Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:48

:\ Dus omdat ik wel grote borsten heb maar niet natuurlijk hoor ik hier niet thuis...

Wel een rare redenering als je kijkt naar het openings bericht...
Ik heb hetzelfde als jullie maar goed...

_JL_

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:49

het verschil is dat jij ervoor gekozen hebt en dus op voorhand had kunnen nadenken over de consequenties...

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:50

en dat is géén aanval, maar hier in het topic denk ik dat er wel meer mensen zijn die niet snappen dat mensen vrijwillig een D+ willen...

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:05

roxiie schreef:
Dat er juist veel interesse en begrip is, ook naar de minderbedeelden :j
Hier spreekt een minderbedeelde. Deze minderbedeelde heeft een vriendin die echt een enorme voorgevel heeft. Ik merk dat veel mannen nooit naar haar gezicht kijken maar alleen naar haar andere ogen.
Erg vervelend en beschamend! En ook niet leuk, want ze schaamt zich er wel een beetje voor.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:07

die mannen snappen gewoon niet dat dat écht lastig is...
en minderbedeelde, ik ben er zeker van dat een hele hoop met jou als minderbedeelde zou willen ruilen :+

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:13

Jij hebt in het andere topic gespiekt ;)
Zij krijgt soms ook echt last van haar rug.
Soms denk ik wel: had ik dat maar! Want ik vind het wel veel mooier, zo'n volle boezem! van de andere kant: als je overal last van krijgt, is de lol er ook snel vanaf denk ik.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:18

haha, ik heb inderdaad in het andere topic gespiekt, doordat iemand hier zei dat ze daar niet bepaald vriendelijk waren over dit topic ;)

maar ik herken je vooral uit het topic van de mensen die na de feestdagen hun buikje kwijt willen :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:15

maaike5581 schreef:
:\ Dus omdat ik wel grote borsten heb maar niet natuurlijk hoor ik hier niet thuis...

Wel een rare redenering als je kijkt naar het openings bericht...
Ik heb hetzelfde als jullie maar goed...

Wat mij betreft ben je hier wel welkom.

Maar in de loop der tijd is dit voornamelijk een plek geworden waar mensen hun irritaties kunnen vertellen over grote borsten, de lasten die ze er van hebben en voornamelijk de vraag: 'Wat kunnen we er aan doen?' .. Tips, trucs.. en hulpmiddeltjes.. :)

Dus wat mij betreft ben je hier wel welkom, maar ik weet niet of dit dan de juiste plek voor jou is.
Of heb je ondervonden dat grote borsten eigenlijk helemaal niet zo geweldig zijn.. en wil je daar nu graag over praten? Want dan ben je opzich wel op het goede adres..
Maar zoalsj _JL_ dan weer zegt.. Je hebt er wel zelf voor gekozen. (Niet voor de klachten, maar wel voor de big boobies.. en dat bewijst dan wel weer dat je niet helemaaaal goed hebt nagedacht of je keuze.. of ben ik dan kort door de bocht?)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:15

@ Majo: Ik kan mij heel goed voorstellen dat minderbedeelde vaak denken: 'Had ik maar zulke borsten'. Maar helaas ...
Maar ik kan het mij dus wel voorstellen..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:42

_JL_ schreef:
haha, ik heb inderdaad in het andere topic gespiekt, doordat iemand hier zei dat ze daar niet bepaald vriendelijk waren over dit topic ;)

maar ik herken je vooral uit het topic van de mensen die na de feestdagen hun buikje kwijt willen :D

ik werd daar ook toch wel een beetje aangevallen.. k bedoel wij geven hier maar onze borsten weg ( :D ) en daar word je toch wel even om je oren geslagen...

maaike, tuurlijk ben je hier welkom, maar vrijwel alles hier heeft alleen maar leed van onze grote bumpers, we kunnen dus helaas niet over de pret meepraten, maar we hebben uiteraard wel bh tips etc voor je :)

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 20:20

Waarom ik gekozen heb om er iets aan te laten doen?
Vanwege 2 scheve en ongelijke borsten die door omstandigheden nog lelijker waren en totaal leeg.
Ik wilde mijn oude maat terug, cup C/D echter is het stuk groter geworden en nee daar heb ik dus niet voor gekozen.
PC zei dat het met die inhoud goed zou zijn maar ja..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 20:30

Nou, dan is het natuurlijk ook een heel ander verhaal!
Sorry dat ik een vooroordeel had.
Maar ik heb al zovaak mensen gehoord die een borstvergroting hadden gedaan en daarna zeuren dat ze te groot zijn.
(Zusje van een vriendin ook.. die had ze laten vergroten omdat ze jaloers was op de borsten van haar zus.. die niet eens zo heeeeul groot waren. Achteraf had ze spijt. )

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:35

Over het algemeen denken mensen die een boobjob willen ietje te makkelijk over grote borsten denk ik.

Was een keer op tv, lieten ze dames met een bescheiden buste eens laten voelen hoeveel ´grote´ nou voelden, dmv zakjes rijst. Achteraf vonden ze het allemaal lastig en zwaar. Die haakten dus gelijk af...

