pharagirlke schreef:Morrow_Less schreef:dat hbe ik nog niet gehoordje weerstand word lager dus je bent vatbaarder voor infecties.
oh weer wat bijgeleerd
niemand heeft al gereageerd op men vraag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Morrow_Less schreef:dat hbe ik nog niet gehoordje weerstand word lager dus je bent vatbaarder voor infecties.
MyHorseGirl schreef:ff een vraagje, er zijn hier vast wel mensen met een navelpiercing toch?Hoe was het toen ie erin gezet werd? Veel pijn??
MyHorseGirl schreef:Kan het echt niet zonder toestemming van je ouders?
Morrow_Less schreef:lezen ze er weer overheen of wathaha
Morrow_Less schreef:als je 16 of ouder bent hoeft het niet meer he
MyHorseGirl schreef:Oke jammer.. had het kunnen proberen
Anthea schreef:Morrow_Less schreef:als je 16 of ouder bent hoeft het niet meer he
Nee, maar ze is 14. Of je moet intiem piercing willen, dat is 18+
Niet meer dan logisch.
Morrow_Less schreef:als je 16 of ouder bent hoeft het niet meer he
Anthea schreef:MyHorseGirl schreef:Kan het echt niet zonder toestemming van je ouders?
Nee, dat kan niet nee. Regels zijn er niet voor niks.
pharagirlke schreef:Morrow_Less schreef:als je 16 of ouder bent hoeft het niet meer he
Hier in Belgie moet je 18 zijn om zonder toestemming elke andere piercing dan een Helix te laten zettenVanaf 16 piercen ze pas piercings zoals oa navel
Helix mag je zonder toestemming laten zetten vanaf 16 naar het schijnt. (hoorde ik toen ik terug ging met mijn helix)
Morrow_Less een intiempiercing vind ik toch wat anders dan een navelpiercing.
Morrow_Less schreef:pharagirlke schreef:Hier in Belgie moet je 18 zijn om zonder toestemming elke andere piercing dan een Helix te laten zettenVanaf 16 piercen ze pas piercings zoals oa navel
Helix mag je zonder toestemming laten zetten vanaf 16 naar het schijnt. (hoorde ik toen ik terug ging met mijn helix)
Morrow_Less een intiempiercing vind ik toch wat anders dan een navelpiercing.
principe is hetzelfde alleen wat lager
en lijkt me veeeeeeel pijnlijker