Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:dat is natuurlijk zwaarder dan wat je gewend bent... Daarom heb ik als 'vervolgpiercing' (als mijn navel is genezen over 9 maanden) zonder hangertjes oid. allenmaal verschillende kleurtjes heb ik.
Ik denk dat ik ook nog wat langer wacht met hangertjes. Ik kan me nog niet herinneren hoe het voelde toen ik voor het eerst oorbellen in dee met een hanger. Dat voelde ook niet lekker. Een paak weken later kon het wel omdat het gewoon net ff wat verder was genezen.
Klijntjuh schreef:aauuwww vanochtent werd ik wakker, mijn lip helemaal dik! mijn lippiercing zat echt klem, en trok onwijs. Het gaatje is nu nog gevoelig! ik eet echt even moeilijk, zodra de piercing draait doet het echt pijn!
Anthea schreef:Goede piercers zetten geen verdoving, is ook niet nodig want tongpiercings is (voor de meeste mensen dan) de minst pijnlijke piercing.
Roken/Alcohol pas na 2-4 weken, maar dat zal je ook wel van je piercer te horen krijgen.
pharagirlke schreef:Heb jij een labret of zo'n verticaal dingetje Klijntjuh?
Anthea schreef:Goed is het niet, maar ik denk niet dat je dood neervalt..
Als je maar goed blijft spoelen.![]()
(Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, of wel?)
Duhelo schreef:effe tussendoor
ik heb enkele nieuwe navelpiercings besteld bij piercings4u
nu merk ik dat die nieuwe piercings een sterkere "kromming" hebben dan mijn origineel mee gezette piercing
kan dit kwaad?!
Klijntjuh schreef:pharagirlke schreef:Heb jij een labret of zo'n verticaal dingetje Klijntjuh?
ringetje