Maar een paar milliliter vloeistof kan met siliconen al best een verschil maken toch? Zou dat eigenlijk even zwaar zijn als natuurlijke?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:45

Nee, siliconen zijn zowiezo lichter dan natuurlijke.
Maar alsnog erg zwaar.
Zo heb ik inderdaad ook ooit een programma gezien, waar een vrouw van een normale B naar een grote E wilde gaan.
Die liep er 3 uur mee rond, heeft het toen afgegooid, ze vond het veel te zwaar, die is uiteindelijk naar een grote C gegaan.

[edit] dit komt trouwens raar over... Ik bedoelde natuurlijk dat ze een 'gewichten-bh' omgehangen kreeg.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:52

Ik ben het met je eens dat mensen te licht over een borst vergroting denken.
Ik echter kampte met dit probleem sinds de pubertijd (toen waren ze nog wel "vol") maar erg ongelijk/scheef.
Tsja en toen "liepen ze leeg"
Afgelopen jaar dan toch de stap gezet en wilde graag mijn C/D cup terug met inhoud.
Volgens de PC zou ik met dit aantal CC's terug komen op mijn oude maat.
Echter was dat niet het geval, BH's van MD een E en van Triumpf zit ik op een G..
Dus ja zit er ergens tussen in en dus niet mijn oude maat..
En heb nu heel veel moeite om iets moois te vinden in die maat.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:16

Ben je al teruggegaan naar de PC dan?

Is in principe zijn fout toch? Ik zou mn geld terugvragen, dit is niet de borstvergroting die je wou..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 08:06

nou, ik zou geen geld terug vragen. ( heb ook geen idee of je er voor moest betalen, want in jou geval kan het ook vergoed worden toch? Dan noemen ze het toch een Borstcorrectie? )

Maar ik zou willen, dat ze zorgen dat het netjes word, zoals het hoord.. En als hij dat niet kan, dan moet hij zorgen dat iemand anders dat doet!
Dit kan toch niet!

En anders naar een tv-programma stappen.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:22

Ik zou er zeker werk van maken.
Voor BH's kun je in iedergeval zoeken naar een LINCHERIE bij jou in de buurt. Alle LINCHERIEs (=naam van de winkel)hier in de buurt hebben grote maten of kunnen die bestellen. Verder kun je bij brastop.com of bravissimo.com BH's bestellen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat minder bedeelde dames graag wat meer willen maar het valt mij op dat ze de maat soms volkomen verkeerd inschatten veel andere meiden/dames denken dat ik c/d heb hoewel ik een GG cup heb. Even wat anders dus! Ik zou zelf ook niet 'plat' willen zijn dat past niet bij mij. Maar op een dag als vandaag dat ik opsta met enorme rugpijn wou ik wel eens dat het anders was.

Ik zit er overigens aan te denken nog wat af te vallen om naar een kleine G te gaan. Maar weet niet goed hoe ik daarmee moet beginnen. Ik ben een actief mens eet gezond 3/4 boterhammen per dag en ben voor mijn studie een groot gedeelte van het jaar actief buiten bezig aan veldwerk. En toch gaat er niets af..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:25

hey ik kan je wel een paar tips geven waar je goede en goedkope bh's kan krijgen via internet te bestellen.
ik zat namelijk met het zelfde probleem, kocht hier in de buurt altijd dure bh's en ben toen op internet gaan zoeken, ik kwam bij de pabo terecht.
daar heb je dus al een grote maat voor 20 euro soms zelfs 15 euro per bh, ze hebben zelfs push up bh's in grote maten omdat hun gespecialiceerd zijn in grote maten.
voor mij geen bh's meer van 50 euro of meer daar koop ik er nu 2 of 3 voor bij de pabo.
ik zou er zeker op de site gaan kijken en de maten die aangegeven worden zijn ook echt de juiste maten.
succes

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:26

kun je de link geven?

JL wou je een foto van de top?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:29

fairytail: bedoelde je de link van de pabo?

www.pabo.nl

ze zijn echt supergoedkoop en mooi.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:32

Ze gaan maar tot D zie ik. Hebben ze wel eens groter en een smalle omvang?

Ben trouwens afgelopen jaar een keer uitgelagen in een dure zaak. Er kwam een nieuwe voor grote maten in de buurt dus ik er heen. Zei mijn maat begon ze te lachen: "jij die maat, dat kan niet'.. Ben de winkel uitgelopen..:(

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:35

nee ze hebben ook E hoor en zelfs F en G en zo en anders de catalogus aanvragen is gratis daar staat veel meer in en ook echt alle maten zelfs met kleine omvang.
ik had dat ook ik zei ik heb 75 of 80 D nodig zeiden ze ook dat kan niet, die vrouw een meetlint om mee heen stoppen en ja hoor bleek het wel zo te zijn, ik zeg ja ik ben vrij lang dus valt het niet op he gelukkig.
vond het ook zo'n rare opmerking.
maar goed, ik bestel ze dus nu altijd bij de pabo en voor een paar euro extra heb je een hele leuke string erbij.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:25

Dat heb ik dus ook al een paar keer gehad?
Vind dat zo vreemd, ze geloofden mij echt niet :P
Totdat ik een Bh ging passen die zij aan mij mee hadden gegeven maar die paste ik dus niet }:0

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:51

Haha, dat heb ik ook eens gehad de verkoopster vond dat ik een 85 grote C moest passen dat paste volgens haar (zonder meten). Ze was verbaasd dat ik hem niet paste toen heb ik haar maar mijn labeltje laten lezen 70GG

Bh mensen onbegrijpelijk :=