[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:53

oke, dankjewel :D dan wacht ik idd nog en paar dagen af :j

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:36

karinFTbing schreef:
He Ymke! Ja, sinds een anderhalve week, paar pag. terug staat een foto, borstbeen, komt net boven mn shirt uit zegmaar ;)
Mooooi! :j Heb je hem heel toevallig bij de Bunker in Breda laten zetten, of niet?

Marloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:28

Ik wil graag binnenkort een tongpiercing laten zetten. Nu zie ik op internet verschillende filmpjes. Sommige piercers laten de klem tot het einde toe zitten en andere halen de klem eraf na het prikken en doen dan pas het staafje erin.
Ik ben echt bang dat ik uit reflex mijn tong terugtrek zodra die klem eraf gaat. Weet iemand in de buurt van Eindhoven een goede shop die de tang tot het laats toe erop laten :Y) . Of kun je gewoon aangeven wat je zelf graag wil?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:33

Mijn rook is boos. Erg boos.... De heleboel is vet ontstoken. Ik werd gisteren wakker met een pijnlijke piercing. Vanmorgen wilde ik er antibioticazalf op smeren en kwam er een hele zooi pus uit! Ik baal ontzettend... Ben bij de piercingshop geweest en die raadt aan om nog 2 a 3 dagen met de antibioticazalf aan te kijken. Ben echter als de doods dat ik alsnog straks aan een penicillinekuur moet. Iemand nog tips, behalve met zout water spoelen en antibioticazalf smeren?

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:34

Dat er zooi uit komt zou je als positief moeten zien.... tips die ik kan geven is dat ik in dit geval fysiologisch water zou gebruiken ipv een eigen mengseltje en gewoon rustig blijven smeren.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:36

pharagirlke schreef:
Dat er zooi uit komt zou je als positief moeten zien.... tips die ik kan geven is dat ik in dit geval fysiologisch water zou gebruiken ipv een eigen mengseltje en gewoon rustig blijven smeren.

Waar koop je fysiologisch water dan? Ik gebruik zelf een oplossing van Dode Zeezout...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:40

ja, normaal hoeft dat ook geen kwaad te kunnen. Het is ook persoonlijk, met een zelfgemaakte oplossing kan je mis zitten in de verhoudingen, dat zou ik niet willen riskeren met een piercing die al zo boos is... Easypiercing verkoopt het, maar ook als je de apotheker binnen stapt zullen ze je zonder voorschrift eentje geven normaal.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:43

Marloe_ schreef:
Ik wil graag binnenkort een tongpiercing laten zetten. Nu zie ik op internet verschillende filmpjes. Sommige piercers laten de klem tot het einde toe zitten en andere halen de klem eraf na het prikken en doen dan pas het staafje erin.
Ik ben echt bang dat ik uit reflex mijn tong terugtrek zodra die klem eraf gaat. Weet iemand in de buurt van Eindhoven een goede shop die de tang tot het laats toe erop laten :Y) . Of kun je gewoon aangeven wat je zelf graag wil?

het gaat zo snel dat je er niet eens aan denkt, bovendien word je tong helemaal droog gewreven met een stuk keukendoek, dus hij is heel droog en daardoor trek je hem niet snel naar binnen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:08

Haaaai! Ik had even een vraagje. Ik wil zo wat bestellen van Crazy Factory, en mijn vriend heeft ook een wenkbrauwpiercing. Maarja hij heeft altijd zo'n saai simpel ding erin dus ik wil kijken of ik wat leuks kan vinden (zonder steentjes ofzo :+), maar ik kan mezelf geen weg wijs maken uit ál die opties en ik zou ook niet weten wat voor maat ik moet kiezen. Iemand die me kan helpen? Het staafje van de piercer zit er dus nog steeds in.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:10

Ymke schreef:
karinFTbing schreef:
He Ymke! Ja, sinds een anderhalve week, paar pag. terug staat een foto, borstbeen, komt net boven mn shirt uit zegmaar ;)
Mooooi! :j Heb je hem heel toevallig bij de Bunker in Breda laten zetten, of niet?

