Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paintless schreef:jij kan dus je duim tegen je pols aan leggen.. ikke niet. ik kan af en toe mijn hand helemaal niet bewegen.
Heb ik ook geen behoefte aan moet ik zeggen
). Even makkelijk gezegd natuurlijk, er zit wel meer achter
Maar ben toen naar de kinesist enzo moeten gaan om alles te verstevingen etc. Heb ondertussen het idee dat het toen allemaal begonnen is, dat het toen een alleenstaand probleem leek maar ondertussen geëvolueerd is naar ... wie zal het zeggen
Ben idd ook altijd vrij stijf omdat ook alles snel vast gaat zitten. Vorige week ben ik gekraakt bij de fysio (mijn rug) Tsjeeminee dat deed pijn! Tranen sprongen gewoon uit mijn ogen
Ze deed een rubberen plankje tegen mijn rug waar ze haar knie tegen aan duwde. Mijn handen moest ik tegen mijn nek leggen, daar haalde zij haar armen doorheen en moest ik mijn ellebogen naar elkaar toe trekken. En dan had zij haar handen op mijn voorhoofd en trok me zo naar achteren (volgen jullie het nog
) Ik hoorde knakknakknakknakknak
pfhuu was blij toen ze klaar was. Voelde me daarna wel een stuk soupeler. En heb ook minder last van mijn rug dan normaal. Al blijft het bovenin en onderaan wel gevoellig.
(en daar krijg je dus pijn van in je maag
Naja, dat dacht ik toch, maar die spier loopt daar dus ook
). Nu, het kraken was even eng (dat gevoel & geluid, brrrrr) maar daarna was het ook wel voorbij. Had ik dat een week eerder geweten ..
Zie nu pas voor het eerst dat hier een topic over loopt
). Ben momenteel nu onder behandeling van een homeopaat wat mij goed helpt (samen met een door hem gegeven voedingsadvies over welke dingen te vermijden).