Spannend je nieuwe huisje!! Laat je even weten als je het bezichtigd hebt?
@ Sifra: Mijn hond is idd al oud, hij is 17. Ben zo blij met hem. We hebben hem pas sinds september.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petulan schreef:PW, spannend hoor. Ik ben benieuwd!
Had gister een discussie op school, over de egocentrische samenleving. Dat mensen alleen maar leven voor hun eigen doelen en doorbij te weinig rekening houden met een ander. Iemand gaf aan dat hij het ronduit schandelijk vond om een bekende/vage kennis voorbij te lopen in bijvoorbeeld de stad zonder te begroeten...
Ik reageerde vol vanuit mn gevoel en vertelde hem dat ik dat ook wel eens doe, omdat ík het wil. Ik hoef mij niet verplicht te verplaatsen in het beeld wat de maatschappij heeft van algemeen wenselijk toch? Kreeg ik even enorm iedereen over me heen, dat het arrogant was en asociaal..
Mag je dan niet meer voor jezelf kiezen? Of je gevoel volgen in plaats van het ratio van allerdag? Dit is juist waar ik nu mee bezig ben bij haptonomie, en ik vond dat ik heel goed bezig was op het moment dat ik mijn punt inbracht. Helaas dacht de rest daar anders over.. Dat was echt een moment dat anderen vol over mijn normen en waarden gingen, wat een aantal tranen (niet zichtbaar voor hen) teweeg bracht. Ben ik dan echt zo anders dan de rest? Of weet ik gewoon even niet aan welke kant ik moet staan om de juiste keuzes te maken?
Angela_ schreef:Wat ongelofelijk goed dat je een oudere hond heb genomen. Komt hij uit het asiel?
Angela_ schreef:Ik heb vanmorgen gebeld met een vriendin die in Portugal woont, ze doet veel met EFT. Ik heb mijn eerste sessie gehad, en het was heel heftig. We hebben het probleem 'Sietske' aangepakt. Ik wist niet dat dat verdriet zo diep zat.
Ik ben toch zo blij met haar, ze is echt een kanjer! Wat een schat van een mens is het toch, dat mensen zo om je kunnen geven en met je mee kunnen leven is echt geweldig!
Daarna was ik super moe en heb van 11 tot 14 geslapen. Nu gaat het wel weer, en ik voel me ook redelijk.
Heeft er hier iemand ervaring met EFT?
Anoniem schreef:dag meiden...
ik zit nu ziek thuis.
de bedrijfsarts vond dat ik me direct ziek moest melden. ik kan niet werken vond hij.
dus nu ben ik thuis.
en ga ik zo even slapen....
ook loopbaantraject moet even wachten
ik mag wel 4x3 uurtjes werken,maar níet op de groep. dus ik mag mijn teamleidster helpen met wat administratieve taken,dat vind ik wel prettig.
en ik heb een verwijzing gekregen voor een psycholoog voor wat gesprekken,hij denkt aan posttraumatisch stress syndroom
als ik me wat beter voel,mag ik pas aan de gang met loopbaan,wel gericht op een nieuwe werkplek.
maar voorlopig dus even niks....