Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lillytjuh

Re: Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:33

Ik sport ook bij de fysio en dat wordt vergoed. Maar dat ligt ook aan de oorzaak waardoor je het moet doen! Ik heb iets goed mis zitten in mijn knie, kniebanden uitgerekt etc. Daardoor moet ik daar 2x per week extra komen sporten om mijn been super sterk te maken omdat ie anders weer uit de kom kan schieten. Ik vind het opzich wel leuk om te doen, je leert er ook meteen goed bewegen en er is continu begeleiding zodat er weinig fout kan gaan!

Ik weeg van het weekend pas weer! Vandaag lekker gezond gegeten in ieder geval!

Zaterdag lekker dagje feesten op Decibel (dansfeest) kan ik weer wat verbranden hahahaha

@loes: Veel plezier op Kos! Wie weet kom ik je onbewust nog tegen! Ik vertrek volgende week donderdag! Niet het zonnetje op maken daar he! Anders is er niets meer over tegen de tijd dat ik kom haha

ik ga trouwens donderdag mac- donalds eten! Moet vanuit mijn werk meteen door naar een afspraak met de makelaar en heb dus geen tijd om tussendoor te eten! Pak in de auto tijdens het rijden wel een boterham of een liga ofzo! Vriendlief heeft me beloofd om na de afspraak naar de mac te gaan, kunnen we meteen allebei een glas erbij sparen voor de uitzet hahah

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:27

Lily, daar ben ik zaterdag ook te vinden hahaha
Heb er zin in!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:38

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:45

Ik heb deze DebbieY

Afbeelding

beetje anders maar die geeft dus ook zo een 1 kilo of wat meer aan dan de tweede keer. Ik ga er nu steeds 3 keer op staan en de laatste 2 zijn dan meestal hetzelfde.

@ Lillytjuh, :D ga vanavond naar de Mac ook een glas sparen :Y) Moet ook na mijn werk gelijk naar een afspraak en tja Mac zit om de hoek.

Eigenlijk wel gemeen je krijgt alleen een glas als je extra groot menu neemt, maar ja je kan ook een extra groot salade menu nemen. Alleen het extra groot geld voor friet en Drank!!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:52

Ik heb die weegschaal ook en ben er toch best tevreden over hoor! Iedere digitale weegschaal geeft weleens wat afwijkends aan, bij mij scheelt het meestal een paar honderd gram. IK ga er dan weleens soms 5 keer op staan ;)!

Haha vriendje heeft dat glas ook, hij zei dattie alleen een burgertje had genomen, niet dus! Liegebeest :P!

Ik ga zondag eten bij de Mac op Schiphol (hoort er beetje bij he?). En jaaa wie weet Lilytjuh! Ik heb dr in ieder geval zin an!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:52

Wat zou je willen wegen dan Debbie?

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:56

Is ook wel zo Loess, maar 1,5 kilo verschil is wel veel. Dan schrik je je eerst te pletter en als je er weer op gaat staan denk je poeh dat valt wel mee :9 .

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:00

Hmm 1,5 is wel veel ja! Bij mij is het slechts een paar honderd gram (max. 300).

DEeze weegschaal is wel beste koop door consumentenbond!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:34

Oh wacht sorry ik heb die ook, dezelfde als jou Rustyk hihi. Jeetje ik zag het verschil niet, het was vroeg! :+.

Ik zou 58 willen wegen. Vanmorgen woog ik weer gewoon 60.6 ik snap het niet hoor! Maar goed Loess, ik wil dus in eerste instantie naar de 58 maar ik denk dat ik eerst een 59 aan moet nemen. Uiteindelijk vind ik 57 mooi en dan is het genoeg!

Bij mij is het verschil ook heel vaak 1,5 kilo. De eerste keer zelfs ruim 2 haha!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:34

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 17:56

Iris1702 schreef:
Lily, daar ben ik zaterdag ook te vinden hahaha
Heb er zin in!

Ik heb mijn tickets ontvangen!!! bllerrrggg vliegen 's nachts maar ja het is niet anders! hahaha

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:09

Hoelaat en met wie vlief je Lily?