Heel toevallig wel ja :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:04

Oh, laat maar, ik hoef al geen antwoord meer :')

Deze heb ik besteld [ééntje roze, ééntje zwart];
Afbeelding

Ze zijn best lelijk maja, met 3mm is er niet veel moois :')

En deze neuspiercing, zwart met een wit kristalletje;
Afbeelding

En heel simpel 2 zwarte expanders;
Afbeelding

Ben benieuwd hoe de plugjes zijn, is iig niet een dure aankoop dus als ik er niet blij mee ben of het lukt niet ofzo kan ik iig niet veel spijt hebben ervan :))

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:56

Goedemorgen,

ik wil me ook graag melden, ben ik het bezit van een tongpiercing en een tattoo tussen m'n schouderbladen. Ik zal eerst het topic maar eens even door gaan lezen voor ik mee ga praten.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:46

Verdorie, vet ontstoken helix nu :(
Even langs de piercer geweest, hij zei sterilon 3x daags & als het niet snel afzakt direct naar de huisarts gaan.. :?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:56

Talisa schreef:
Verdorie, vet ontstoken helix nu :(
Even langs de piercer geweest, hij zei sterilon 3x daags & als het niet snel afzakt direct naar de huisarts gaan.. :?

tjah, ik zag hem allang aankomen, sinds je hem hebt was er niets maar het is en blijft een kraakbeen piercing, en god straft meteen..

Talisa schreef:
Vervelend! Toch beetje onstoken dus..
Nog steeds 0 last van mijne.. Heb er nog niks aan gedaan qua verzorging, zit er gewoon niet aan en hij vindt t prima ;)

NIET 3x per dag gaan sterilon-en dan ben je verder van huis, helemaal niet net nadat je er niets aan deed, en dan ineens 3x per dag verzorgen? oei nee :n

1x per dag sterilon, op een wattenstaafje en langs de opening halen, en dan kan je daarnaast nog 2x in de week schoonmaken met zeezout, meer niet. even doorbijten, je hebt nog maar 9 maanden te gaan :D

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:57

mmmm lijkt wel in de lucht te zitten zeg. Mijn rook gaat weer ietsje beter, maar nu begint ook mijn helix in m'n andere oor flink te irriteren. Ga daar ook maar door met de antibioticazalf....

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:58

Jeeeeeej nog 9 maanden te gaan..klote ding :P Heb er nu al spijt van hahaha.
M'n hele oor is dikker geworden, niet te best!
Pijn zakt nu even, na een ibuprofen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:12

Hihih mijn Conch is op dit moment ook weer wat gevoellig...het lijkt wel of het heerst...klierende oorpiercings :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:13

vrij logisch in het najaar heerst het griep en verkoudheidsvirus, je weerstand is dan minder en dat merk je ook altijd aan je piercings :j

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:15

Weer even 2 dagen verzorgen met een spulletje en het is weer goed, maar denk dat het bij mij ook wel te maken heeft met de zwangerschap die nu op z'n eindje begint te lopen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:18

jaaa marlies :):) je mini-me is onderweg :D
lukt het allemaal wel nog een beetje?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:22

Heb nu last van de laatste loodjes maar alles gaat tot nu toe goed gelukkig.Over een weekje mag mini-me komen als hij/zij wil :D

Ennn als ik dan over een hele tijd weer terug ben op m'n oude gewicht hebt ik mezelf een navelpiercing belooft..zal wel sjiek staan bij m'n zebrapadje

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:29

:))
je zal wel blij zijn dat je toch niet je tepels had laten piercen, dat had geheid voor problemen gezorgd :j

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:41

Tijdens de zwangerschap laat ik bij voorbaat geen piercings zetten.Maar tepelpiercings staan nog op de planning....voor over een paar jaar ofzo.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 08:00

Leuk topic! :D
Ik meld me ook even.
Ik heb 2 piercings, 1 in mn navel en 1 down under.. :o
Ik heb gisteravond down under een vch laten zetten, wat was dat een gemeen gevoel zeg maar gelukkig maar van korte duur.
Ik ben er nu erg blij mee!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 10:55

Ik heb sinds 4 dagen men tongpiercing, maar men tong is nog steeds gezwollen.. =O
En een tikkeltje gelig.. =O
En der zit een soort wit korstje om heen, is dat heel verkeerd? Ik spoel goed, ik poets men tanden goed, en men tong voorzichtig ik koel vééél met water en ijs.. Voornamelijk water!

xx