueen schreef:OMG OMG OMG OMG ik werd net helemaal gek.
Jullie weten dat mijn microdermal aan het poedersuiker was, heb zelfs nog gepost op het piercingforum nadat er een dikke vette vieze bloedophoping achter kwam, naar de piercer geweest omdat ik ervan overtuigd was het rechter (kortste) pootje zien, maar hij was niet aan het uitgroeien.
Dit kwam helemaal uit het niets, ik had nooit wat en nu ineens alles.
even helemaal met rust gelaten maar eind november begon hij pijn te doen en echt vervelend te zitten in me broek, ik voelde hem non-stop.
Net zat ik op de wc en ik zag nog maar de helft van mn MD, ik raakte de andere kant aan en daar zat mijn huid overheen, met veel pijn teruggeduwd en de md was weer te voorschijn, maar ook die bloederige bloedophoping (is zachte flubberige huid roodkleurig, als je het te hard aanraakt bloed het), ik denk he k*t en sta op, ineens heb ik keipijn aan de plek en ik kijk, ja hoor, me MD floept er voor de helft uit...
ik giga gek worden want de andere kant zat nog muurvast, ondertussen is het een bloedbad en duik ik snel onder de douche, tjah daar stond ik dan met een gapende wond en 1 MD pootje, piercer niet open niets, ik helemaal in de stress schieten, hij moest er NU uit want hier zou ik nooit de nacht mee overleven.
Uiteindelijk niet gekeken en zachtjes bewogen toen schoot het andere pootje er ook uit, daarna nog even flink moeten afkoelen omdat ik me adem er bij inhield en ik best wel spastisch was.
Resultaat: een vies gapend gat (hoe dat nou zo groot komt?????) met nog steeds dat flubberige rode huid erop (voelt heel vies) pijn is ondragelijk en dat zal een fiks litteken worden.
zit nu pleister op voor het bloed en ga straks proberen te slapen en hoop er morgen het beste van.
xDramaQueen schreef:ik zit inmiddels nog met een vies gapend gat tussen me benen en doet nog pijn, nacht heb ik overleeft met pijnstillers. pleister al paar keer verwisseld vanwege het vieze vocht en bloed dat eruit komt.
dit is gelukkig al een jaar geleden, maar het litteken is idd groot.
het weefsel heet granulatieweefsel, en die "slurpte" mijn piercing dus elke keer op waardoor ik soms nog maar de helft van mn MD zag...
ik heb voor de liefhebbers (*kuche*) een foto van toen het weefsel er net was, er is niets te zien alleen mn ongeschoren venusheuvel, foto kan je krijgen via PB.