Ik ben maandag voor het eerst naar Amsterdam geweest en heb er wel een heel goed gevoel bij
Heel aardig, eindelijk werden mijn klachten begrepen! Herkende heel veel, was wel "grappig". Heb ook die test aangekaart, hij had er 100 willen bestellen maar daar werd niet op gereageerd. Hij is er zelf niet helemaal blij mee geloof ik, omdat er niets bewezen schijnt te zijn dat het bij gezonde mensen niet verkleurt ofzo? In ieder geval niet voldoende vond hij. Maar het feit dat ze niet wilden ingaan op de 100 bestellingen vond hij voldoende om het in twijfel te brengen geloof ik. Ook op de kanteltafel geweest en moet nu half juli voor de inspannignstest en heb in augustus nog 2 afspraken voor de internist en de cardioloog. Flink weer de molen in dus! Was dinsdag helemaal gesloopt, maar heb wel kunnen genieten van mijn vakantie gelukkig. We waren naar CenterParcs, De Eemhof. Wel weer lekker geconfronteerd met de feiten: Zwemmen kan ik dus echt niet. Was nog niet 2 minuten het water in om te zwemmen en was al buiten adem, geen kracht meer in mn armen enz enz.. Lekker gedobberd en gehangen op de rug van mn vriend dus

Woensdag naar Walibi geweest en mezelf maar in een rolstoel genesteld en zelfs daarmee was het flink vermoeiend. Denk dat het door de adrenaline komt ofzo want 2 ritjes Goliath hebben me helemaal uitgeput! Gelukkig was het superrustig, dus geen lange wachtrijen en hebben we gewoon kunnen doen wat we wilden en konden we al redelijk op tijd terug!
Was een dag met nogal wat indrukken dus ben de helft vergeten..
Lucht op even alles van je afschrijven en uithuilen he...