Ik vlieg zondag om 18.20 met Transavia!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:57

Hallo allemaal :wave:

Ik ben weer terug van 10 dagen Portugal. Heb daar echt heerlijk gegeten en eigelijk nergens op gelet. We kregen wel overal friet bij en daar heb ik regelmatig voor gepast. Je kreeg zelf 's morgens bij je broodje, friet! Nou dat hoef ik dus echt niet he. Ben wel 2,2 kilo aangekomen. Maar dat is er naar mijn idee zo weer af. Gewoon 2 weken weer even minderen. 2 weken geen drank en andere zondig producten. Daarbij 's avonds ook weer minderen in de koolhydraten :j

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 23:00

Ik vlieg van woensdag op donderdag (om 5.00 ggrrrr jakkie) met transavia.
Waar zit je? Wij in kos stad!
Jij hebt wel een mega fijne vliegtijd!!! ik ben jalours! wij moeten weer een nachtje doorhalen! half 3 op schiphol zijn, dus om 1uur 's nachts thuis weg.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 23:00

oh ja heb vanavond pannekoeken gegeten.......... mag het nu bekopen met gruwelijke buikpijn! Jakkies!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 09:34

Voor het eerst dat ik met liefdesverdriet juist géén trek in eten heb.
Kreeg mijn bakje Optimel yoghurt niet weg daarnet.
Nu heb ik les met 't paardje, even kijken hoe het gaat..
Ik voel me verschrikkelijk en heb zin om alle pillen in huis in een keer door te slikken. :n

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 13:51

Joechei! Streef bereikt :D! 58 kilooooo! Ik ben blij! Hopelijk voor ik ga (zaterdag) nog netjes op de 58! En dan rustig aan op vakantie hoop ik!

Vanavond wel BBQ :)!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:11

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:32

Puissance :(:) Leven is soms niet leuk :(:)

Loess *\o/* superrrr!! jij bent klaar voor je vakantie :D
Ik zit er nu ook dicht tegen aan. Ik heb gisteren mijn haar goed kort laten knippen en volgens mij scheelt dat ook :D

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:34

Zou ik mij hier misschien mogen melden?

Studentjaar heeft me niet echt goed gedaan... :=
Ik had een strak figuur, maar daar is nu veel bij aangekomen dus het moet er weer vanaf. Zeker 6 kilo, dan zit ik weer helemaal lekker in mijn vel.
Alleen het ertoe zetten om weer te beginnen met niet al het lekkers te eten wat voor je neus ligt, is deze keer wel erg lastig... -O-
Vandaag gaat het al wat beter vergeleken met voorafgaande weken (hoewel dat ook een heel gejojo was), maar dit weekend begin ik weer met hardlopen en meer te fietsen. Is de planning in móet ik me ook aan houden. >;)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:03

Super Loes! :D

Puissance :(:)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:05

Bedankt dames..

Heel erg goed Loes.
Ik hoop dat ik net zo ver kom als jij, echt super. :)

Welkom Myra!

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:14

Myra schreef:
Zou ik mij hier misschien mogen melden?

Studentjaar heeft me niet echt goed gedaan... :=
Ik had een strak figuur, maar daar is nu veel bij aangekomen dus het moet er weer vanaf. Zeker 6 kilo, dan zit ik weer helemaal lekker in mijn vel.
Alleen het ertoe zetten om weer te beginnen met niet al het lekkers te eten wat voor je neus ligt, is deze keer wel erg lastig... -O-
Vandaag gaat het al wat beter vergeleken met voorafgaande weken (hoewel dat ook een heel gejojo was), maar dit weekend begin ik weer met hardlopen en meer te fietsen. Is de planning in móet ik me ook aan houden. >;)

Je bent hier ook nog welkom Myra: [HK] Start to run

Knap Loesss! Gefeliciteerd!
En kop op Puissance... komt allemaal weer goed!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:35

Sterkte Puissance!

Dankje Bonechi, maar met hardlopen hou ik het liever niet bij via bokt of een topic (zit wel bij een ander HK topic daarvoor, maar nu ik al een hele poos niet meer heb gelopen niet bijgehouden).
Doe het liever allemaal zelf met een marathon schema en op gevoel, dat ging vorig jaar prima tot 2,5 uur hardlopen zonder pauzes. Maar toen werd het mij te warm om te lopen en met een onwijs drukke studie zal ik er weinig tijd voor hebben helaas.

Gefeliciteerd zeg Loes, heerlijk dat je je streef bereikt hebt!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:37

Hardlopen lijkt mij aardig goed om wat vetjes te verbranden (dat is het probleem bij mij, eten gaat goed, maar ik beweeg te weinig), maarja, welke aap breekt beide enkels op een paar plekken en scheurt daarna nog een keer de middenvoetsbeentjes (zonder er mee heen te gaan, half jaar later pas en toen was het al vreemd geheeld) en heeft daar nog steeds last van met rennen? Juistum, ikke. ^) :=
Ooit kom ik over mijn angst heen en ga ik fitnessen.